RC korjaaja?

Harmittaaaaaaa

Löytyyköhän pääkaupunkiseudulta paikkaa jossa korjataan radio-ohjattavia? Meillä on useampikin rikkinäinen laite, mutta erityisesti harmittaa yksi Nycistä ostettu helikopteri joka lakkasi toimimasta muutaman kokeilun jälkeen. Ottaa huonosti signaalia ja kun ottaa, niin vain toinen roottori pyörii eikä kopteri nouse. Tai jos löytyisi vaikka joku harrastaja joka voisi vilkaista? Maksan tietenkin, sekä työstä että osat.

6

946

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaaaaaaaaaaa

Eikö kukaan halua rahaa? :D

• guuggeli...

Kattele lähin lennokki kerho ja kysy sieltä. Esim googlen kautta.

• jariiiiiiiiiiiiiiiii

hobbyboint

• Millaisesta korvauksesta puhut? asun hollolassa, postilla voisi hoitaa. Koptereista ei hirveästi ole kokemusta, mutta sähköissähän ei ole paljoa eroa, minulla kun onniin harjattomia että harjallisia, giga- ja kide radioita, autoja ja lennokki. ja kopteri, mutten ole sillä koskaan lentänyt, olikin susi enkä viitsi käyttää rahaa sen korjaukseen. Ja mikäli et oikein luota postitukseen (mikä on varsin ymmärrettävää) niin kannattaam tosiaan ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen lennokki kerhoon (HELSINKI Flygklubben Cumulus rf Andres Zitting
      050-340 959
      andres.zitting(ät)pp.inet.fi Vuosaari ja Nummela EFNU
      HELSINKI Lennokkipojat
      Siimaohjattavat lennokit Timo Forss
      0400-415 651
      tforss(ät)nettilinja.fi Malmi EFHF
      HELSINKI Munkkiniemen Lennokkikerho Kerkko Kehrävuo
      050-567 7692
      kehravuo(ät)hotmail.com Malmi EFHF ym.
      HELSINKI Munkkivuoren Lennokkikerho Jukka Juslin jtjuslin(ät)cc.hut.fi Malmi, Tuusula,
      Laajalahti, Bodom-järvi
      HELSINKI Tapanilan Ilmailukerho Rauno Viljanen(ät)kolumbus.fi
      HELSINKI Vallilan Lennokkikerho Leo Santala
      0400-207 895
      leo.santala(ät)kolumbus.fi Talosaarentie,
      Sipoo) tos jotain tietoja, suora kopio sivulta http://www.ilmailuliitto.fi/?mid=212

• Lentokonemies

Itse olen hyvä korjaamaan noita, etenkin helikoptereita, kokemusta on myös lentokoneista, itse en halua enää korjata niitä, kun menin ajamaan itse tehdyllä lennokillani jonka tekeminen kesti noin 6h, tuli oikea lentokone, minun piti ohjata se pois tieltä, ja RÄKS. Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää.

• Itseolisintehnytnäin

Haha nobo. XD_XD
        Miks ajoit lentokentällä xD tommosia sattuu montakin että turha sun on tulla päteen tänne jollakin korjaamis taidoillasi XD kaikkihan niitä korjata osaa, ostaa uusia osia... XD
        mutta en tajunnut tätä"Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää." Ööm, tuolla on harvasti lentokoneita.-. Miksi menit ruuhka aikaan sinne ? Ja osta kaupasta kunnollisia, ei ne noin helposti hajoo ellet aja sun " v8 moottorisella lennokillas päin puuta 200km tunnissa XD- olisitpa ollut viisaampi ja ajanut KESÄLLÄ. Kysymys teille: Saako Radio ohjattavalla helikopterilla ajaa talvella vai hajoaako se? Akkua en viitti pois ottaa, ei se oo mun mönkkä jossa on 500c XD
        Mopostakin pitää ottaa, vedän lekalla parikertaa niin kyllä irtoo.. PS:
        Tämä viesti oli tehty ajan vietteeksi, Sinun lentokoneestasi loppui ohjattavuus, yleensä se on noin 400m. Ole huolellisempi ensikerralla , sorry jos viesti loukkasi. Heippa kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      128
      3187
    2. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      65
      2270
    3. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2188
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      56
      1922
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1504
    6. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Suomen Kansa ei selvästikään p
      Maailman menoa
      27
      1489
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1026
    8. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      936
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      106
      892
    10. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      57
      843
    Aihe