Toisen puolen latakkoo oon muuttanu ja mietin mista muita suomalaisa loytais? Missa te reppumatkailijat ootte, tai ehka joku teista asuu talla puolen maailmaa, just alle kolmekymppinen nainen toivois suomalaista seuraa.
Tietaako joku jostain suomalaisseurasta, ehka netilla?
Suomalaisia in Cairns?
3
477
Vastaukset 3
- sukeltaja 2010
olin 2009-2010 sielltä se oon uupeeta seutuu ja kun oon haksahtanu sukellukseen niin sielltä on hyvät vedet .Yritin työlupaa mutta oon vähän yli-
ikäinen siiheen kolmenkympin sakkiin niin siin on vähän hankalampaa saada
sitä .oon toimiu suomessa kiinteistö-ja rak.alla v.88 - alkaen.
Mut tuun sinne uudestaan ensi vuonna nyt lähden ensiviikolla töihin Teneriffalle
siel on yks suomalinen kaveri joka pitää sitä kalastus-venevuokraamoa siinä
captaincook hiway:llä , siinä lähellä josta käännytään lentokentälle,hänen nimensä on Jori - jos vielä kuitenkin
Mihin sitä suomalaisia tarvitsee kun matkustaa toiselle puolelle maailmaa? Suomessa niitä on jo taeeksi, vaikka muutkin alkuperät ovat lisääntymään päin. Netistä varmaan löytyy kun kokeilee kaikenlaisia foorumeita ja hakusanoja. Cairns on muuten ihan mukavaa seutua, vaikka sataakin aika usein. Kannattaa kuljeskella sisämaahan ja riutoille, naapurikaupunkeihin ja niin edelleen. Olen huomannut että aika moni maailmankiertäjä sitten tahtoo löytää omankielisiä kohteestaan. Olenhan minäkin vaikka Panamasta kysellyt ja sitten jopa soitin hänelle, mutta siihen se jäi. Ja kun olin Cairnsissa, majapaikan varauksen loppuessa muistin erään suomalaisen tarjonneen majapaikkaa pientä apua vastaan, niin tietty otin yhteyttä (netistä etsimällä löysin) ja sadan kilometrin päässä vierähti vajaa viikko lisää. Kiitos siitä hauskasta ajasta! Sinne Australian tropiikkiin olisi hinku vielä kierrokselle.
- Aussiemate
Katsoppa tällaiselta verkkosivuilta kuin
http://www.dundernews.com/viestitaulu/
Cairnsissa asuu ainakin 2 eri australiansuomalaista pariskuntaa. Toisella on siivousfirma ja toisella sähkösauna takapihalla uima-altaan vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611326Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu125685VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495