Minulla on LGn 32'' LCD TV (32LD320N) ja SONYn kotiteatteri, jossa on STR-KS600P -vahvistin ja DVD-soitin on RDR-HX710 DVD Recorder.
En nyt kuitenkaan osaa yhdistää näitä niin, että voisin käyttää DVDn tallentavaa kovalevyä, eikä ohjekirjan mukaan tehdyt asennukset näytä kuvaa, johtuu varmaan kun on digi-tv.
OSaisiko joku neuvoa, miten saan laitteet pelaamaan keskenään ??
Digi-tv + kotiteatteri ??
9
182
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
No kerropa miten ne toimivat ennen kuin ongelma ilmeni? Minkä laitteen siis olet vaihtanut tai lisännyt kokoonpanoosi?
Digi-tv on ollut olemassa jo lähemmäs kymmenen vuotta, ja analogista aikaa ei ole ollut yli kolmeen vuoteen, joten jos laitteesi ovat toimineet tähän asti, syy on jossain muussa kuin digissä. - vieras33456
Minulla on ollut ''Line1/Scart1'' kohdassa tv ja ''Line3/Scart2'' digiboksi, sitten vahvari ja DVD on ollu nille kuuluvalla yhdistys piuhalla kiinni.
DVD haluaa hakea jotain kanavia, mutta kun se on hakenut, niin se on löytäny ehkä 13, joista tulee lumisadetta.
Sitten antenni johto tulee DVD soittimeen, ja siitä televisiioon.
Ohjekirjassa käsketään laittaa L1 TV ja L3 Digiboksi- selittäjä.
tuo sun DVD-tallennin on analoginen, joten se ei löydä digikanavia.
kytke se scartilla digiboksiin.
eli antenni menee digiboksin kautta televisioon. DVD-tallennin Scartilla digiboksiin. tuollain saa auttavasti ohjelmia tallennettua.
Tallentava digiboksi olisi huomattavasti helpompi käyttää Tv ohjelmien tallentamiseen.
jne....ei ehdi selittämään kaikkea. löytyy varmasti googlellakin jotain..
- Kokeillaanpas näin
Olihan tuo jo arvattavissa, että dvd-tallennin on analoginen ja sen kautta yritetään etsiä kanavia. Mutta ihmettelen vain sitä, miten aloittajalle on voinut vasta nyt tulla ongelmia, kun tuolla laitteella ei ole voinut tallentaa ohjekirjan mukaisella tavalla omalla virittimellään yli kolmeen vuoteen!
Toki ohjekirjasta varmaan löytyy kohta "ulkoisesta laitteesta" tallentamiseen. Eli silloin dvd-tallennin pitä asettaa tallentamaan scart2:sta tulegvaa signaalia. - sdjkllkjhgsdfygu
Minulla oli ennen laitteessa kiinni digiboksi, ja nyt kun muutin kaapelitalouteen, niin sama digiboksi ei enään toimi täällä. Ja mietin, että voiko laitteita käyttää ilman kaapeliverkon digiboksia ??
- Kokeillaanpas näin
Justiinsa... No eihän sitä voi tietenkään käyttää ilman boksia, koska laitteessa ei ole digiviritintä! Eli tarvitset nyt kaapeliverkon digiboksin.
- rtyuioåpöoiuytwsdfgh
Eikö saa millä'än tavalla, kun kummiskin tvssä on kaapeliverkon viritin >??
- arvelija.
jos töllöstä saa scartin kautta kuvan ulos (tätä en tiedä), niin voihan sitä 'nauhotella'. Tällöin TV:n pitää olla päällä ja sillä kanavalla jota tallennetaan.
- justjoo--hjk
"Minulla on LGn 32'' LCD TV (32LD320N) ja SONYn kotiteatteri"
-eli vähän sama jos sanoisi että "minulla on lautanen ja lautasellinen puuroa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346