mistä ostaa M1911 mallinen käsiase?
plussaa olis jos aseessa olis tämmmöset(ei ihan pakollisia)
-säädettävä hop-up
-blowback
ei väliä onko co2 vai kaasu
lähtönopeus sitä 100 m/s luokkaa
M1911...........................................................
75
431
Vastaukset
- Urpokarhu
Etsipä sellainen kauppa, kuin Milgear... Sieltä löytyy sellainen, kuin KJ M1911 Full Metal CO2. Cybergunia ei kannata kaasuaseista puhuttaessa ostaa.
- Urpokarhu
Korjaan itseäni. Osa Cybergunin kaasuaseista on KJ:n valmistamia ja osa KWC:n. Eli osa Cybergunin kaasuaseista on ihan hyviä.
- moikka::)
onk nois ny sitte säädettävä hop-up? käsittääkseni ei
- Saddas
On niissä.
enemmän kiinnostais kuitenkin noi kaasuaseet(kaasu!, ei co2) tommene olis kiva -----> http://www.milgear.fi/kauppa/marui-m1911a1-blow-back-p-249.html
sais redwolfista alumiinista runko ja muuta kivaa.. esim. äänenvaimennin kierteillä varustettu sisä piippu:D
toine olis tää... ----> marui m1911 warrior...- Urpokarhu
Miksei CO2 kiinnosta? Toimii paremmin jne...
Urpokarhu kirjoitti:
Miksei CO2 kiinnosta? Toimii paremmin jne...
no jos laatu merkkilöytyy niin mikä ettei... G&G xtreme löytyi... onkos tietoa meneekö maruin kaasuaseen osaset? esim. sisäpiippu äänenvaimennin kierteillä...?( maruin m1911 asetta kehuttu pitkän kantomatkan puolesta ja siksi se siis kiinnostaa... kun halppis aseista saatu tarpeeksi), ja ase tulisi pääaseeksi... ( ei kiitos kommenneta " ei sovellu pääaseeksi )
- Urpokarhu
moikka::) kirjoitti:
no jos laatu merkkilöytyy niin mikä ettei... G&G xtreme löytyi... onkos tietoa meneekö maruin kaasuaseen osaset? esim. sisäpiippu äänenvaimennin kierteillä...?( maruin m1911 asetta kehuttu pitkän kantomatkan puolesta ja siksi se siis kiinnostaa... kun halppis aseista saatu tarpeeksi), ja ase tulisi pääaseeksi... ( ei kiitos kommenneta " ei sovellu pääaseeksi )
Jos siitä pääase tulee, niin sitten suosittelen Maruin mk23 Socomia kaasutoimisena. On nimittäin paljon luotettavampi, kuin blowbackit. Niin ja onhan tuo itse asiassa myös paras pistooli, mitä olen käyttänyt.
Urpokarhu kirjoitti:
Jos siitä pääase tulee, niin sitten suosittelen Maruin mk23 Socomia kaasutoimisena. On nimittäin paljon luotettavampi, kuin blowbackit. Niin ja onhan tuo itse asiassa myös paras pistooli, mitä olen käyttänyt.
iha asia vehkeeltä vaikutta::) onko toi tarkkuuspiippu?---> http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Precision_Barrels_GBB_PDI_01_Precision_Inner_Barrel_for_Marui_MK23_SOCOM.htm ja tuleeko mukana toi äänenvaimennin lamppu? ja mikä olis "parempi" äänenvaimennin? pitäs saada mahdollisimman hiljanen..:::) onko tarkka?
- Urpokarhu
iha asia vehkeeltä vaikutta::) onko toi tarkkuuspiippu?---> http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Precision_Barrels_GBB_PDI_01_Precision_Inner_Barrel_for_Marui_MK23_SOCOM.htm ja tuleeko mukana toi äänenvaimennin lamppu? ja mikä olis "parempi" äänenvaimennin? pitäs saada mahdollisimman hiljanen..:::) onko tarkka?
On tuo tarkkuuspiippu. Mukana tulee äänenvaimennin ja se valo uutena. Tarkkuus ja kantama ovat erinomaisia. Ääni on äänenvaimentimen kanssa erittäin hiljainen. Kannattaa ostaa uusi ja huoltaa sitä säännöllisesti, niin kestääkin vuosia.
- Urpokarhu
Urpokarhu kirjoitti:
On tuo tarkkuuspiippu. Mukana tulee äänenvaimennin ja se valo uutena. Tarkkuus ja kantama ovat erinomaisia. Ääni on äänenvaimentimen kanssa erittäin hiljainen. Kannattaa ostaa uusi ja huoltaa sitä säännöllisesti, niin kestääkin vuosia.
Niin ja parempaa äänenvaimenninta ei tarvita.
Urpokarhu kirjoitti:
Niin ja parempaa äänenvaimenninta ei tarvita.
noh... miten tollanen sitte huolletaan? mitä rasvaa minnekin? ja kui pitkä toi kantama oikein on? 50m?
noh... miten tollanen sitte huolletaan? mitä rasvaa minnekin? ja kui pitkä toi kantama oikein on? 50m?
ja muuten milä kaasu olis hyvä? green gas:sista oon kuullu paljon hyvää::) olisko vielä tehokkaampaa saatavilla? ja auttaako toi tarkkuuspiippu paljonkin?
- Urpokarhu
ja muuten milä kaasu olis hyvä? green gas:sista oon kuullu paljon hyvää::) olisko vielä tehokkaampaa saatavilla? ja auttaako toi tarkkuuspiippu paljonkin?
Siitä lähtee luisti irti ja sitä kautta pääsee putsaamaan ja silikoonaamaan osia. Myös lippaan venttiilejä pitää huoltaa. Huomaat itsekin sitten ne kohdat. Kantamaa on hankala arvioida, mutta sana erinomainen pistooliksi kuvaa sitä hyvin. Aseessa on tarkoitettu käytettäväksi Maruin kaasua (lähtönopeus n. 110m/s). Saa toimimaan myös Green Gasilla lipasta muokkaamalla (en osaa selittää miten). Tarkkuuspiippu lisäisi tässä hiukan tuota lähtönopeutta ja tarkkuutta, mutta koska molemmat ovat vakio piipulla jo hyvät, niin itse en sitä ostaisi.
Urpokarhu kirjoitti:
Siitä lähtee luisti irti ja sitä kautta pääsee putsaamaan ja silikoonaamaan osia. Myös lippaan venttiilejä pitää huoltaa. Huomaat itsekin sitten ne kohdat. Kantamaa on hankala arvioida, mutta sana erinomainen pistooliksi kuvaa sitä hyvin. Aseessa on tarkoitettu käytettäväksi Maruin kaasua (lähtönopeus n. 110m/s). Saa toimimaan myös Green Gasilla lipasta muokkaamalla (en osaa selittää miten). Tarkkuuspiippu lisäisi tässä hiukan tuota lähtönopeutta ja tarkkuutta, mutta koska molemmat ovat vakio piipulla jo hyvät, niin itse en sitä ostaisi.
maruillakin on aika paljon noita kaasuja? mikä olis paras?
maruillakin on aika paljon noita kaasuja? mikä olis paras?
ja mikä olis sopiva lipas määrä tälleen aluks?
- Urpokarhu
ja mikä olis sopiva lipas määrä tälleen aluks?
Maruilla on tasan yksi kaasu noihin kaasuaseisiin ja se on HFC134A muistaakseni, eli Gun Power. Kaksi lipasta riittää.
Urpokarhu kirjoitti:
Maruilla on tasan yksi kaasu noihin kaasuaseisiin ja se on HFC134A muistaakseni, eli Gun Power. Kaksi lipasta riittää.
entä miten ton sais ihan älyttömän hiljaseks? oon kuullu että vaikkapa iskurin eteen laittaa sinitarraa ni ei kuulu niin kova ääni? ja kun niille äänenvaimentimen vaahtomuaveillekkin teki jtn. ni ääni tuli pienemmäks? muita ehdotuksia?
- Urpokarhu
entä miten ton sais ihan älyttömän hiljaseks? oon kuullu että vaikkapa iskurin eteen laittaa sinitarraa ni ei kuulu niin kova ääni? ja kun niille äänenvaimentimen vaahtomuaveillekkin teki jtn. ni ääni tuli pienemmäks? muita ehdotuksia?
Eipä tuolle välttämättä tarvitse mitään tehdä ja ääni on jo niin hiljainen, ettei sitä tahdo kuulla edes 10m päähän.
Urpokarhu kirjoitti:
Eipä tuolle välttämättä tarvitse mitään tehdä ja ääni on jo niin hiljainen, ettei sitä tahdo kuulla edes 10m päähän.
milleen noi lippaat tiivistetään? ---> http://www.juoksuhauta.net/forum.php?init=2&msgid=15080... ja Zero-G kirjoittaa: Joo, se patterilla toimiva ledivalo hässäkkä on kohtalaisen turha. Koitin tovin asentaa omaani jonkun lasertähtäinsydseemin ledivalon tilalle, mutta ei sitä saanu kohdistettua oikeen, ei sitten millään, ja se lens roskikseen.
Itse ase on kohtalaisen lelumainen kädess. Kahva on aivan liian leveä ja kookas, ase painaa aivan liian vähän, paitsi lipas.. Ja muutenkin helvetin muovisen oloinen. MUTTa. Se toimii. Ase on tähän asti varmatoimisin mitä mulla on itsellä arsenaalissani ollu. Kun lippaan vielä täyttää top- tai greengasilla, niin ase saa kivasti kantamaa lisää, mutta tehot jää silti alle 105m/s. Säädettävä hoppi on ehdoton plussa, ja maruin jäljiltä sitä ei kukaan ole kopioimaan viitsinyt rueta. Se on aika mestariteos jos minulta kysytään. Tottelee ja säätyy niinkuin pitää, ja KERRAN olen säätäny sen sopivaksi, ja hyvin on pysyny.
Aseesta saa pienellä laitolla vieläkin vähän paremman. Mukana tuleva tosi muovisen näköinen äänenvaimennin on vaihtunu mulla muuan Maruin P90 mukana tulleeseen äänenvaimentimeen, (kierteet on erit, mutta vaimentimen kannat voi vaihtaa keskenään) joka on pinnaltaan paljon kivamman näköinen, tuntoinen, ja yllätys vain, jopa hiljaisempi. Äänenvaimennin toimii topgasilla ja .2g kuulilla kuin unelma. Kuulat tulee suoraan sen läpi, ei vaihda suuntaa, eikä vaikuta lentorataan. Ääntä ase ei tällöin juurikaan pidä, vaan kuulan saattelee matkaan vaimea tuhahdus.
Vakioäänenvaimentimestakin fyllingit saa optimoitua hiljasemmaksi, kun ottaa yhden kiekuran pois piipun alkupäästä, ja pesee loput hanan alla käsin. KYllä joo, fyllingit kerää pölyä ja ties mitä, ja alkaa ajan kuluessa jäämään enemmän ja enemmän lyttyyn, ja ase alkaa pitämään vaimentimenkin kanssa enemmän ääntä. Nopsa lämpimällä vedellä käsin pesu, pari puristusta nyrkinsilmässä, ja annetaan kuivua. Vaahtomuovit pomppaa uuteen uljauteen, missä ne tuskin on Maruin tehtaalta lähtiessäkään ollu.
Aseen mekaanisen toiminnan ääntä saa kuulemma vielä pehmenneltyä, kun metallisen iskurin ja luistin väliin laittaa ohuen palan vaahtomuovia myös, mutta siihen en ole alkanut sentään. Ase on ulkoisesti aivan perseestä, mutta se tekee just sen mitä siltä toivoa saattaa, ja tähän mennessä paljon enemmänkin. Silminnäkiät saa itse kertoa kokemuksistaan, jos tietävät "äänettömän saalistajan" uhriksi joutuneensa. - moikka::)
milleen noi lippaat tiivistetään? ---> http://www.juoksuhauta.net/forum.php?init=2&msgid=15080... ja Zero-G kirjoittaa: Joo, se patterilla toimiva ledivalo hässäkkä on kohtalaisen turha. Koitin tovin asentaa omaani jonkun lasertähtäinsydseemin ledivalon tilalle, mutta ei sitä saanu kohdistettua oikeen, ei sitten millään, ja se lens roskikseen.
Itse ase on kohtalaisen lelumainen kädess. Kahva on aivan liian leveä ja kookas, ase painaa aivan liian vähän, paitsi lipas.. Ja muutenkin helvetin muovisen oloinen. MUTTa. Se toimii. Ase on tähän asti varmatoimisin mitä mulla on itsellä arsenaalissani ollu. Kun lippaan vielä täyttää top- tai greengasilla, niin ase saa kivasti kantamaa lisää, mutta tehot jää silti alle 105m/s. Säädettävä hoppi on ehdoton plussa, ja maruin jäljiltä sitä ei kukaan ole kopioimaan viitsinyt rueta. Se on aika mestariteos jos minulta kysytään. Tottelee ja säätyy niinkuin pitää, ja KERRAN olen säätäny sen sopivaksi, ja hyvin on pysyny.
Aseesta saa pienellä laitolla vieläkin vähän paremman. Mukana tuleva tosi muovisen näköinen äänenvaimennin on vaihtunu mulla muuan Maruin P90 mukana tulleeseen äänenvaimentimeen, (kierteet on erit, mutta vaimentimen kannat voi vaihtaa keskenään) joka on pinnaltaan paljon kivamman näköinen, tuntoinen, ja yllätys vain, jopa hiljaisempi. Äänenvaimennin toimii topgasilla ja .2g kuulilla kuin unelma. Kuulat tulee suoraan sen läpi, ei vaihda suuntaa, eikä vaikuta lentorataan. Ääntä ase ei tällöin juurikaan pidä, vaan kuulan saattelee matkaan vaimea tuhahdus.
Vakioäänenvaimentimestakin fyllingit saa optimoitua hiljasemmaksi, kun ottaa yhden kiekuran pois piipun alkupäästä, ja pesee loput hanan alla käsin. KYllä joo, fyllingit kerää pölyä ja ties mitä, ja alkaa ajan kuluessa jäämään enemmän ja enemmän lyttyyn, ja ase alkaa pitämään vaimentimenkin kanssa enemmän ääntä. Nopsa lämpimällä vedellä käsin pesu, pari puristusta nyrkinsilmässä, ja annetaan kuivua. Vaahtomuovit pomppaa uuteen uljauteen, missä ne tuskin on Maruin tehtaalta lähtiessäkään ollu.
Aseen mekaanisen toiminnan ääntä saa kuulemma vielä pehmenneltyä, kun metallisen iskurin ja luistin väliin laittaa ohuen palan vaahtomuovia myös, mutta siihen en ole alkanut sentään. Ase on ulkoisesti aivan perseestä, mutta se tekee just sen mitä siltä toivoa saattaa, ja tähän mennessä paljon enemmänkin. Silminnäkiät saa itse kertoa kokemuksistaan, jos tietävät "äänettömän saalistajan" uhriksi joutuneensa.ja sivusto mistä tollasta top gas:siä voi ostaa ja voiko käyttää lippaan kanssa ilman mitään modauksia? ajattelin ostaa yhen maruin ja yhen top gas:sin kaasu pönttöä::)
- urpokarhu
ja sivusto mistä tollasta top gas:siä voi ostaa ja voiko käyttää lippaan kanssa ilman mitään modauksia? ajattelin ostaa yhen maruin ja yhen top gas:sin kaasu pönttöä::)
Olen tuon kirjoittajan kanssa eri mieltä tuosta tämän aseen ulkonäöstä... Onhan tuo nyt ihan hyvän näköinen ase. Se lamppu on suht. turha, mutta sekin tuo ulkonäköä.
Venttiilien tiivistys voi olla hankalaa. Niissä on kierteet, eli ne saa pyörittelemällä irti. Todennäköisesti siellä on sellainen pitkä venttiili, jossa on keskellä sauma, eli sekin lähtee pyörittelemällä irti. Venttiilin sisällä on jousi ja sielu. Sielussa on tiiviste, johon sitten kehitellään paksumpi tiiviste. - urpokarhu
urpokarhu kirjoitti:
Olen tuon kirjoittajan kanssa eri mieltä tuosta tämän aseen ulkonäöstä... Onhan tuo nyt ihan hyvän näköinen ase. Se lamppu on suht. turha, mutta sekin tuo ulkonäköä.
Venttiilien tiivistys voi olla hankalaa. Niissä on kierteet, eli ne saa pyörittelemällä irti. Todennäköisesti siellä on sellainen pitkä venttiili, jossa on keskellä sauma, eli sekin lähtee pyörittelemällä irti. Venttiilin sisällä on jousi ja sielu. Sielussa on tiiviste, johon sitten kehitellään paksumpi tiiviste.Top Gasia en tiedä mistä saisi, eli jos Maruin kaasu ei riitä, niin etsi Green Gasia tai Cybergunin Extreme Blowback gasia.
urpokarhu kirjoitti:
Top Gasia en tiedä mistä saisi, eli jos Maruin kaasu ei riitä, niin etsi Green Gasia tai Cybergunin Extreme Blowback gasia.
onko noissa sellanen pää että menee ilman modausta lippaaseen?
- urpokarhu
onko noissa sellanen pää että menee ilman modausta lippaaseen?
Kyllä.
urpokarhu kirjoitti:
Kyllä.
vastaisitko alimpaan kommenttiin?
- Fyreme
En suosittelisi Maruita ostamaan. Etsi mielummin valmiiksi metallirungolla oleva pistooli. Tällöin säästät rahaa, kun et joudu pistooliisi metallirunkoa hankkimaan.
Ja on säädettävä hop-up. Ja se on hitusen makuasia, että haluatko käyttää 0,20g vaiko 0,25g kuulia. Itse pienillä lähdöillä (>115m/s) käytän 0,20 gramman kuulia, mutta siitä suuremmilla menevät jo pakosta joko 0,25 tai 0,28 gramman kuulat lippaisiin. - moikka::)
eli maruin m1911 aseessa on vakiona säädettävä hop-up? okei,
eli ekaks pitäis pelata ihan suht vakiona ja sitte kun tulee tarpeen päivittäisin sen alumiiniseksi... mutta tietääkö ketään meneekö m1911 warrioriin "tavallisen maruin m1911" osat? - lollerz
tietääk ketää? mäki kiinnostuin ja olis kiva tietää=D
- hompppp
milgearin mukaan aseessa on säädettävä hop-up... missäköhan sen säätö sijaitsee?
- Urpokarhu
Siitä pitää ottaa luisti irti ja säätö on sen alla.
- Jucks
AK-47. Mitään maverikki pikkupojanpaskaa. AK-47 on miehen ase.
ak on ryssien ase.. eli ei kiitos!
- moika::)
socom tuntuis ihan sopivalta mutta olisko muita varteenotettavia vaihtoehtoja?
hyvä gloc:ki?
- urpokarhu
Glockit ei ole niin luotettavia, kuin tuo Socom, mutta jos sellaisen haluat, niin parhaat ovat Maruin, KJ:n ja KSC:n
no ei väliä kunhan on hyvä esim. tuo socom mutta jtn. valinnan varaa? käy myös sähköt kunhan ovat pieniä! ei mp5:sia
- urpokarhu
Pienin todella luotettava sähköase taitaa olla P90 ja siinäkin hajoaa semi yleensä. Maruin hicapa (kaasupistooli) vois olla myös hyvä.
joo, pelasin sellasella eilen ja ihan mukava oli(semi hajalla) ::) mutta lippaat ovat hankalat D:: mitä aseita sulla itelläs on?
- urpokarhu
- Kalashin AKS-74 metallirungolla, puuosilla ja viritettynä
- KJ M9, joka on hajalla, koska kokeilin siinä hiilidioksidia. Nyt siihen tulee uutta osaa, että kestäisi.
- Marushin Derringer 8mm, jolla en tee mitään ja siksi se onkin myynnissä. - urpokarhu
urpokarhu kirjoitti:
- Kalashin AKS-74 metallirungolla, puuosilla ja viritettynä
- KJ M9, joka on hajalla, koska kokeilin siinä hiilidioksidia. Nyt siihen tulee uutta osaa, että kestäisi.
- Marushin Derringer 8mm, jolla en tee mitään ja siksi se onkin myynnissä.On mulla ollut noita aseita vaikka minkälaisia muitakin...
mikä on ollut paras? :)
- urpokarhu
Marui G36C tai nykyinen Kalash AKS-74. Tuota Kalashia on vaan joutunut jo korjailemaankin, vaikka se on ollut minulla vähemmän aikaa, kuin tuo G36C. Huonoin on ollut Kart M14, en suosittele runko notkuu joka suuntaan jne.
tiedätkö jtn. asetta minkä saisi purettua aikalain osiin? kuljetuksen takia? joku valmiiksi pienikokoinen tai joku minkä saisi esim. 2 osaksi? ilman mitään työkalua( pari ruuvia ei haittaa)
- urpokarhu
MP5K PDW, mielellään Marui.
- jopla
marui sähkö mac 10 lipas menee kädensijan sisään joten micro akkua siinä ei ole. Ja sitte mp5k pieni ja kompakti eristyisen hyvä ja matrix henkinen eli sopii pyörimiseen/ryömimiseen:)
jotenkin noi mp:eet ak:oot ja g36c:eet ei vaan kolahda... oon omistanut mp:een ja ak:oon... joku pual automaatti olis jotenkin mun juttu... nyt siis etsinnässä pual/täys automaattiase joka mahdollisesti helosti purettava tai muuten vain järkevä ostos:::) kaikkia aseiita saa ehdottaa::)
esim. m4/m16 käy hyvin jos esim. takatukin voi irrottaa helposti yms:::) mitä tarkoittaaa kenttäpurku? mahdollinen linkki ja sun kertomus?) ja onko tollanen helppo kentäpurkaa mettä offarilla ilman työkaluja?::)
- urpokarhu
Ei nyt nopeesti tuu mieleen kun MP7 ja Stubby Killer enää... Kenttäpurulla tarkoitetaan sitä, että aseen saa suht. realistisesti osiin, ja että se onnistuu helposti. Yleensä kaasuaseet saa paremmin ilman työkaluja osiin, mutta niitä joutuu huoltamaankin enemmän. Kannattaa etsiä itse eri kaupoista noita aseita. Jos ostat sähköaseen, niin kannattaa ostaa mielellään sellainen jossa on V3 gearbox, mutta se nyt ei ole välttämätöntä.
saako tota mp7:kaa sähkötoimisena ilman micro akkua? niistä huonoa kokemusta... ja noista mnelkuista että lähteekö toi perä noista vetämällä irti ja jos ei niin mikä olisi "paras" mnelkku hintaluokasta 200e? semmonen missä olisi sitten mahdollsesti toi v3 gearbox( onko sama ku mecha?) joku sivusto missä kerrottaisiin mahdollisista aseitten virittämisistä ja muokkaamisista? ::)
- Fyreme
Colteissa on lähes aina ver. 2 mechaboxi (en ole mistään kuullut, että olisi ver. 3, mutta mahdollistahan se muokkaamisella olisi). Ja perähän lähtee kyllä irti. Ja parasta on vaikea sanoa, sillä tuohon hintaluokkaan löytyy jo useampi hyväksi todettu ase.
Ja jos et micro-akkua halua niin kolvaa liittimet siihen. Itsellä on projekti sähköpistoolissa kolvattuna nyt deansit, jolloin voi ulkoisen lipon kiinnittää. Rumahan toki aseesta tulee, mikäli akku on aseen kyljessä kiinni, mutta voittaa se sentään sen, että akkuja saa joka lippaan jälkeen olla vaihtamassa.- moikka::)
entä kun ton takatukin vetää irti nii jääks siihe semmone tappi sojottaan? vai onks siin sellane irrotus nappi? tollane ko tossa?---> http://www.fincoins.fi/images/aseet/MR-799i.jpg
- urpokarhu
Siksipä en itse ole yhtäkään Colttia omistanut.
- urpokarhu
urpokarhu kirjoitti:
Siksipä en itse ole yhtäkään Colttia omistanut.
Siis koska niissä on yleensä se V2 mecha. Ei se tietysti mikään maailmanloppu ole jos sellaisella varustetun aseen omistaa.
- jopla
laita johoks sellane puhelinlanka et se näyttä sellaselta narulta mikä on usein kai siks että jo tulee tarve vaihtaa isompaa aseesee nii ei tartte laittaa koteloo
entä kun ton takatukin vetää irti nii jääks siihe semmone tappi sojottaan? vai onks siin sellane irrotus nappi? tollane ko tossa?---> http://www.fincoins.fi/images/aseet/MR-799i.jpg
vastaus? ja missä aseissa on 3?
häh?
- Fyreme
Kyllähän ver. 2 vahvistettuna menee. Tai viimeistään vahvistusviilautettuna. Mutta kyllä tuo ver. 3 pieksee "kakkosen" aina.
Ja tuon M4:n takatukin irrotettua siihen jää kyseinene "tappi" sojoittamaan. Sen toki saa irti ottamalla ekana siitä yhden ruuvin, jolloin "tapin" toisessa päässä oleva kohta lähtee irti. Tämän jälkeen pääset sen sisältä ruuvaamaan ruuvin pois, jolloin lähtee irti.- moikka::)
okei::) onko noi joka ikinen 3 mechat samallaisia? esim G36C ja ak( onko kolmosia? ja sitte noi kakkoset?
- urpokarhu
okei::) onko noi joka ikinen 3 mechat samallaisia? esim G36C ja ak( onko kolmosia? ja sitte noi kakkoset?
G36 ja AK sarjalaisissa on V3 mechat ja ainoat erot ovat suuttimen pituus ja valitsinlevy.
jaa::)mikä suutin? sylinterin? miks toi on parempi jos siinä on vaan pidempi suutin ja valitsinlevy??::) ei oikee kiinnosta noi akoot ja g36set:D mitä suosittelet?
- Fyreme
Siis V2 ja V3 erot eivät ole pelkästään nuo suuttimen pituus ja valitsinlevyt. Urpokarhu meinasi AKn ja G36 eroja, mutta edellinen käyttäjä vain taisi hitusen ymmärtää väärin :)
Mutta kun v2 ja v3 verrataan niin huomataan heti suuriakin eroja. V3 boxit vain kestävän huomattavasti enemmän kuin V2. V3 mechoissa moottori on moottorikotelossa, jonka saa mechaan ruuvattua kiinni, jolloin mechan toimivuutta voi testata ilman, että pitää alkaa laittamaan runkoon kiinni. V2 mechoissa taas pitää laittaa alarunko paikoilleen, jotta saisi moottorin laitettua kahvan sisälle, jolloin vasta pääsee testaamaan toimivuutta.
Mutta minä en nyt rupea suosittelemaan mitään. Sano sinä ensiksi se, että mitkä aseet kiinnostavat. Tämän jälkeen voin hitusen antaa taustatietoa aseista. Jos sinä olet asetta hankkimassa niin hanki aluksi sellainen, josta tykkäät. - moikka::)
Hups...AUG, G3 ja sig kiinnostaisivat::) hankkisin heti tarkkuuspiipun... tossa augissa olis toi teiän suosima V3 mecha... mikäköhän noista malleista olisi kätevin? varmaan toi missä on kisko valmiina? nii saa oman optiikan kiinni... harmi ku ei mee 9.6v akku kiinnes ilman modausta::( mut voi sitä ilman takalevyä pelailla... ja... kun varmaan sitten jouluna pyydän viriosaa aseeseen niin mitkä kannattaa ostaa? mäntä, jousenohjain....? mitkä sopii ja mikä on ton jousen sisähalkasija? entä sylinterin? ja mikä olis hyvä merkki? marui liian kallis ja käytettyä en rupea ostamaa (ostan todennäköisesti ulkomailta::) jing gong tuntuis ihan mukavalta?
Jee... löysin videon::) --->http://www.youtube.com/watch?v=OEtfhjIfwmM onko toi kenttäpurku?
tossa toimiva linkki: http://www.youtube.com/watch?v=OEtfhjIfwmM
- Fyreme
Mikäli AUGia katselet niin suosittelen hankkimaan sen, missä on kisko valmiina. Huomattavasti parempi kuin tuo, jossa on kiinteä kiikari. Ja suosittelen 7,4 voltin lipon laittamaan niin kyllä mahtuu sisään ja tehojakin antaa. Tällöin tosin suosittelisin mosfetin asentamista.
Ja virityksistä. Elikkäs miten haluat asetta virittää? Tehoja saa kasvatettua monella eri tavalla. Perinteisin on se, että vaihdetaan vain jäykempi jousi, jolloin pitäisi sylkeä minttua tehokkaammin. Tosin tämä rasittaa koneistoa huomattavasti enemmän, jonka vuoksi joudutaan vaihtamaan muitakin osia. Itse olen viimeaikoina suosinut vaihtamaan osia, jotta saisin tiiveyttä parannettua. Elikkäs tällöin suutin, männänpää ja sylinterinpää lähtevät yleensä vaihtoon. Ei rasita koneistoa läheskään niin paljoa kuin se, että vaihdetaan jousi raskaampaan. Myös saattaa halvemmaksi tulla, sillä raskaan jousen vaihdossa joutuu useasti myös vaihtamaan rattaat vahvempiin. Kokemuksesta olen sen verta oppinut, että Prometheuksen jouset ainakin antavat tiiveissä boxeissa n. 10-15m/s tehokkaampaa kuin lupailevat antavansa.
Tuohon jousen ja sylinterin sisähalkaisijaan en nyt rupea vastaamaan. Ei ole koskaan sattunut viivoitin käteen virittäessä, joten en osaa tähän sanoa. - moikka::)
yks lipo 7.4 löytyy... tosin se on eri tarkoitukseen ja isomalli. no... mikä on mosfet? mitä tarkkuuspiippua suosittelisit? valmistaja? mitkä männänpäät, sylinterinpäät ja suuttimet menevät tähän aseeseen? mitkä metalliset rattaat menee ja onko alkuperäset muovia? messinkiä? ja mihin ne tulee? moottoriin?
- Fyreme
Mosfet -> http://juoksuhauta.net/stories.php?story=fet
Tarkkuuspiippuja ostaessa en ole yleensä Suomesta ostanut kalliilla vaan tilannut ulkomailta. En itse ole huomannut juuri mitään eroa halvan tusinafirman ja kalliin laatuvalmistajan tarkkuuspiippujen välillä. Kunhan on tarpeeksi ohut (6.01-6.03mm) niin se riittää minulle.
Muistaakseni AUGissa on vakiona XYTn teräsrattaat. Kestävät vielä M120 tasoa ongelmitta, kunhan vain shimmitys on kohillaan. Ja rattaathan tulevat gearboxiin. Toki moottoriinkin tulee yksi ratas, mutta sitä nyt ei pidä vaihtaa, ellei ole todella huonokuntoisen näköinen.
Suutinta hankkiessa kannattaa vain katsoa, että meneekö se aseeseesi. Kyllä yleensä suuttimen nimen perässä kerrotaan, että mihin aseeseen se soveltuu. Männänpäät ovat sitten yhteensopia toistensa kanssa. Ja sylinterinpäistä katsot, että onhan oikeaa tyyppiä. Monet ovat yhteensopivia toistensa kanssa, mutta joissain suositellaan pistettäväksi vain ver2 tai ver3 mechaan. - moikka:)
onko toi sama? ---> http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_Jing_Gong_Jing_Gong_AUG.htm ku toi http://www.milgear.fi/kauppa/jing-gong-au1g-p-649.html
jah saaks ton etu kahvan poies? ja edullinen kauppa mistä vois ostaa? ja saako tota kisko mallia oliivinvärisenä?::)
saako?::)
niin??????????
- lololttaja
onko?
- lolllinngerr
trolllolllolllollololololololololollolooollololollollolllolololoooooooolllllllllllloooooooooooooooolllllllllllloooooooooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?473068Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n412276Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari612180Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa942063Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh601782Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä181704Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr731527Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http461318Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1311256Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1651037