Hei!
Olen 20-vuotias nuori nainen ja muuttamassa lokakuun puolella Lontooseen. Viihdyn lasten parissa todella hyvin ja olisinkin kiinnostunut tekemään lastenhoito hommia kokopäiväisesti, mutta myös keikkatyönä. Lastenhoidosta minulla on kokemusta monen vuoden takaa. Olen käynyt MLL:n lastenhoito-kurssin ja toimin järjestön hoitajana vuosina 2006-2010. Kokemusta on karttunut myös omia pikkusiskoja hoidellessa. Työntekijänä olen luotettava, ahkera ja joustava.
Ota yhteyttä jos kaipaat mukavaa lastenhoitajaa Lontoossa tai jos Sinulla asuu tuttavia Lontoossa, joilla olisi tarvetta hoitajalle.
Ystävällisin terveisin
Oona
Tarvitsetko lastenhoitajaa LONTOOSSA?
LondonNanny
2
343
Vastaukset
- Emigrante
Hei Oona,
Minne pain Lontoota olet muuttamassa?
Jos satunnaiset ilta/viikonloppukeikat kiinnostaa, laita viestia [email protected], ja voidaan vaihtaa lisaa infoa.
Terv.
Dulce - Lon100
Hei, jos olet viela kiinnostunut viikonloppu lastenhoito paikasta, ota yhteytta [email protected]. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759