Vanhojentanssit lähestyy ja mulla ei ole vieläkään paria, en tiedä ketä kysyisin pariksi, ja en usko että kukaan tulee minua kysymään parikseen.
Sitten mulle jää vaan ne "jämäpojat", jos tiedätte mitä tarkoitan, elikkä ne vähän omituiset kulkijat.
Mitenkä on muuten yleensä, kumman osapuolen pitäisi olla se kysyjä, kun tuntuu että tytöt on aika hanakasti sitä paria hankkimassa.
Mä olen kusessa, jos käy niin että hommaan puvun, sitte meen sinne kurssille eikä mulla ole paria. :/
En vaan kehtaa kysyä ketään ja kun en tiedä ketä kysyisin. Pittää ehkä peruuttaa koko kurssi, vaikka kovasti tahtoisin osallistua.
Wanhojentanssit
2
232
Vastaukset
Vanhojentansseihin voi kysyä ihan kumpi vain (siis tyttö tai poika :) Minulla myös tanssit edessä ensi keväänä, viime vuonna eräs tyttö pyysi minua ja kieltäydyin, koska luulin että ne on tarkoitettu vain kakosille (joo, meidän lukiossa ei porukka riitä jos ei oteta ykösiä mukaan), ja nyt hoidin ongelman alta pyytämällä kaveriani jo viime keväänä. Jos olet sitä mieltä, että kukaan ei luultavasti pyydä sinua, mene vain itse rohkeasti kysymään joltakulta, mieluummin pian, ettet joudu turvautuun "jämäpoikiin" :) Vaikka ei sillä parilla niin ole merkitystä, sehän vaihtuu tanssin aikana koko ajan :D Sitä paitsi, vanhoista on melko noloa kieltäytyä, jos ei jo paria ole ja on jo toisella vuodella :)
En suosittele hommamaan pukua ennen kuin sinulla on pari. Sitten harmittaa, kun menee jopa satoja euroja hukkaan :( Kurssi alkaa tavallisesti lokakuun alkuun mennessä, joten sinulla vielä sittenkin useita kuukausia aikaa puvun hankintaan :) Ja jos et löydä paria, mene vain kurssille siitä huolimatta, olen kuullut, että yleensä joka vuosi on muutamia poikiakin, joilla ei ole paria, tai ne voi hommata myös jälkeenpäin, abeistakin :D
Onnea sinulle parinetsintään, toivottavasti vinkeistä oli apua ja löydät jonkun. Laitathan sitten päivitystä, miten kävi?- tyttölukionkakkoselt
Siinä käypi silleen et mä jään ilman paria tai sitte pitää tanssia jonku kahelin kanssa. Ei mulla vaan oo pokkaa pyytää ketään puolituntematonta tanssimaan. Kaikki kaveripojatkin on muuttaneet muualle opiskelemaan ja tuskin niillä on aikaa ryntäillä edestakaisin..
Mä rukoilen että joku, kuka tahansa, kysäsis multa ohimennen että menisinkö sen kanssa, mutta se olis aika ihme : D
Mä voin kuvitella mainiosti sen tilanteen ku sönkkään jollekkin jotain & sitten se vaan kattoo mua vähän aikaa ja sanoo että sillon jo pari tms.
Mutta ilmottelen kuin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388