Hämmentävää...

tuollapuolen....

Olen nuori nainen ja viimeaikoina olen miettinyt, omistanko kenties paranormaaleja voimia. Voisin kirjoittaa esimerkkejä: saatan tiputtaa joltain kädestä jotain kun nostan katseeni tähän kyseiseen henkilöön. Olen tiputtanut toisilta niin kännyköitä kuin kahvikuppejakin. Ja kaikki tapahtuu silloin kun katseeni osuu johonkin henkilöön. Ja nämä esineet eivät tipu luonnollisella tavalla, vaan ikäänkuin heittäytyvät alas.

Aiheutan paljon kaaosta ympärilläni. Ihmiset käyttäytyvät oudosti lähelläni. Olen avanut monesti ovia ajatuksen voimalla. Olen ovelta noin metrin päässä kun se avautuu itsestään. Kyse voi toki olla ilmanpaineesta, mutta miksi se sitten tapahtuu juuri kohdallani...? Kyseiset ovet eivät ole automaattiovia, mutta olen availlut myös automaattiovia mutta minun istuessani siitä jonkin matkan päässä.

Elämässäni on ollut niin paljon sattumia, että joskus miettii että ovatko ne todella sattumia vai jotain muuta. Olen myös hyvin herkkä ihmistuntemuksessa ja hyvin empaattinen ihminen. Vaistoan herkästi ihmisten mielialat ja osaan asettua toisen tilaan. Monet tuikituntemattomatkin ihmiset avautuvat minulle henkilökohtaisissa asioissa. Mitähän tästä voi päätellä? Olen siis normaali nuori nainen mutta joskus en tunne itseäni oikein normaaliksi...

4

315

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooeoeooeoo

Olet ilmeisesti niin hämmentävän näköinen että,,,?

• kokija

Poltergeist selittyy ainakin osittain sillä, että on kehittynyt osittain tiedostavaksi toisessa ulottuvuudessa. Jo osittain kehittynyt liikkumakyky esim. astraalitasolla voi aiheuttaa sen, että tiedostamattomasti kolisuttelee tavaroita. Ei siihen paljon tarvita. Kun tämän tajuaa huomaa itse aiheuttaneensa tapahtumia ajatuksen voimalla. Kyllä sitä voi oppia kontrolloimaan kun hallitsee ajatuksensa. Eräänkin kerran lasi särkyi odottamasti. Syy: join olutta sosiaalisen paineen vuoksi. Hyvin harvoi juon alkoholia. En tykännyt oluesta, vihastuin olutlasille juodessani, jolloin lasi särkyi suoraan pöydälle ja tuli iso sotku. Baari kyllä maksoi kulut, koska ei vielä ymmärretä että lasi voi särkyä ajatuksen voimasta. Jos olisi ymmärretty, minut olisi pantu maksamaan.

Tämä on yleisempää kuin luullaan ja ei siihen kummituksia tarvita. Kontrolloimme ajatukset, siis emme suutu niin kaikki hyvin.

• Olet normaali nuori nainen kun et ajattele tuollaisia.
      Noista sekoaa pää...
      En väitä että kaikki olisi sattumaa koska en tiedä, mutta itsesi takia kannattaa kääntää ajatukset muualle.

• 30v outo mies

Minulle sanotaan monesti, että minun katseeni on läpitunkeva, ja jotkut jopa sanovat minulla olevan vihaiset silmät.Itse tätä en peilistä kyllä huomaa, mutta outoa on se, että jos vaikka keskityn katsomaan tiettyä ihmistä, oli hän miten kaukana tahansa, hän kääntyy ja katsoo suoraan minuun.Aivankuin tietäisi missä olen.

Pikku esimerkkeinä 7 kerroksisen talon ylin kerros, tuuletusparveke.
      Katson koiran ulkoiluttajaa joka alkaa ensin käyttäytyä hermostuneesti, ja sitten pysähtyy, kääntyy suoraan minuun ja minulle tulee tunne, että hän näkee minut.

Olemme lyöneet kaverieni kanssa vetoa, saanko jonkun tietyn henkilön kääntymään ja katsomaan taakseen missä olen ja olen voittanut vedon joka kerta kun he ovat valinneet kohteen.

Mistä tämä johtuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      6
      1201
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      164
      1019
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      803
    4. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      748
    5. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      66
      744
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      666
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      636
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      135
      626
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      599
    10. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      568
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      537
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    13. 51
      512
    14. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      47
      495
    15. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      483
    16. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      37
      468
    17. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      98
      466
    18. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      40
      463
    19. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      463
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      18
      440
    Aihe