Pojalle nimi!

odottaja2011

Sanokaa rehellisesti mikä näistä olisi hyvä nimi pojalle, ja mikä "huonoin". Mitä näistä nimistä tulee mieleen teille (onko vanhan tai vauvan nimi, liian tavallinen, liian erikoinen yms.) Kertokaa mielipiteenne! :) Onneksi olen vasta 7 kuulla, jotenka aikaa on vielä miettiä.

- Viljo (onko vanhan miehen nimi teistä?)
- Eemil (meidän suosikki)
- Elmeri
- Antton
- Oskar tai Oskari

7

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimistä..

"onks Viljoo näkyny...? " -kyseli yks juoppo kossupullo verkkareitten perstaskussa jossain sketsissä 80-luvulla..Muuten ihan hyvä nimi.. Nykyään pojille annetaan niitä vanhemman kansan nimiä myös. Eemil on hyvä!!! Karvakuonoissa oli eno-Elmeri :-) Antton ja oskar tai oskari myös hyviä, ei tuu mitään koomista mieleen :-)

• odottaja2011

Mä arvasin et Viljost tulee toi mieleen :D Mieheni vain sano, et se on jo niin vanha sketsi et tuskinpa vuoden 2011 ikäset lapset sitä ees tietää sitä kouluiäs :) Eemil taitaa olla täl hetkel se kaikkein paras.

• jjjjjjjjj123

musta viljo on ihana nimi :) ja on eemilkin hyvä, mut ite noista ni viljo

• ,jgckhx

Onks Viljoo näkyny? Heti se tulee mieleen, vaikken edes tiedä mistä se on syntynyt. Elmerihän on se piirroshahmo :) Antton kuulostaa venäläiseltä (mikä ei siis ole sen enempää huono kuin hyväkään asia, se vaan kuulostaa). Itse päätyisin Eemiliin (tai todennäköisesti Eemeliin, Vaahteramäki-assosiaatio ei haittaa) tai Oskariin.

• joku...

Mielestäni noi on kaikki ok nimiä, ja nykyäänhän annetaan paljon vanhoja nimiä ;) Viljosta kyllä kieltämättä tulee mieleen se ikivanha sketsivitsi - mutta tuskimpa kovin moni 2000-luvulla syntynyt lapsi muista jotain 1980-luvun juttuja...

• Ulkosuomalainen äiti

HIRVEITÄ NIMIÄ!

Miksi Suomessa on menty tuohon? Jos vanhanaikainen nimi pitää antaa, miks sieltä kaikkein kauheimmasta päästä?!

• nomieeeee

Viljo on vanhan miehen nimi.
      Antton on ok nimi.
      Eemil/ Emil viel mageempii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2816
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1320
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe