lähinnä lihaskunnon totaalista heikentymistä ihmettelen. edellisissä raskauksissa ei ollut merkittävää huonontumista. nyt vedin johtopäätöksen että oisko tolla rankalla raskaudella mutta erityisesti magnesiumilla (sain tosi paljon) niin merkittävä vaikutus lihaksistoon?
raskausmyrkytyksen ja magnesiumhoidon vaikutukset lihaksistossa
6
497
Vastaukset
- vielä kerran vauva ?
siis hoidettiinko sum raskausmyrskkyä ?magnesiumilla miten se käytännössä tapahtui ? Itse olen saanut kaksi pientä keskos vauvaa edellisen 12vuotta sitte paino 650g vauva synty viikolla 30 eli oli vihkoihin nähen pieni nyt kolmatta ehkä odotan ja kiinostaa nämä tämän vuosikymmen hoitokäyntäntö ? Toivotasti kaikki meni hyvin :)
- J
En osaa kyl vastata tohon:/ Mulla oli kans myrkytys ja ehdin saada magnesium-hoitoa vain noin muutaman tunnin,sen piti kuulemma lievittää oireita mutta mulla se pahensi,tuli mahakipu ja tuli kouristukset ja sit syntyikin rv34 2 vauva kiireellisellä sektiolla.
- vielä kerran äidiksi
heh olen tässä tehnyt itse tulotksia mangesium sitä kuulemma urheilijat käyttävät lihastensa huoltoon sekä sisäisesti ja ulkoisesti ja käytetäähän sitä myös mm suonenvetoja estämään /helpottamaan itse ajattelisin että olisko raskaus myrkytys se isompi syy en tosin tiedä tää on ihan maalaisi järjellä vain ajateltu tosiaan mulla kaksi lasta 17 ja pian 13 vuotiaat kumpikin on myrkky vauvoja eka meni vähän pidemmän kaavan mukaan ja toka vähän lyhyenmän ja pääty hätä sextioon 30 tyttö painoi 630g kaikki meni onneksi hyvin :)
- rv 27 synnyttänyt
Eli onko kellään tietoa tuosta magnesiumhoidosta kun on paha raskausmyrkytys jolloin sitä saakin sitten paljon että voiko se jättää jotenkin jälkensä elimistöön? veltostuttaa tms?
- vielä kerran äidiksi
hei ystäväni kertoi juuri tuosta että urheilijat käyttävät sitä paljon ja ystäväni huomasi terveys tuote lootus sivuilta siellä on myös kaikkia hyviä terveys vaikuteia tunteita tytär tuossa juuri etsii paperia missä on netti osote kun ajattelin että sieltä voisi kysyä että voiko mangeisumin liika saanti saada aikaan kyseisä oireta ja miten niitä voisi helppottaa tässä on tämä osote. WWW.LOOTUSKAUPPA.FI PUH. 0452659009. t. jaksuja toivottavasti vauva jo jaksaa hyvin ja itse olet toipunnu ainakin hyvin toin kokemuksesta sanoa että kauan se kestää ei oma vointi hetkessä parane meillä kyllä vauva toipui aikaisemmin . Jaksuja käy joskus kertomassa miten menee minä käy aina joskus lukemassa olen hengessä mukana itse 650g keskosen äiti ja 1960g toinen keskonen paitsi pikku pikku keskonen on syntynyt toisena lapsena järjestys on väärä tuossa :D
- voisuomalaiset
On se ihme kun ihmiset ei löydä niitä pilkkuja ja piseitä näppiksestä. Todella väsyttävää lukea!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637