-10 Yaris uuten 8t väliin

fhra,,,,

-10 Yaris aj21 tkm ja kävin toyotalla uuteen samanlaiseen . Myyjä teki kovan tarjouksen ja sanoi että vaan 8000euroa väliin. Uuden saisi marraskuussa.

Pitääkö joku muu merkki näin hyvin hintansa, kuin toyota.

13

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhg

Mulle tarjottiin mun Yaris 1.3 -08 aj 40tkm, 7000 euron välillä vaihdossa uuteen tulevaan 1.33 Yarikseen automaalilla.

Ajattelin vaihtaa, sillä tuo uusi automaatti kiinnostaa.

Tuo sun saama tarjous ei kuulosta kovin hyvältä.

• 649847923402

180 tkm ajetusta 1,6 varkkucorosta 12 tontsan hyvitys isoon uuteen hundaihin. En silti vaihtanut.

Ruuhkasuomesta muutama sata km ylöspäin korealaisten liikkeissä tojotan hyvityshinnat on ihan toista kuin tojotapuljuissa. Asian voisi esittää niinkin että koreoissa on hinnassa ilmaata.

• Mazdamies.

Mazdasta sain viellä enemmän. 17000 ajettuna vuoden ikäisenä vaidossa uuteen
      1700€ välii, repikää siitä.

• Ne myy alennuksella niitä Japanin säteileviä autoja. Muuten joutuisivat romuttamaan eikä sille romullekaan ole oikein sijoitus paikkaa.

• 8000 euroa

vuosi tipahtaa autosi arvo. Kahden vuoden ikäisenä autosi arvo sama kun romuauton arvo.

• fhra....

Myyjä soitti ja kertoi, että on se niin hyvä kauppa..

Taidan mennä tekemään kaupat. Myyjäkin sanoi, että uusi on aina uusi ja varsinkin toyota.

• v

Mieti nyt oikeesti, kuinka paljon 8000€ on rahaa ja sulla melkein uus ja ajamaton auto...

• Aloittajanläppääääää

Tuon aloitusviestin on oltava läppä.

Itse tein kaksi vuotta vanhemmasta Yariksesta, joka oli ajettu 50tkm lähes samalla lähes samalla välirahalla juuri kaupat.

• alkuper.....
        Aloittajanläppääääää kirjoitti:

Tuon aloitusviestin on oltava läppä.

Itse tein kaksi vuotta vanhemmasta Yariksesta, joka oli ajettu 50tkm lähes samalla lähes samalla välirahalla juuri kaupat.

Kiitos kaikille vastanneille. Teidän innoittamana kyselin muualta vaihtoa ja tilanne muuttui. Halvimman mallin sijaan sain pienemmällä välillä kalleimman malin.
        Tosin toimitus on vasta helmi,maaliskuussa..

Heja Toyota

• Anonyymi
        alkuper..... kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille. Teidän innoittamana kyselin muualta vaihtoa ja tilanne muuttui. Halvimman mallin sijaan sain pienemmällä välillä kalleimman malin.
        Tosin toimitus on vasta helmi,maaliskuussa..

Heja Toyota

Mitäs olet tykännyt uudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet tykännyt uudesta?

ka hyvå peli kauppa ratsulle ajan 100 tkm vuosi pelaa hemetin hyvion

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ka hyvå peli kauppa ratsulle ajan 100 tkm vuosi pelaa hemetin hyvion

Mulla Jarppa 2009 taxi ja aja 100 kkm vuosina! Hyvä se on.

• Anonyymi

Onko järkevintä 2 hengen taloudessa hommata tuliterä Yaris, ajaa sillä 3-4 vuotta ja vaihtaa uuteen? tai ajaa 10 vuotta koko relax-turvan ajan ja sitten uusi? Ei varmaan vähemmillä kuluilla pääse autoilussa? Meinaan, jos hankkii muutaman tonnin vanhan koslan niin remppoihin saattaa äkkiä mennä 10 v ajalla sama raha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      157
      8362
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      442
      7469
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3844
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      151
      3551
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2607
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1530
    Aihe