Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Myyntihintaa suzuki dr 800 vm 1997 26000km

Suzukilainen

Oisin myymässä Suzuki dr 800 pyörää joka on vielä ns ruotsin rekisterissä, koska en ole sitä vielä rekisteröinyt suomeen ajan vähyyden vuoksi. Pyörällä kilometrejä n. 26000km ja on hyvässä kunnossa, renkaat jne.Kun ostin sen niin sillä oli ajettu n25000km ja itse olen ajanut sillä noin 1000km nyt. Väri on tumman vihreä ja kaikki paperit löytyy. Verot on jotain 500-600eur luokkaa tähän pyörään. Ongelma on vaan siinä että mitä lähtisin pyytään tällaisesta pyörästä ku ei ole mitään mihin verrata tätä. Olen ajatellut 4000eur ja uusi omistaja maksaa verot pyörään. Onko alakantissa vai yläkantissa?

6

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuSe

      No, on kyllä vahvasti yläkantissa. Kannattaa tsekata Nettimoton ilmoitukset joissa samat pyörät on myynnissä kuukaudesta toiseen. Kaikki ylihintaisia. Ja nekin taitaa olla ehdottamasi hinnan alapuolella.
      Jos tsekkaat Nettimoton alimmat hintatarjoukset jotka näkyvät käyvän kaupaksi ja siitä sitten normi tinkaamisvara niin olet varmaan jäljillä.

      Pyörässäsi on kyllä kohtuukilsat mutta tosi vanha vehje on kyseessä ja tekniikkakin vanhentunut.

      • suzukilainen

        ainoastaan yks dr big löytyy mut sekin on vm 1992...ainut mihin voi ehkä verrata oli toi suzuki dr 650se 1997 km 34000km ja pyynthinta 3800eur, eli olisko siinä 3000eur hujakoilla...ja ei tod lisätä 100tkm lisää, km on aidot...


    • Ja noihin kilsoihin

      saa lisätä sen 100tkm,homo!

    • Enska Enduro

      Heh heh! 15-20 vuotta vanhoissa muka n. 30 tkm mittarissa? Haloo?
      Ei kukaan ole niin ääliö, että uskoisi.
      130 tkm kuulostaa uskottavammalta.

    • Dr 650 vm 92

      Dr 650 jotenkin kysytympi kun tuo iso tohtori.
      Hintaluokka jotain 3000euroa plus miinus 300e?
      Oman 650 deeärrän vm 92 voisin myydä 2200-2300e

    • jyjyjy

      Aika kova pyynti, jos ei ole hyvässä kunnossa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe