Kuutioluku tulee olemaan toi 600 koska se riittää mulle vallan mainiosti joten keskitytään näihin malleihin. Mikä noista on varmatoimisin? Entä onko noilla mitenkä ajettavuudessa eroja? Niin ja vuosimalli tulee olee joku 2004-2008 Saa ehdottaa muitakin 600 kyykkyjä nuo nyt vaan pyöri päällimmäisenä mielessä. Ajo ois pääsääntöseti kaupungissa pyörimistä ja joskus noin 25km maantieajoa yhteen suuntaan.
Mikä näistä kannattais ostaa ZX6R, GSXR vai YZFR6
merkityksellinen nimi
3
175
Vastaukset
- suzuki tai yahama
suosittelen Suzukia tai Yamahaa
- Ninjazx
Kawasaki Zx-6R 2004 on varmatoiminen ja erittäin hyvä ajo-ominaisuuksiltaan. Itselläni jo toinen ZX-6R, nyt -04. Ja en vaihda toiseen, ennenkuin 90 tkm ajettu :)
- Kyykky kaupunkiin?
Pääasiassa kaupungissa pyöriminen on aika rasittavaa kyykyn ajoasennolla. Vaihdoin selkä suorana ajettavaan nakuun ja nyt maistuu meno mukavammalle. Kannattaa ainakin harkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815