Allulla ajettu 240tkm, yks kaks ajossa alkoi vikavalo palamaan mittaristossa ja auto kävi kolmella. tulppa ok puola ok suutin ok. Mistä pitäisi vikaa lähteä metsästämään?
Almera -04 käy kolmella.
10
2719
Vastaukset
- Walesha
Puolasta kandee kysellä
- nikohki
puolat mitattu & vaihdeltu paikkaa keskenään, ei apua, vika samassa sylinterissä koko ajan.
- klastnosti
Mites tulpat?
- nikohki
tulpat ok, ja vaihdeltu keskenään paikkaa. vika samassa sylinterissä silti.
- LehW
No sit jakoketju on kulunut.Kiristimen pultin voi löysätä ja vähä kiristää ketjua.
- Allumies...
Itsellä oli aikanaan Fortissa vastaavassa jutussa vikana nokka-akseli. Yksi nokka oli kulunut muita enemmän ja venttiilit ei ilmeisesti avautunut riittävästi. Kansiremppa tehtiin ja taas toimi.
- kurttushow
ECU rikki
No miten Almeeran vika liittyy Foordin linttaan. Sytytys puola tai kampiakselin asennon tunnistin. Vaitoehdot on aika vähissä. Osia saa saa tarvikkeena ettei tule turhan kalliiksi.
- nikohki
olettaisin että kampiakselin asentotunnistin vaikuttaisi kaikkiin sylintereihin? Puolat tsekattu, ok.
- viheltävä almera
mittaa tulppaan menevä johtosarja oisko murtunut/poikki. semmoistakin on sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709