Naamiocraft - minecraftausta

Kartta: http://minecraft.vhosti.com:8123/
Osoite: minecraft.vhosti.com

Whitelist käytössä - joten tulehan IRC-kanavalla esittäytymään niin saat pelioikeudet.

#naamiocraft @ irc.naamio.fi

Jos tuntuu hankalalta, serverimme ei ole sitten sinulle.
Google auttanee.
661301
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 66

Vanhimmat

saanko minä pääsyn sinne servulle kun ei jaksais mitään vitun irkkiä ny ruveta asentelee minecraft nimi randomsaucer

Äänestä

1.8.1 versio käytössä .

Äänestä

Lissääppäs whitelistiin nimi: Kosari

Äänestä

Joo, lisätty.

Äänestä

Servulle 91.157.46.223:25565 ei tartte mitään paskaa ircciä

Äänestä

tietäiskö kukaa miten saa ilmasen premiumin Minecraft Beta 1.8 koska latasin sen ilmaseks...

Äänestä

ei se ole ilmainen ellet laittomasti lataa. jos tosin haluat laittomasti ladata niin googleen vaan "free minecraft beta"

Äänestä
  • Minecraftin vanhaa versiota on mahdollista pelata ihan ilmaiseksi. Minecraft ei maksa tällä hetkellä kuin reilu 14 euroa, joten aika halpa peli kaikesta siitä huvista mitä se tarjoaa.

Äänestä

vin227 serveris ei toimi ja on hostattu laajakaistayhteydellä?

mitä helvettiä, et viittiny sit yrittää ees kunnolla?

parempi olla hiljaa jos ei pysty parempaan.

Äänestä

Tietämätön, tuu käväsee #naamiocraft (irc.naamio.fi palvelin) IRC-kanavalla niin järjestään sulle peliasiat kuntoon.

Muutkin tervetulleita.

Äänestä

servuni ei ole auki keskiyöllä koska kukaan järkevä ei silloin pelaa joten älä valita vakkaripelaaja

Äänestä

että esimerkiksi ulkomaalaisethan ei sitten ole olettamuksesi mukaan järkeviä, tai yöihmiset.

joopajoo.

Äänestä

Naamiocraftille mahtuu vielä pelaajia.

Viikonloppuisin/iltaisin voi olla ruuhkaa mutta jokainen halukas mahtuu kyllä mukaan.

Tervetuloa!

Äänestä
  • IRC-kanavalle pääsee myös tästä:

http://cgiirc.synirc.net/

(laita Channel -kohtaan: #naamiocraft ja nickname kohtaan nimimerkkisi)

Äänestä

• miks en pääse naamiocraftiin? sisälle

Äänestä

Samasta serveristä on ohjeita ihan sivustolla minecraft.isoallo.net ja muutakin Minecrat-juttua, kuten craftausreseptejä ja tietoutta pelistä. Ei ole ne tiedot tosin
ajan tasalla, koska servun peliversiona on 1.8.1 (tämäkin siksi, koska ei ole tullut tuohon 1.0.0 versioon käypää vakaata palvelinsoftaa).

Hieman lisäystä tuon topsun aloittajan juttuun: se kanavalle tulo on ehtona probuilderille mutta kyllä serverille pääsee ilman tuota kanavapakkoakin...

Servulle myös pääsee laittomalla versiolle sisään.

Äänestä

Nyt uusi minecraft serveri avoinna (joskus) kun admin eli minä olen paikalla IP: 178.55.145.191
Tulethan katsomaan ja muuttamaan sitä mielipiteelläsi paremmaksi?
Pelinimi on Iitukka13 ja tarvitsen apua tekemään paikasta paremman 4 onnekasta pääsee OP listaan hakijoilta viestiä [email protected]
En lupaa että tämä toimii ja tarvitsee Hamachin.
Laitattehan viestiä hotmailiin ettekä tähän julki.
Vastaan viesteihin niin nopeasti kun voin. Ja jos ei toimi niin kerrottehan minulle? Olen itse surkea tietokoneen käytössä, mutta hyvin se muuten menee :D

Äänestä

MIX JONNET MAINOSTAA OMIA SHITTY SERVEREITÄÄN TÄSSÄ THREADISSA

Äänestä
  • Kaikki mun servuun ei hamachia tai premiumia. OP heti ja osoite 91.154.252.120 ja auki 8-18

Äänestä

• mynyjyy kirjoitti:

Kaikki mun servuun ei hamachia tai premiumia. OP heti ja osoite 91.154.252.120 ja auki 8-18

Toi mynjyyn servu pyörii 1.0.0 eli uusin

Äänestä

naamiocraftilla 1.0.0 ja ip on 91.206.143.18

ja naamiocraftihan ei ole mikään puolihätäsesti hutastu kotiserveri vaan dedikoitu 24/7 serveri

Äänestä

voisko päästä servuul ku ei jaksas mit irccii teherä
joten pistäps whitelistille nimi: thejuppe

Äänestä

Lisätty listalle. Serveriversio on 1.0.1-R1

Osoitehan oli siis minecraft.vhosti.com
IRC-kanava #naamiocraft (irc.naamio.fi verkko)

Äänestä

Naamiocraft:lle pääsee versiolla 1.1

Äänestä

Vielä lisäystä Herobrine ownz'n viestiin:
Kuten ennenkin, niin moni alue on suojattu grieffaajien varalta ja nykyisin ei juuri enää grieffarit saa armoa, koska on todettu, että noin 90% tod. näköisyydellä nämä uusivat tekonsa. Varoittavana esimerkkinä servulla on "Huonon esimerkin sali" jossa on bannitut nickit.

Myös spawni on nyt nykyaikaisempi kuin ennen. Servulla saa käyttää zomben flymodia kunhan lentää hillitysti. Serverille pääsee tosiaan 1.1 versiolla sisään.

Nimen pate81: allo(at)kapsi.fi

Äänestä
  • Eli alin rivi kuuluu olla: whitelist-hakemuksia voi laittaa silti sähköpostitse tänne: allo(at)kapsi.fi ja tosiaan, olen nickillä pate81 serverillä.

Äänestä

Lemppariservu :3

Äänestä

whitelistaisitko: sapeliasd

Äänestä
  • lisätty

Äänestä

hyvä servu

Äänestä

Laita galax whitelistille?

Äänestä

Päivitä Naamiocraft 1.2.3:seen, kiitos! :)

Äänestä

Mähä olin whitelistillä viel ku oli 1.1 mut nyt ku yritän tulla servulle ni en muka oo whitelistillä. Mut lisää mut, petu_01

Äänestä
  • Laitettu galax ja petu_01 whitelistalle. Nykyisin sitten kaivoskärryt ovat muuttuneet, täytyy olla radan päällä ja sitten chattiin (t) kirjoittaa: /minecart. Et tarvitse erikseen kaivoskärryä.

Äänestä

hienoja rakennuksia serverillä , suosittelen naamiocraftii

tonne ircciin on muuten helpompikin keino ku menee ossuun www.mirc.fi/naamiocraft/

Äänestä

haluisin sinne servuun. mine nimi kana27

Äänestä

Lisätty nick kana27.

Äänestä

Pääsiskö servulle käyttäjä MingledDevotee9

Äänestä
  • Menin pella mut ku hakkasin puuta nii en saanu mittää ja puu tuli takas

Äänestä

• MingledDevotee9 kirjoitti:

Menin pella mut ku hakkasin puuta nii en saanu mittää ja puu tuli takas

eipä ihme...
    koska olit ilmeisesti Guest-ryhmässä. Mutta käy aika ajoittain servulla ja kun näet punaisen nickin, niin puhu tälle. Moderaattorit tunnistaa tummanvioletistä väristä.

adminit ja moderaattorit ohjaavat alkuun sinua.

Äänestä

admineilta voi pyytää oikeuksia täl servul xD

Äänestä

lisätkää mut naamiocraftin whitelistalle nimellä:rovio12
PS: nimen perässä olevat numerot eivät viittaa ikään

Äänestä
  • rovio12 lisätty

Äänestä

lisääppä nimi jokuman

Äänestä

Paras serveri :)

Äänestä

Niin siis mikä toi while listed - juttu on...

Äänestä

Ei tässä nyt mitään irkkejä jaksa väsätä niin voisko iOsku:n lisätä?

Äänestä

Noh irkissä saa vastauksen realiajassa, suomi24:sta seurataan vain sillon tällöin, ehkä muutaman kerran vuodessa.

Että kannattaisi jaksaa kun onnistuu helposti osoitteessa:

http://www.mirc.fi/naamiocraft/

Äänestä

Kenelkää toimivii servuja? IP:eitä voisitte kertoo mulle.

Äänestä

naamiocraft on toimiva.. osoite minecraft.vhosti.com

Äänestä

Jotain kertoo serverin tasosta sekin, että pelaajia on yleensä 3-8 riippuen vuorokaudenajasta, mutta bannivasara jyrähtää noin kerran kuussa mutta kick tai
jail voi tulla hieman useammin.

Äänestä

SUOSITTELEN KAIKKIA MENEMÄÄN TÄLLE SERVULLE

IP: MC.SHERIF.FI

EI GRIEFFAUSTA !!!

MIETTIKÄÄ SE ON MAAAILMAN PARAS SERVU SUOSITTELEN TULEMAAAN
CITY ON VÄHÄ SOKKELO MUT KYLLÄ SIELTÄ ULOS PÄÄSEE :DD

Äänestä

naamiocraft on parempi =)

Äänestä

lisätkää minut white listalle koska ei ole irc ja ei jaksa tehdä käyttäjää
nimimerkki: mikkopa

Äänestä

pistäppäs finlandplayer listalle ku ei jaksa irccii väsätä ja muutenki se on paska

Äänestä

Mistä lähtien irkkiin on pitänyt tehdä käyttäjä??

Ettekai ressukat ole sotkeneet irkkiä irc-galleriaan?

Ovat aivan eri asia ..

www.mirc.fi

Äänestä

lisäisitko mut whitelistille nimi:viljamikakka

Äänestä
  • Onko toi servu viel toiminnas? -_-

Äänestä

On

Äänestä

tulkaa tähän maahan!! ip:0.0.0.0:4289 en oo varma oliko tuo kokailkaa!!! (:

Äänestä
  • lisätkää naamiocraftin whitelisttille
    nimi Rode03

Äänestä

Jos tarvitsette serverille ylläpitoa pyytäkää mua!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Herobrine kirjoitti:

Kartta: http://minecraft.vhosti.com:8123/
Osoite: minecraft.vhosti.com

Whitelist käytössä - joten tulehan IRC-kanavalla esittäytymään niin saat pelioikeudet.

#naamiocraft @ irc.naamio.fi

Jos tuntuu hankalalta, serverimme ei ole sitten sinulle.
Google auttanee.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu