RC korjaaja?

Harmittaaaaaaa

Löytyyköhän pääkaupunkiseudulta paikkaa jossa korjataan radio-ohjattavia? Meillä on useampikin rikkinäinen laite, mutta erityisesti harmittaa yksi Nycistä ostettu helikopteri joka lakkasi toimimasta muutaman kokeilun jälkeen. Ottaa huonosti signaalia ja kun ottaa, niin vain toinen roottori pyörii eikä kopteri nouse. Tai jos löytyisi vaikka joku harrastaja joka voisi vilkaista? Maksan tietenkin, sekä työstä että osat.

6

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaaaaaaaaaaa

      Eikö kukaan halua rahaa? :D

    • guuggeli...

      Kattele lähin lennokki kerho ja kysy sieltä. Esim googlen kautta.

    • jariiiiiiiiiiiiiiiii

      hobbyboint

    • Millaisesta korvauksesta puhut? asun hollolassa, postilla voisi hoitaa. Koptereista ei hirveästi ole kokemusta, mutta sähköissähän ei ole paljoa eroa, minulla kun onniin harjattomia että harjallisia, giga- ja kide radioita, autoja ja lennokki. ja kopteri, mutten ole sillä koskaan lentänyt, olikin susi enkä viitsi käyttää rahaa sen korjaukseen. Ja mikäli et oikein luota postitukseen (mikä on varsin ymmärrettävää) niin kannattaam tosiaan ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen lennokki kerhoon (HELSINKI Flygklubben Cumulus rf Andres Zitting
      050-340 959
      andres.zitting(ät)pp.inet.fi Vuosaari ja Nummela EFNU
      HELSINKI Lennokkipojat
      Siimaohjattavat lennokit Timo Forss
      0400-415 651
      tforss(ät)nettilinja.fi Malmi EFHF
      HELSINKI Munkkiniemen Lennokkikerho Kerkko Kehrävuo
      050-567 7692
      kehravuo(ät)hotmail.com Malmi EFHF ym.
      HELSINKI Munkkivuoren Lennokkikerho Jukka Juslin jtjuslin(ät)cc.hut.fi Malmi, Tuusula,
      Laajalahti, Bodom-järvi
      HELSINKI Tapanilan Ilmailukerho Rauno Viljanen(ät)kolumbus.fi
      HELSINKI Vallilan Lennokkikerho Leo Santala
      0400-207 895
      leo.santala(ät)kolumbus.fi Talosaarentie,
      Sipoo) tos jotain tietoja, suora kopio sivulta http://www.ilmailuliitto.fi/?mid=212

    • Lentokonemies

      Itse olen hyvä korjaamaan noita, etenkin helikoptereita, kokemusta on myös lentokoneista, itse en halua enää korjata niitä, kun menin ajamaan itse tehdyllä lennokillani jonka tekeminen kesti noin 6h, tuli oikea lentokone, minun piti ohjata se pois tieltä, ja RÄKS. Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää.

      • Itseolisintehnytnäin

        Haha nobo. XD_XD
        Miks ajoit lentokentällä xD tommosia sattuu montakin että turha sun on tulla päteen tänne jollakin korjaamis taidoillasi XD kaikkihan niitä korjata osaa, ostaa uusia osia... XD
        mutta en tajunnut tätä"Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää." Ööm, tuolla on harvasti lentokoneita.-. Miksi menit ruuhka aikaan sinne ? Ja osta kaupasta kunnollisia, ei ne noin helposti hajoo ellet aja sun " v8 moottorisella lennokillas päin puuta 200km tunnissa XD- olisitpa ollut viisaampi ja ajanut KESÄLLÄ. Kysymys teille: Saako Radio ohjattavalla helikopterilla ajaa talvella vai hajoaako se? Akkua en viitti pois ottaa, ei se oo mun mönkkä jossa on 500c XD
        Mopostakin pitää ottaa, vedän lekalla parikertaa niin kyllä irtoo.. PS:
        Tämä viesti oli tehty ajan vietteeksi, Sinun lentokoneestasi loppui ohjattavuus, yleensä se on noin 400m. Ole huolellisempi ensikerralla , sorry jos viesti loukkasi. Heippa kaikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe