Ilmaisnäytteitä netistä

Elviira

Niin siis olisin todella kiitollinen jos joku laittais tänne linkkejä josta saa tilattua kaikkee pientä kivaa ilmaiseksi...:)

39

58911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elviira

      ... ihan mitä vaan. Shampoota, kissan- tai koiranruokia ym... :)

      • auttaja =)

        ainakin ossasta www.nettikilpailut.com löytyy kohta ilmaiset ja sieltä löytyy lehtien näytenumeroita shampoo näytteitä koiran-kissan ruokaa..... milloin mitäkin


      • Noona

      • Elviira

      • apua
        Elviira kirjoitti:

        juu Kiitti

        löytyyhän noita kaikkii naistenpäivä tavaroita ja sellasii noista naistenpäivä sivuilta.. libresse ja vuokkoset ja always :D


      • lllllllll
        Elviira kirjoitti:

        juu Kiitti

        kissanruokaa NJAM! :) syön kaikki ite


      • tylleri
        Noona kirjoitti:

        http://www.nettikilpailut.com/tavarat.php

        Tuoltä löytyy ainaskin shampoota ja kissanruokaa :))

        Joo, tein sen virheen ja tilasin kissalleni ilmaisen perfect fit ruokanäytteen ja nyt ei enää rouvalle tavalliset naksut kelpaakkaan :S että ei kun ostamaan perfect fittiä. :D


      • AISNU
        tylleri kirjoitti:

        Joo, tein sen virheen ja tilasin kissalleni ilmaisen perfect fit ruokanäytteen ja nyt ei enää rouvalle tavalliset naksut kelpaakkaan :S että ei kun ostamaan perfect fittiä. :D

        No joo mul on koira eikä tunnu löytävän mitää.


      • mannerv
        auttaja =) kirjoitti:

        ainakin ossasta www.nettikilpailut.com löytyy kohta ilmaiset ja sieltä löytyy lehtien näytenumeroita shampoo näytteitä koiran-kissan ruokaa..... milloin mitäkin

        Olen koonnut tälle sivulle kattavan listan aidosti ilmaisista tuotenäytteistä ja tavaroista: http://www.tarkkamarkka.com/blogi/ilmaistavaraa/

        Tuolta löytyy tällä hetkellä esimerkiksi meikkejä ja ruokaa lemmikeille. Lisäksi ilmaisia lehtien näytenumeroita on parikymmentä.


      • Ainomg

        No kaikkien sivuilta löytyy :D Jos haluat esim. herbiinalta tilata täytyy vain mennä Herbiinan sivulle ja yhteystiedot sieltä ne sitten lähettää ja toinen jolta olen tilannut on Purina ONE.Sieltä sama yhteystiedot ja sähköposti ja sitten kirjoitat viestin esim. Hei haluaisin koiralleni ilmaisnäytteen!iän voit laittaa ja minkä rotuinen sitten osoite.voit kysya PS onko postimaksu ilmainen itsellesi


    • tyhmä(kö)

      Onko noi tuotteet oikeesti ilmaisia siis että ne ei maksa MITÄÄN!??

      • kai...

        Ne taitavat olla samanlaisia kun kaupassa jaettavat ilmaistuotteet...eli joku pieni pussi mis on vaikka 2 kerraksi shampoota jne...
        eli ilmaisia ilmaisnäytteitä....


      • paikka on
        kai... kirjoitti:

        Ne taitavat olla samanlaisia kun kaupassa jaettavat ilmaistuotteet...eli joku pieni pussi mis on vaikka 2 kerraksi shampoota jne...
        eli ilmaisia ilmaisnäytteitä....

        kotipaikka.com


      • AISNU

        Juu on ainaki meikit ja ruuat


    • SKeeba

      Tuolla on linkkejä ilmaisiin tuotteisiin sun muihin ja paljon nettikilpailuja kans. Toistuvissa kilpailuissa on paljon kilpailuja joissa jaetaan reilusti kaikenmaailman tuotepalkintoja

      www.peemies.net

      • Mävaan:>

      • tässä tulee
        Mävaan:> kirjoitti:

        eli http://www.sunsilk.fi
        tuolta löydät shampoota ja hoitoainetta ilmaistuotteena...

        Pistäppä Googlella Hauksi EFI niin jotain löytyy ilmaiseksi,mutta jos et halua jatkaa,muista peruuttaa tilaus niinkuin siellä kerrotaan ohjeissa.Kokeile!


      • voimahali
        tässä tulee kirjoitti:

        Pistäppä Googlella Hauksi EFI niin jotain löytyy ilmaiseksi,mutta jos et halua jatkaa,muista peruuttaa tilaus niinkuin siellä kerrotaan ohjeissa.Kokeile!

        Voimahalin sivuilla oma ketju "ilmaisnäytteet"
        Käy kattomas siellä..


    • ainakin
    • löytyis!!
      • AISNU

        Se ei oo ilmane se maksaa tai postimaksu 9.90 e


    • Laila44
      • Laila 44

        http://www.ilmaisnäytteet.net/


    • Hessu.

      http://ilmaisnäytteet.net/

    • AISNU

      Nii olis kiva nääs mä kerään meikkei ainaki täält Herbiinalta vois saada lähetä säki sit mulle!!!

    • So-fi-a

      Onko mitään ilmaisnäyte sivustoja, jossa ei tarvitse olla 18 tilaessaan? Haluaisin esim. meikkejä (:

      • Ainomg

        Sofia kysyi onko mitään ilmaisnäyte sivustoja,jossa ei tarvitse olla 18 tilanteessaan? En ole huomannutkaan katsoa mutta kyllä uskon että on! Minäkin olen alle 18 ja olen tilannut ? Mutta niiltä kai saa tilata ?


    • nnimetön
    • Anneli-68
    • Kortsukauppias
      • pampulaa

        paitsi että toimituskulut 5e :D


      • ilmassa on urh

      • hortoiluu
        ilmassa on urh kirjoitti:

        "ilmaisessa on hortoilujuhdan tuntua"

        http://suolasuinen.blogspot.com/

        mä oon ainakin yks hortoilujuhta, ku tuntuu et noi pikavipit kaatuu päälle ja mitä mä niillä rahoilla sit ostin... tosi sekoo tää mun touhu ja nyt oon niiden juhtana ku maksan korkoja. ja hei, mikään ei oo ilmasta, se on fuck fakta.


    • Kööhä

      Saatte vaikka mitä ilmaista kun osaatte vain kysyä.Kysy vaikka Herbinalta,Lumenelta,ilmaisia voide ja meikkinäytteitä,Viking Linelta ja Finnmatkoilta ja Mehukatilta on saatu ilmaisia reppuja,kesähattuja,tarroja,kortteja,heijastimia,rahapussukoita!!Kerran sain ilmaisia vitamiineja eikä mistään tarvinnut maksaa ees postikuluja,ja sit ne koiran ja kissanruuat jotka joku jo mainitsikin ja siteet jne.Oikeesti kysykää mistä keksitte ja tehkää tuotereklamaatioita minkä ehditte,jos esim sipsipussissa on yks musta sipsi saatte laatikollisen sipsejä ja dippejä postissa ilmaiseksi,tai rahanarvoisen lahjakortin kauppaan,olen saanut mm.Valiolta,aarioiselta,Atrialta ja sitten Lumenelta ripsareita ja huulipunan!Suosittelen,tälleen saa köyhäkin kaikkee kivaa ilmaseks.Kerran sain jopa laatikollisen majoneesia,maustekastikkeita jne.Kohteliaasti teet reklamaation tai kerrot mielipiteen tuotteesta,jos esim et tykäänyt tai laatu oli huonoa saat takuuvarmasti laatikollisen kamaa kotia!

      • kööhä

        Vauvanvaippoja saatte kans kun kysytte joka firmasta palautesivulta,voi olla että yhteensä tulee viikon ilmaiset vaipat kaikista paikoista ja mä sain ilmaisen käsipyyhken Pamperssilta ja baby wipeseja


    • tahdon tietää

      tahtoisin nyt kysyä... elikkäs esim tuolta lumeneltakos voi sinne palautteeseen mennä ja kysyä että saako ilmais näytteen esimerkiksi meikkivoiteesta? :D

    • sama aino

      http://www.ilmaisnäytteet.net/

    • mara81181

      vitun köyhät

    • Ilmaiset_netistä

      Ties kuinka paljon kaikkea ilmaisnäytteitä ja näytepakkauksia. Joissakin todellakin kannattaa peruuttaa tilaus heti näytteen saatuaan, mutta yhtäkaikki ilmaista kamaa.

      http://www.peemies.net/3092/index.html

      Säästöä joka kuukausi miehekkäästi jos osaa fiksuilla näiden kanssa. Pelirahat kannattaa myös käyttää vaikkei yleensä pelaisikaan. Isokin voitto voi napsahtaa jos osuu kunnolla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe