Menoforce

MenoMamma

Mitä olette mieltä kyseisestä tuotteesta? Onko auttanut teitä kuumissa aalloissa?
Olen käyttänyt pari kuukautta, ehkä olen nukkunut hieman paremmin ja aaltoja ei ole tullut niin paljon. Uskaltaakohan tuota tuotetta käyttää, kun kuukautiset ovat olleet poissa muutaman kuukauden? Aiankin tuoteselosteessa sanotaan, että ei sisällä kasvisestrogeeneja.

Aiemmin käytin kasvisestrogeenia mm SoyaFlavonaa sillä seurauksella että vuoto ei loppunut ollenkaan, jouduin kaavintaan ja käyttää Terolutia (keltarauhashormoonia) 4 kk.

Menoforce aika kallista, ei viitsisi turhaa popsia.

7

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purtsi/purtsi

      Käytin ekoihin oireisiin 52veenä ja niihin auttoi, muttei enää myöhemmin.
      Tuollaiset vuodot kuuluvat kuukautisten loppumis vaiheeseen, eivätkä kasviestrot niitä aiheuta. Itsellänikin oli välillä vuodot pois puolikin vuotta ja sen jälkeen jäivät ns.päälle ja kestivät pari/kolme vko. Yhden kerran otin Primolutkuurin. Nyt ei vuotoja ole kuulunut 9kuukauteen, että oisko vihdoinkin loppuneet:) Jossain vaiheessa luulin itsekkin Puerarian aiheuttaneen mulle vuotoja, mutta käytän nytkin sitä, enkä ole vuotanut enää.

      • MenoMamma

        Yritin jättä Menoforcen pois, mutta sitten alkoi hikoilu jälleen, ehkäpä se sittenkin tehoaa ja 29 ekee/kk kohtuu hinta, jos sillä pärjää. Mitä on tuo Pueraria, onko myös luontaistuote?


    • purtsi/purtsi

      Käytän nykyään Puerariajauhetta, joka on Pueraria Mirifica kasvista tehty. Tilasin viimeksi sitä ainterol.co.uk eikä 3kk satsi maksanut postareineen kuin n.15€. Se on ainoa luontaistuote joka mulle on enää auttanut. Suomesta ei löydy tällä hetkellä oikeastaan ainoatakaan tuotetta jota en olis kokeillut.

      • MenoMamma

        Eli onko nettiosoite, josta tilasit tuo ainterol.co.uk? Kuinkas maksu tapahtui, luottokortilla vai? Täytyy harkita tuota...


      • purtsi/purtsi
        MenoMamma kirjoitti:

        Eli onko nettiosoite, josta tilasit tuo ainterol.co.uk? Kuinkas maksu tapahtui, luottokortilla vai? Täytyy harkita tuota...

        Joo se osoite www.ainterol.co.uk En maksanut luottokortilla, vaan, S-pankin Visa debitillä eli siis pankkikortti. Pussi tuli kirjattuna kirjeenä postiin alle parissa viikossa.


    • maarit.k

      Menoforce auttaa kyllä mutta on se hinta kyllä aivan liian korkea kun laskee niin 30 päivän kuuri maksaa euron päivässä ja monessa paikassa kiskotaan vielä enemmän ku 29 euroa.ostin juuri ruukkusalvian ja popsin sitä sellaisena ja kokeilen myös hauduttaa teetä siitä.kerron myöhemmin miten se mahdollisesti auttaa :)

      • Lämmittää

        Onko toiminu ? Vaikka onkin ollut muutenkin hellettä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe