Hei,kaikki narutoja kaapissaan pitäjät!
Olisin kiinnostunut ostamaan HALVALLA mangaa ja naruto animea suomalaisella tekstityksellä.Minulla on jo pokkarit 1,2,9,12,10.Niitä en enää tarvitse.
Ja jos teillä on jotain hyväkuntoista naruto fanitavaraa,peruukkeja,ynnä muuta voin niitäkin ehkä ostella!
Tarjouksia tänne kiiiiitooos!!>____
OSTETAAN KAIKKEEN NARUTOON LIITTYVÄÄ!!
4
127
Vastaukset
- greedyuchiha
Itseltä löytyy kaikki naruto kirjat suomeksi 25. pokkariin asti. Oon niistä kauan halunnut päästä eroon kun oon alkanu kerää englanniks ;D jos kiinnostaa nii lähtee heti tulemaan >3
Löytyy kokonaan DBZ (kaikki 1 painosta), Naruto mitä tullut tähän asti, Bleach mitä tullut tähän asit lähes. Sitten fullmetal alchemisti johonki 20 asti.
Kaikki nämä voin luopua 450eurosta (mennyt jotain 600 euroa näihin)- jos kiinnostaa yhä !
olis naruto unleashed dvd:tä jaksot 1-13 se eka boxi kuitenkin myynnissä ja hinta täysin sovittavissa
- tääl ois
mult löytyy narutot 8-20/22/23/25/30/33/35/38-57 jos vielä kiinnostaa 2e kpl jos viel innostaa nii [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963