RC korjaaja?

Harmittaaaaaaa

Löytyyköhän pääkaupunkiseudulta paikkaa jossa korjataan radio-ohjattavia? Meillä on useampikin rikkinäinen laite, mutta erityisesti harmittaa yksi Nycistä ostettu helikopteri joka lakkasi toimimasta muutaman kokeilun jälkeen. Ottaa huonosti signaalia ja kun ottaa, niin vain toinen roottori pyörii eikä kopteri nouse. Tai jos löytyisi vaikka joku harrastaja joka voisi vilkaista? Maksan tietenkin, sekä työstä että osat.

6

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaaaaaaaaaaa

Eikö kukaan halua rahaa? :D

• guuggeli...

Kattele lähin lennokki kerho ja kysy sieltä. Esim googlen kautta.

• jariiiiiiiiiiiiiiiii

hobbyboint

• Millaisesta korvauksesta puhut? asun hollolassa, postilla voisi hoitaa. Koptereista ei hirveästi ole kokemusta, mutta sähköissähän ei ole paljoa eroa, minulla kun onniin harjattomia että harjallisia, giga- ja kide radioita, autoja ja lennokki. ja kopteri, mutten ole sillä koskaan lentänyt, olikin susi enkä viitsi käyttää rahaa sen korjaukseen. Ja mikäli et oikein luota postitukseen (mikä on varsin ymmärrettävää) niin kannattaam tosiaan ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen lennokki kerhoon (HELSINKI Flygklubben Cumulus rf Andres Zitting
      050-340 959
      andres.zitting(ät)pp.inet.fi Vuosaari ja Nummela EFNU
      HELSINKI Lennokkipojat
      Siimaohjattavat lennokit Timo Forss
      0400-415 651
      tforss(ät)nettilinja.fi Malmi EFHF
      HELSINKI Munkkiniemen Lennokkikerho Kerkko Kehrävuo
      050-567 7692
      kehravuo(ät)hotmail.com Malmi EFHF ym.
      HELSINKI Munkkivuoren Lennokkikerho Jukka Juslin jtjuslin(ät)cc.hut.fi Malmi, Tuusula,
      Laajalahti, Bodom-järvi
      HELSINKI Tapanilan Ilmailukerho Rauno Viljanen(ät)kolumbus.fi
      HELSINKI Vallilan Lennokkikerho Leo Santala
      0400-207 895
      leo.santala(ät)kolumbus.fi Talosaarentie,
      Sipoo) tos jotain tietoja, suora kopio sivulta http://www.ilmailuliitto.fi/?mid=212

• Lentokonemies

Itse olen hyvä korjaamaan noita, etenkin helikoptereita, kokemusta on myös lentokoneista, itse en halua enää korjata niitä, kun menin ajamaan itse tehdyllä lennokillani jonka tekeminen kesti noin 6h, tuli oikea lentokone, minun piti ohjata se pois tieltä, ja RÄKS. Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää.

• Itseolisintehnytnäin

Haha nobo. XD_XD
        Miks ajoit lentokentällä xD tommosia sattuu montakin että turha sun on tulla päteen tänne jollakin korjaamis taidoillasi XD kaikkihan niitä korjata osaa, ostaa uusia osia... XD
        mutta en tajunnut tätä"Lennokkini meni puita päin koska lentokone peitti sen näkyvyyden. Vaivian lentokentästä kyse. Kysykää niiltä, näkijöitä riittää." Ööm, tuolla on harvasti lentokoneita.-. Miksi menit ruuhka aikaan sinne ? Ja osta kaupasta kunnollisia, ei ne noin helposti hajoo ellet aja sun " v8 moottorisella lennokillas päin puuta 200km tunnissa XD- olisitpa ollut viisaampi ja ajanut KESÄLLÄ. Kysymys teille: Saako Radio ohjattavalla helikopterilla ajaa talvella vai hajoaako se? Akkua en viitti pois ottaa, ei se oo mun mönkkä jossa on 500c XD
        Mopostakin pitää ottaa, vedän lekalla parikertaa niin kyllä irtoo.. PS:
        Tämä viesti oli tehty ajan vietteeksi, Sinun lentokoneestasi loppui ohjattavuus, yleensä se on noin 400m. Ole huolellisempi ensikerralla , sorry jos viesti loukkasi. Heippa kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe