Saisiko perustietoa, mitä kuluja/vaivoja on vuosittain jos ostan määräalan, enkä aijo tehdä sille mitään muuta,
kuin ostaa ja omistaa.
http://www.huutokaupat.com/fi/v/12641
Mitä merkitsee tontin osto, mitä kuluja, vaivoja.
58vuotias
1
458
Vastaukset
Linkittämässäsi tapauksessa joudut maksamaan varainsiirtoveron (4 % kauppahinnasta), sekä lohkomiskulut (muutama tonni). Sen jälkeen maksat kiinteistöveroa joka vuosi, mutta sen suuruus selviää soittamalla kuntaan (se tuskin kirpaisee, sijainti huomioiden).
Muista kuitenkin yksi pieni juttu huutokaupoissa, eli se että ne jotka oikeasti haluavat ostaa tarjoavat minuutti ennen huutokaupan sulkeutumista. Joten mitään loistokauppaa tuskin pystyt tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 987063
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524826- 764477
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?664139- 1324138
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263158Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82878- 392438
- 472337
- 2092248