Toisen puolen latakkoo oon muuttanu ja mietin mista muita suomalaisa loytais? Missa te reppumatkailijat ootte, tai ehka joku teista asuu talla puolen maailmaa, just alle kolmekymppinen nainen toivois suomalaista seuraa.
Tietaako joku jostain suomalaisseurasta, ehka netilla?
Suomalaisia in Cairns?
3
333
Vastaukset
- sukeltaja 2010
olin 2009-2010 sielltä se oon uupeeta seutuu ja kun oon haksahtanu sukellukseen niin sielltä on hyvät vedet .Yritin työlupaa mutta oon vähän yli-
ikäinen siiheen kolmenkympin sakkiin niin siin on vähän hankalampaa saada
sitä .oon toimiu suomessa kiinteistö-ja rak.alla v.88 - alkaen.
Mut tuun sinne uudestaan ensi vuonna nyt lähden ensiviikolla töihin Teneriffalle
siel on yks suomalinen kaveri joka pitää sitä kalastus-venevuokraamoa siinä
captaincook hiway:llä , siinä lähellä josta käännytään lentokentälle,hänen nimensä on Jori - jos vielä kuitenkin
Mihin sitä suomalaisia tarvitsee kun matkustaa toiselle puolelle maailmaa? Suomessa niitä on jo taeeksi, vaikka muutkin alkuperät ovat lisääntymään päin. Netistä varmaan löytyy kun kokeilee kaikenlaisia foorumeita ja hakusanoja. Cairns on muuten ihan mukavaa seutua, vaikka sataakin aika usein. Kannattaa kuljeskella sisämaahan ja riutoille, naapurikaupunkeihin ja niin edelleen. Olen huomannut että aika moni maailmankiertäjä sitten tahtoo löytää omankielisiä kohteestaan. Olenhan minäkin vaikka Panamasta kysellyt ja sitten jopa soitin hänelle, mutta siihen se jäi. Ja kun olin Cairnsissa, majapaikan varauksen loppuessa muistin erään suomalaisen tarjonneen majapaikkaa pientä apua vastaan, niin tietty otin yhteyttä (netistä etsimällä löysin) ja sadan kilometrin päässä vierähti vajaa viikko lisää. Kiitos siitä hauskasta ajasta! Sinne Australian tropiikkiin olisi hinku vielä kierrokselle.
- Aussiemate
Katsoppa tällaiselta verkkosivuilta kuin
http://www.dundernews.com/viestitaulu/
Cairnsissa asuu ainakin 2 eri australiansuomalaista pariskuntaa. Toisella on siivousfirma ja toisella sähkösauna takapihalla uima-altaan vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882