Onko kellään kokemusta päiväkoti Mestarista Pitäjänmäeltä? Onko hyvä päiväkoti?, kaikenlaiset kokemukset tervetulleita, jos löytyy kiitos!
Päiväkoti
8
2367
Vastaukset
- tuu.baa
jos on pakko viedä,ei ole mitään väliä! Kokemus on aina omakohtainen, joku tykkää,toinen ei!
- kyseleväinen
No kyllä sillä on paljonkin väliä, jos esim. useammat kokemukset on negatiivisia, niin kyllä se jotain kertoo paikasta ja mulle on tosi tärkeää että lapsen on mahdollisimman hyvä olla hoitopaikassaan. Eikö se ole aika iso päiväkoti, että luulisi jonkun jotain tietävän, tai ehkä ei sit ole välttämättä mitään valittamista, että sen perusteella kai ihan ok paikka. Toi on aika kova paikka äidillekin kun joutuu lapsen viemään, vaikkei haluais, niin jännitystä lievittäis, kun tietäis että vie edes suht ok paikkaan. Niin hirveitä juttuja pompsahtaa vähän väliä otsikoihin Iltalehdissäkin mitä kauheuksia lapsille päiväkodeissa tehdään. Mä en kestä! Jos olis rahaa, en ikinä enää menis töihin ku toinen on pieni, vaan hoitaisin lapsen kotona. Mulla on ihan järkyttävän kovat pelot päivähoitoa kohtaan. En tiedä miksi. Se meteli jo yksistään hämmästyttää. Itse olin aina kotihoidossa. Ennen ei kyllä lapset huutaneetkaan sillä tavalla kun nykyään, koska siihen annettiin ennen opastusta. Se melu on jo pelkästään rasite lapselle. Mun lapsuudessa puhuttiin tavallisella puheäänellä, jos vieressä seisova ei ollut huonokuuloinen.
- 17
Voisitko esim. kysyä naapureiltasi kokemuksia tai vaikka leikkipuistossa?
Mikä sinua eniten pelottaa? Nykyisin vaaditaan kaikilta työntekijöiltä rikosrekisteriotteet.
Voisiko myös tutustuminen päiväkotiin auttaa? Voisit vaikka jutella työntekijöiden kanssa ja kysellä heiltä mitä haluaisit tietää.
Tuo melu on kyllä harmillista. Ryhmät ovat isoja ja joskus joutuu ääntä korottamaan, koska meteliä on niin paljon. Yleensä pienten ryhmässä on kyllä rauhallisempaa... - köyhäonnellinen
Sehän on arvokysymys kumpi on tärkeämpää raha vai lapsi.
- ilman rahaa ei elä
No ei se kyllä täysin arvokysymys ole, jos ei ole enää max. 3 v. hoitovapaan jälkeen rahaa millä tulla toimeen. Olen yksinhuoltaja. Työttömyyskorvauksilla ei tule toimeen. Nytkään en tulisi toimeen, jos ei olisi ollut säästöjä etukäteen, sekin oli ihme sattuma että sen verran oli että tämä mahdollistui. Kertoopi köyhä onnellinen että mistä saa sen minimi toimeentulon jos jää loppuiäkseen kotiin ja on vielä yksinhuoltaja ja asuntovelallinen. Asuntovelan oton aikoihin ei ollut tietoakaan että vielä "joutuisi" naimisiin ja saisi lapsenkin, eipä ollut tietoa erostakaan, joka tosin nosti tuloja, kun mies ei osallistunut mihinkään ja nyt on pakko, vaikka hankalaa on nytkään saada edes minimiä. Kyseessä ei mikään ylisuuri laina, vaan ihan norm. tuloihin suhteutettu, mutta vaatii töissä käymisen. Lyhennysvapaat jo käytetty tässä ja sittenkin on tiukkaa.
- j k
ei ole kokemusta
- sgfshsah
Asuntolaina. Pah. Asunnon voi myydä, jos haluaa olla lapsensa kanssa mielummin. kyllä se vain on arvokysymys.
- viuviu.
...nii...kun on pakko viedä, ei siinä auta vaikka ois paikassa kaks meteliä...ja ryhmät on suuria...myy kämppä, mene vuokralle ja ota pari lasta hoitoon, suu säkkiä myöten...on ne muutkin onnistuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713