www.Airsoftnet.fi

hyttynen97

Onko tämä sivu luotettava? tuleeko tavarat perille? onko laadukasta tavaraa vai pelkkää kiina pa*kaa, kattelin softi aseita sieltä ja näyttää aika halvalta... Onko kuitenkin hyviä?

59

4372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lpz

      Noilla hinnoilla suhtautuisin hieman kriittisesti laatuun. Odota muiden mielipiteitä, ja päätä rauhassa.

    • suomikolikko

      Tuo on samaa puljua kuin fincoins.fi eli mennään sillä.

      • Anonyymi

        On


    • samaavalmistajaahei?

      on kai laadukasta? noihan on samoja kuin toisissa sivuissa mutta vain eri sivulla myydään? Tarkotan siis että saman valmistajan.

    • hyttynen97

      Katoin tossa tota Cyman Mp5 sarjan Mp5k asetta (löytyy toisella nimellä sieltä) ja siinä lukee et runko metallia ja metallinen rataslaatikko, oletan että tämä ihan toimiva on...

      • Empeeviisi

        Cyman aseet on hyviä, samoten Jing Gongin.
        Kannattaa tosin ostaa ne jostain muualta, liian epäilyttäviä nuo halpiskaupat suomessa.


      • Anonyymi
        Empeeviisi kirjoitti:

        Cyman aseet on hyviä, samoten Jing Gongin.
        Kannattaa tosin ostaa ne jostain muualta, liian epäilyttäviä nuo halpiskaupat suomessa.

        On kyllä halpoja mut hyviä siel on joo niit halpis asei mut nekin toimii miten pitää. Oon jo monta vuotta asioinut siellä ja laatu aina hyvää


    • Softaripoftari

      Ottakaa huomioon se, että jotkut firmat saavat näitä käsittämättömän halpoja tarjouksia tyyliin: 'osta meiltä 20 pyssyä halpaan hintaan' ja sitten nämä pyssyt on valmistuserien paskimpia kappaleita.
      Hyvänä esimerkkiä Milgearissa myytävät APS M4 rynkyt. Aivan hirveää kuraa kautta rantain ja ovat vetäneet ne myynnistä pois.
      Ja jos eivät ole roskatuotantosarjaa, niin niissä voi ikä painaa ja sitä kautta olla näitä uusien valmistajien huonoimpia tuotoksia.
      Esimerkiksi Cyman valmistamat AK sarjan pyssyt. Vanhemmat mallit ovat valmistettu murometallista ja pulttien tilalla on popniittejä, uusimmissa malleissa (vaikka olisikin sama ase) ei ole tingitty metallin laadusta ja niitit on korvattu ihan oikeilla pulteilla.

      • softipoika

        Et oo varmaan ees kokeillu noita aseita joita haukuit.

        Itelläni on mp5k,L96a1 kivääri,walther ppk kaasu toiminen ja g36c sähkötoiminen.

        Proairsoft on paras.


      • Herätys
        softipoika kirjoitti:

        Et oo varmaan ees kokeillu noita aseita joita haukuit.

        Itelläni on mp5k,L96a1 kivääri,walther ppk kaasu toiminen ja g36c sähkötoiminen.

        Proairsoft on paras.

        Trollaa vaan, mutta uskon että nimim. softaripoftari on sinua paljon kokeneempi ja hän on väitteissään oikeassa. Kielipoliisi iskee: MP5K, L96A1-tarkkuuskivääri, Walther PPK (kaasutoiminen) ja G36C (sähkötoiminen).
        "Proairsoft on paras" Kerropa mitä muita kauppoja olet kokeillut. Ja kuten aina nää on näitä mun mielipiteitä.


      • perkeleenjonne
        softipoika kirjoitti:

        Et oo varmaan ees kokeillu noita aseita joita haukuit.

        Itelläni on mp5k,L96a1 kivääri,walther ppk kaasu toiminen ja g36c sähkötoiminen.

        Proairsoft on paras.

        Jonne esittelee Codi pyssyjä wau.


      • ssbg
        perkeleenjonne kirjoitti:

        Jonne esittelee Codi pyssyjä wau.

        WOW se esittelee softi aseit!!!!!!!


      • 3456
        perkeleenjonne kirjoitti:

        Jonne esittelee Codi pyssyjä wau.

        no wow jos ne on codeist


      • mjjj
        3456 kirjoitti:

        no wow jos ne on codeist

        olet kyllä aika kusipää ja codin aseet ovat aika yleisiä jos et ole huomannut ja olisit hiljaa pää on jo ihan punainen häpeästä


    • Riaxo

      Laitat aseen linkin / tarkan nimen jolla sen löytää niin katsotaan onko ase kestävä vai eikö. Jing gongilta suosittelisin G36C jokaiselle aloittelijalle, ja Cyman ak-47 osoittautunut myös todella toimivaksi peliksi. G&G combot kannattaa sitten kiertää kaukaa, kuitenkin törmäät siihen kun halpaa asetta haet. Hajoaa käsiin vuodessa / viimeistään parissa.

    • Fyreme

      @Riaxo

      Oletkos muuten koskaan päässyt purkamaan G&G Comboa? Sisältä löytyy suhteellisen laadukkaan oloinen mechakokonaisuus. Vahvistusviilauksilla tuo ver. 2 boxi tulee kestämään hyvin rasitukset. Lisäksi vakiona olevat 9 millin metalliset liukulaakerit olivat vain plussaa, kun pääsin vaihdossa tullutta G&G M4 comboa purkamaan. Lisäksi G&G:n rattaat ovat kyllä omassa käytössä kestäneet M120 jousen ja 11,1 voltin lipon, kunhan vain on ollut täydellisesti shimmitetty. Toki yhden henkilön kokemukset eivät takaa laatua, mutta itse olen ainakin tyytyväinen ollut kyseisiin rattaisiin. Että kyllä hyviä osia löytyy aseen sisältä. Mutta mikäli kyseisen aseen sattuu hankkimaan niin kannattaa kyllä shimmittää, vahvistusviilauttaa boxi sekä korjata AoE.

    • czcc

      Ei liity aiheeseen?

    • Fyreme

      Ei sinänsä, mutta piti päästä muokkaamaan ihmisten käsitystä siitä, että mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.

    • Kysyjäkysyy!?

      Onko järkevää ostaa täältä mp40 (MP007)? Onko p*aska versio vai ihan toimiva?

    • Tyhmät...

      Siis noi airsoftnetin aseet on hyvoä, ite tilannu sielt paljo aseita ja toiminu hyvi. Kestäny kans. Jote ostakaa vaa ja noi dissit o trolleja..

      • ___i____

        On varmasti, on on... ja kauppias itse käy kehumassa omaa kauppaa. :D


    • Airsoftguy99

      Musta ainaki ihan hyvä mutta esim ne double eagle sähköaseet on aika kiinapaskaa mut esimerkiks APS on toiminu ihan hyvin. postikulut ovat kohtuullisia. takuukin on MUTTA ÄLÄ IKINÄ OSTA BB KING KUULIA TÄYTTÄ paskaa!

      • bb king kuulia on myyty jo 3 vuotta eikä ole tullut yhtään valitusta.


    • S.T.A.L.K.E.R.

      Ostakaa mitä lystäätte, mistä lystäätte. Kyllä se kama perille tulee ja ihan samaahan se tavara on kuin muuallakin, jos tietää mitä ostaa. Tuo airsoftnet on Fincoinsin omaisuutta ja todetusti aseet ovat tulleet perille, en ole kuullut vielä hukkuneesta postista.

      • Moiiit

        Osta halpa pyssy halpa hinta


    • darksign14

      aseilla on puolenvuoden takuu ja korjataan viikonsisällä jos on vikaa, kaikki aseet tulee nykyään kiinasta, finncoins ja airsoftnet on sama kauppa.

      t:myyjä

      • jos kuitti on tallella niin ase korjataan kustannuksista piittaamatta.
        6 kuukautta on takuu.

        t:myyjä


    • suurimmat viat on akun käytössä ammutaan vaikka akun virta on lopussa, se palaa 5-10 sekunnissa. toinen on et hop-uppia ei oteta pois kun puhdistetaan piippua.

      hop-up on kumia ja se vaurioituu puhdistustikusta, eli hop pois.
      eikä muutenkaan airsoft aseita kannata käyttää pakkasessa tai sateessa.

    • wdwhhb.

      airsoftnetistä en ostaisi mutta tradesoftista on tullut ostettua ja on hyvä kaupa muutenkin.

    • aloitteleva softaaja

      onko kellään kokemusta cyman mp5 ump:stä (cm.049) et onko se pelkkää lehmän paskaa vai kannattako ihan oikeasti ostaa se kun noihin halpoihin ei hirveesti yleensä oo luottaminen.

      • puuroaeijätetälautaselle

        Ethän sä tätä varmaa lue mutta mp5 ja ump on eri aseet vaikka näyttävätkin samanlaisilta


    • airsoft harrastaja

      Airsoftnet on paras airsoft kauppa ikinä! Oon ostanut sieltä 6asetta kaikki toimiikin vielä vaikka on Ollu jo vanhimmat käytössä 3 vuotta

    • -o/

      Darksign: älä puhu turhaan takuusta. Tuo kuusi kuukautta on lakisääteinen tuotevastuu joka koskee kaikkia kauppiaita ja tuotteita.

    • Cyma mp5 ump cm.49

      cyman mp5 ump:stä (cm.049) on todella hyvä ase. Suosittelen sen ostamista. Minulla ump on toiminut mahtavasti jo vuoden

    • Ihmepoika1

      Itse olen katsonut tämän sivun l96 että kannattaisiko ostaa?

    • SoFtAaJa69

      Kyllä siellä on hyviä tuotteita itekki tilaan sieltä useasti.

    • Ni onko

      Itsekin tuota l96 katsellut. Onko laatua tuo upgrade versioeli lähdöt 160-170 ms. Hinta 230€

    • Vihaan airsoftnettiä

      Kannattaa ostaa ProAirsoftista. Ja cybergun valmistaa latuaseita.

      • Vihaan airsoftnettiä

        airsoftnetillä on huonot sivut!


      • softipoika

        oon samaa mieltä.


    • AirSofterBoy

      On se luotettava sivusto kaveri kävi oikein siellä turussa oikein ja sai viikoks lainaa ja sitten huomas että se toimi hyvin laatu on myös hyvä ja posti tulee perille ajoissa ja kaikki on vielä ja tulee pysymään kasassa vaikka onkin 2 vuotta vanhoi

    • jaahastaaaas

      Jos et luota käy paikanpäällä

    • Tyytymätön-asiakas

      Täyttä paskaa älkää ikin ostako

    • Tyytymätön-Asiakas

      Ostin airsoftnetistä well mb03 ja kun ase saapui paikalle huomasin että asetta ei saa kasaan koska frame tulee tielle juuri hop upin kohdalla ja oli vielä viikon myöhässä kaiken lisäksi en sanoisi että on kauhean hyvä airsoft netti kauppa

    • bestimusmucho

      kyllä ainakin aina tavaraat ovat saapuneet perille mitä on tilannut (yli 5 kertaa) että luoteetava on

    • vtunturkulaiset

      Ei kannata ostaa täältä yhtään mitään jos aseessa on jokin vika minkä sieltä saat heitä ei kiinosta vittuakaa eikä ole valmiita korvaamaan asetta itse ostin sieltä tarkkuuskiväärin mikä maksoi yli 200euroa joka sit oli rikki lähetin takaisin ja n 2 viikon päästä lähettivät minulle aseen takaisin mikä hajosi samantien he olivat tyyliin ensimmäisella kerralla laittanut vain yhden ruuvin kireemmälle loppujen lopuksi olen aseeni lähettänyt edes takaisin noin 5 kertaa aikaa mennyt noin vuosi lopputulos että minulla on edelleen huonosti toimiva ase eikä siellä enään vastata sähköposteihin

    • Eienäänikinä

      Samaan tyyliin mennyt homma. Ase rikki kun tuli perille, pyysivät takaisin. Tässä nyt odotettu vastausta sähköposteihin...

    • Highwayhawk

      Täältä ei kannata tilata mitään. Toimittavat vääriä/rikkinäisiä/rikkoontuvia tuotteita ja takuusta ei oteta minkäänlaista vastuuta. En tilaa enää koskaan mitään.

      • Anonyymi

        samahomma pelkkää paskaa myyvät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samahomma pelkkää paskaa myyvät

        Mikään ei kyl siellä oo paskaa ja sivusto ei oo musta yhtään hämärä jos on jo 12 vuotta ollu ja ei oikeestaan yhtään huonoa palautetta pelkkää hyvää


    • Anonyymi

      mitä vittua 2020 ja vieläkin yhtä hämärän oloinen kauppa, laskulle voi muka ostaa mutta eivät kai lähetä ennenkuin olet maksanut?? reps.. teräasekeskuksesta esim voi tilata klarnalla ja vaikka on hiukan kalliimpi niin perkeleesti turvallisempaa kun ei tarvi maksaa vasta sitten kun on saanut tavarat.

    • Anonyymi

      On luotettava tilasin postitse kaasua ja kuteja ja ne tuli nopeasti. Niiltä sai HDR50 relvolveriin hyviä kuulia joita ei näkynyt muissa kaupoissa

      • Anonyymi

        itse taas tilasin juuri kyseisen revolverin ja sattui olemaan vuotava yksilö nyt ei ole viikkoon mitään vastaillut viesteihin


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        update: ostin toisenlaisen samasta kaupasta, toimii hyvin


    • Anonyymi

      Suht pieni valikoima, mutta ne oli merkattu atom airsoftin Google maps listalle softi kaupoista suomesta, eli pitäis olla luotettava

    • Anonyymi

      On hyviä oon monta pyssyä ostanu eikä mitään valittamista ja tavara tulee nopeesti

    • Anonyymi

      Suomen paras hinnat vaan kilpailee muitten kanssa tavara on laadukasta ja tulee ajoissa perille
      Mitään huonoa en oo tuolta saanu

    • Anonyymi

      Kyl Airsoftnet on paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe