RC korjaaja?

Harmittaaaaaaa

Löytyyköhän pääkaupunkiseudulta paikkaa jossa korjataan radio-ohjattavia? Meillä on useampikin rikkinäinen laite, mutta erityisesti harmittaa yksi Nycistä ostettu helikopteri joka lakkasi toimimasta muutaman kokeilun jälkeen. Ottaa huonosti signaalia ja kun ottaa, niin vain toinen roottori pyörii eikä kopteri nouse. Tai jos löytyisi vaikka joku harrastaja joka voisi vilkaista? Maksan tietenkin, sekä työstä että osat.

6

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaaaaaaaaaaa

      Eikö kukaan halua rahaa? :D

    • guuggeli...

      Kattele lähin lennokki kerho ja kysy sieltä. Esim googlen kautta.

    • jariiiiiiiiiiiiiiiii

      hobbyboint

    • Millaisesta korvauksesta puhut? asun hollolassa, postilla voisi hoitaa. Koptereista ei hirveästi ole kokemusta, mutta sähköissähän ei ole paljoa eroa, minulla kun onniin harjattomia että harjallisia, giga- ja kide radioita, autoja ja lennokki. ja kopteri, mutten ole sillä koskaan lentänyt, olikin susi enkä viitsi käyttää rahaa sen korjaukseen. Ja mikäli et oikein luota postitukseen (mikä on varsin ymmärrettävää) niin kannattaam tosiaan ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen lennokki kerhoon (HELSINKI Flygklubben Cumulus rf Andres Zitting
      050-340 959
      andres.zitting(ät)pp.inet.fi Vuosaari ja Nummela EFNU
      HELSINKI Lennokkipojat
      Siimaohjattavat lennokit Timo Forss
      0400-415 651
      tforss(ät)nettilinja.fi Malmi EFHF
      HELSINKI Munkkiniemen Lennokkikerho Kerkko Kehrävuo
      050-567 7692
      kehravuo(ät)hotmail.com Malmi EFHF ym.
      HELSINKI Munkkivuoren Lennokkikerho Jukka Juslin jtjuslin(ät)cc.hut.fi Malmi, Tuusula,
      Laajalahti, Bodom-järvi
      HELSINKI Tapanilan Ilmailukerho Rauno Viljanen(ät)kolumbus.fi
      HELSINKI Vallilan Lennokkikerho Leo Santala
      0400-207 895
      leo.santala(ät)kolumbus.fi Talosaarentie,
      Sipoo) tos jotain tietoja, suora kopio sivulta http://www.ilmailuliitto.fi/?mid=212

    • Lentokonemies

      Itse olen hyvä korjaamaan noita, etenkin helikoptereita, kokemusta on myös lentokoneista, itse en halua enää korjata niitä, kun menin ajamaan itse tehdyllä lennokillani jonka tekeminen kesti noin 6h, tuli oikea lentokone, minun piti ohjata se pois tieltä, ja RÄKS. Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää.

      • Itseolisintehnytnäin

        Haha nobo. XD_XD
        Miks ajoit lentokentällä xD tommosia sattuu montakin että turha sun on tulla päteen tänne jollakin korjaamis taidoillasi XD kaikkihan niitä korjata osaa, ostaa uusia osia... XD
        mutta en tajunnut tätä"Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää." Ööm, tuolla on harvasti lentokoneita.-. Miksi menit ruuhka aikaan sinne ? Ja osta kaupasta kunnollisia, ei ne noin helposti hajoo ellet aja sun " v8 moottorisella lennokillas päin puuta 200km tunnissa XD- olisitpa ollut viisaampi ja ajanut KESÄLLÄ. Kysymys teille: Saako Radio ohjattavalla helikopterilla ajaa talvella vai hajoaako se? Akkua en viitti pois ottaa, ei se oo mun mönkkä jossa on 500c XD
        Mopostakin pitää ottaa, vedän lekalla parikertaa niin kyllä irtoo.. PS:
        Tämä viesti oli tehty ajan vietteeksi, Sinun lentokoneestasi loppui ohjattavuus, yleensä se on noin 400m. Ole huolellisempi ensikerralla , sorry jos viesti loukkasi. Heippa kaikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe