Mitenkäs täällä ei ole hiiskahdustakaan ?
Siis mitkä on nyt sitten ihan
must
mihin pitää rientää ?
Ja onko ne tosiaan kolmepäiväiset ?
Helsingin sarjakuvafestivaali
scarabaeus
2
194
Vastaukset
- Otto Sinisalo
Hei!
Tämä kanava on varmaan jäänyt tiedottamatta. Festarit alkavat perjantaina16.9 kello 14.00 Lasipalatsin aukiolla.
Ohjelma osoitteesta www.sarjakuvafestivaalit.fi - scarabaeus
Kiitos! Nyt kaikki täällä luurailevat voivat suunnitella menemisensä. Olen silmäillyt tuolla Kvaakissa myös niitä kommentteja. Ihmisillä on ainakin tekemistä mikäli ehtivät , kun monia juttuja tiuhaan tahtiin. Pari kolme juttua minäkin jo aatoksissain missä ainakin pitäisi piipahtaa.
Kiva juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881531
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras681282- 301141
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118982Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks316783- 46733