-10 Yaris uuten 8t väliin

fhra,,,,

-10 Yaris aj21 tkm ja kävin toyotalla uuteen samanlaiseen . Myyjä teki kovan tarjouksen ja sanoi että vaan 8000euroa väliin. Uuden saisi marraskuussa.

Pitääkö joku muu merkki näin hyvin hintansa, kuin toyota.

13

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhg

Mulle tarjottiin mun Yaris 1.3 -08 aj 40tkm, 7000 euron välillä vaihdossa uuteen tulevaan 1.33 Yarikseen automaalilla.

Ajattelin vaihtaa, sillä tuo uusi automaatti kiinnostaa.

Tuo sun saama tarjous ei kuulosta kovin hyvältä.

• 649847923402

180 tkm ajetusta 1,6 varkkucorosta 12 tontsan hyvitys isoon uuteen hundaihin. En silti vaihtanut.

Ruuhkasuomesta muutama sata km ylöspäin korealaisten liikkeissä tojotan hyvityshinnat on ihan toista kuin tojotapuljuissa. Asian voisi esittää niinkin että koreoissa on hinnassa ilmaata.

• Mazdamies.

Mazdasta sain viellä enemmän. 17000 ajettuna vuoden ikäisenä vaidossa uuteen
      1700€ välii, repikää siitä.

• Ne myy alennuksella niitä Japanin säteileviä autoja. Muuten joutuisivat romuttamaan eikä sille romullekaan ole oikein sijoitus paikkaa.

• 8000 euroa

vuosi tipahtaa autosi arvo. Kahden vuoden ikäisenä autosi arvo sama kun romuauton arvo.

• fhra....

Myyjä soitti ja kertoi, että on se niin hyvä kauppa..

Taidan mennä tekemään kaupat. Myyjäkin sanoi, että uusi on aina uusi ja varsinkin toyota.

• v

Mieti nyt oikeesti, kuinka paljon 8000€ on rahaa ja sulla melkein uus ja ajamaton auto...

• Aloittajanläppääääää

Tuon aloitusviestin on oltava läppä.

Itse tein kaksi vuotta vanhemmasta Yariksesta, joka oli ajettu 50tkm lähes samalla lähes samalla välirahalla juuri kaupat.

• alkuper.....
        Aloittajanläppääääää kirjoitti:

Tuon aloitusviestin on oltava läppä.

Itse tein kaksi vuotta vanhemmasta Yariksesta, joka oli ajettu 50tkm lähes samalla lähes samalla välirahalla juuri kaupat.

Kiitos kaikille vastanneille. Teidän innoittamana kyselin muualta vaihtoa ja tilanne muuttui. Halvimman mallin sijaan sain pienemmällä välillä kalleimman malin.
        Tosin toimitus on vasta helmi,maaliskuussa..

Heja Toyota

• Anonyymi
        alkuper..... kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille. Teidän innoittamana kyselin muualta vaihtoa ja tilanne muuttui. Halvimman mallin sijaan sain pienemmällä välillä kalleimman malin.
        Tosin toimitus on vasta helmi,maaliskuussa..

Heja Toyota

Mitäs olet tykännyt uudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet tykännyt uudesta?

ka hyvå peli kauppa ratsulle ajan 100 tkm vuosi pelaa hemetin hyvion

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ka hyvå peli kauppa ratsulle ajan 100 tkm vuosi pelaa hemetin hyvion

Mulla Jarppa 2009 taxi ja aja 100 kkm vuosina! Hyvä se on.

• Anonyymi

Onko järkevintä 2 hengen taloudessa hommata tuliterä Yaris, ajaa sillä 3-4 vuotta ja vaihtaa uuteen? tai ajaa 10 vuotta koko relax-turvan ajan ja sitten uusi? Ei varmaan vähemmillä kuluilla pääse autoilussa? Meinaan, jos hankkii muutaman tonnin vanhan koslan niin remppoihin saattaa äkkiä mennä 10 v ajalla sama raha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3996
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1195
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1051
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      924
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      902
    Aihe