Eli siis sopiiko aussi myös nimen omaan lehmille?? :o Oon ite 13v ja meillä on lehmiä, kissoja ja lääniä joilla juosta mutta seki ett onko aussi nii agressiivine mitä oon lukenu. Kiitos näin etukäteen kaikille vastanneille. :)) ps. saa laittaa omiakin kokemuksia ausseista.
Vastaukset 2
- tietysti"
Miksi ei sopisi. Ainakin airedalenterriereitä, appenzellinpaimenkoiria, australiankarjakoiria, australiankelpieitä, belgianpaimenkoiria, bordercollieita, bouviereita, buhundeja, islanninlammaskoiria, katalonianpaimenkoiria ja lapinporokoiria käytetään lehmien paimennuksessa. Hommaamaan vain australianpaimenkoiraa, jos sellainen on rotuihanteesi ja haluat koirasta lehmäpaimenen.
- aussiex2
Yritä etsiä sitten työlinjanen aussie. Meidän edesmennyt narttu ei paimentanut mitään ja uros "paimentaa" vain huolehtimalla, jos jollain esim. kanalla on joku hätä, mutta ovatkin näyttelylinjaisia. Ja kumpikaan ei ole ollut kiinnostuneita esim. lampaista (paitsi papanan syömisestä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584