Mitä lahjaksi poikaystävälle, 16v?

Lahjaideoitakiitos

Tämä nyt ei varsinaisesti tälle palstalle kuulu, mutta tuo lahjaideat palsta ei jostain syystä toimi? No mutta asiaan, poikaystäväni täyttää ensi kuussa 16 vuotta. Haluaisin antaa hänelle jonkun erityisen lahjan, josta hän pitäisi..ja jäisi joku muisto. En vain keksi millään mikä se voisi olla. Hinnalla ei niin väliä, mutta ei mielellään yli 100e :) Olemme olleet yhdessä vuoden. Olen todella huono keksimään mitään lahjoja, joten olisi kiva jos joku edes viitsisi jotain ehdotella :). Poikaystäväni on ihan ns. tavallinen pian 16v amis :D

-Kiitos

5

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happyfoorteen;)

      perus sukat&suklaalevy :D

    • Riippuu poikaystäväsi luonteesta ja/tai harrastuksista. Kirja tai joku pieni teknologiahärveli voisi toimia, mutta sehän on melko perusjuttua ja mainitsit haluavasi jotain erikoista. Et kerro, miten pitkällä olette suhteessanne, mutta jos olette olleet yhdynnässä (tai ette, mutta haluaisit :D), voit ostaa jonkun seksilelun, luulen että hän käy melko kuumana, jos paketista paljastuukin ihan jotain muuta kuin se tavallinen... :)

    • Mieti poikaystävän luonnetta. Mistä tykkää, mitä harrastaa, musiikkimaku yms?

      Tai sitten ei mitään perinteistä "pakettia", vaan järkkää joku kiva ilta :) meette syömään (tottakai sä maksat, kerran toisella on synttärit), jos seksielämää on, niin hanki joku kiva alusasu yms. Ja sitten päälle ehkä joku ihan pieni paketti :) näin ite oon joskus tehny :)

    • jee82873671919

      Kevari

    • eitarttemitää

      vittu se sun poikaystäväs mitää tartte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1924
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1636
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1451
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1120
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      958
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      924
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe