Ihmisen auran koko?

tietämätön***

Mikä merkitys ihmisen auran koolla on?

Asia koskettaa sikäli, että kerran olin eräässä ryhmätapaamisessa, missä henkisissä asioissa pitkälle päässyt henkilö sanoi minulle, että minulla on "harvinaisen suuri aura" ja kysyi, että olenko harjoittanut joitakin henkisiä harjoituksia asian johdosta?
No.En ole mitään auraa kehittäviä henkisiä harjoituksia tehnyt, enkä auroista muutoinkaan mitään tiedä, niin vastasin, että en.Enkä asiasta silloin sen enempää kysellyt.Eikä tämä henkilökään lisäselvityksiä antanut, vaan pyysi vain kaveriaan vahvistamaan asian, että minulla on tavallista suurempi aura, joka kaveri vahvistikin.

Jälkeenpäin olen miettinyt, että mitä tämä kommentti "harvinaisen suuresta aurasta" oikein tarkoitti?Minullahan ei tietääkseni edes ole mitään erityisiä tai paranormaaleja kykyjäkään.

8

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Project-Me

      Aurasi kuvaa Sinua, eli ehkä olet tavallista sosiaalisempi ja avoimempi ihminen?

      -Yleensä tuo tarkoittaa sitä, että tunnet itsesi ja voimavarasi. Pystyt muuntautumaan mahdollisesti myös tilanteen mukaan ja olet henkisesti vahva, kun vain huomaat parhaat puolet itsessäsi ja tulevaisuudessasi.
      -Joskus tosin, jos aura on _hirvittävän valtava_, niin se merkitsee väkivaltaisuutta. Kyseinen ihminen kokee silloin, että häntä uhataan, jos hänen luokseen menee liian lähelle.

      noh.. vähän hankalaa, kun en osaa päätellä aurasi väriä, mutta tunnen, että jossain kohtia päässäsi on jotain kummaa omaani verrattuna. Eli ellei tämä ole vain sitä, että olet todella miettinyt tätä asiaa, niin saattaa olla, että joku kurkku- ja kruunu-chakran välillä on jotain jumissa.

      "Minullahan ei tietääkseni edes ole mitään erityisiä tai paranormaaleja kykyjäkään." Auran koko ei tätä määrää, vaan se mistä chakroista vuotaa sinun auraasi eniten "energiaa. Mutta on totta, ettei kovin monella "tietämättömällä" ole suurta auraa, koska eivät ole panostaneet sen kehittämiseen aikaa.

      Mutta kumminkin, jos tuota väkivaltaisuutta sinulla ilmenee tai olet halukas tutkimaan itse auraasi, niin voin antamaan sinulle erään todella hyvän sivun osoitteen, missä on ohjeita auran kehittämiseen. :)

      • Lämmin aura?

        Olin kerran bussissa ja viereeni istahti mies reppu selässä. Hän oli menossa junalle ja sanoi olevansa kotoisin Lapista. Yhtäkkiä hän kokeili kättäni ja sanoi että minulla on lämmin aura.
        Olin vähän hämilläni ja sanoin skeptisesti että joo mä tiedän. Hän sanoi hämmästyneenä että: "ai että tiedät jo?" Ja jatkoi, että minusta voisi olla jollekulle apua. Olen kyllä oikeasti hyvin herkkä ja intuitiivinen ja olen kokenut paljon telepaattisia tilanteita ja nähnyt enneunia, mutta en alkanut selittää sen kummemmin.
        Ihmettelen vain kun en ole kuullut koskaan puhuttavan lämpimästä aurasta, vai puhuiko mies vain lämpimikseen aavistamatta, että istui oikeasti herkkävaistoisen ihmisen vieressä?


      • Project-Me
        Lämmin aura? kirjoitti:

        Olin kerran bussissa ja viereeni istahti mies reppu selässä. Hän oli menossa junalle ja sanoi olevansa kotoisin Lapista. Yhtäkkiä hän kokeili kättäni ja sanoi että minulla on lämmin aura.
        Olin vähän hämilläni ja sanoin skeptisesti että joo mä tiedän. Hän sanoi hämmästyneenä että: "ai että tiedät jo?" Ja jatkoi, että minusta voisi olla jollekulle apua. Olen kyllä oikeasti hyvin herkkä ja intuitiivinen ja olen kokenut paljon telepaattisia tilanteita ja nähnyt enneunia, mutta en alkanut selittää sen kummemmin.
        Ihmettelen vain kun en ole kuullut koskaan puhuttavan lämpimästä aurasta, vai puhuiko mies vain lämpimikseen aavistamatta, että istui oikeasti herkkävaistoisen ihmisen vieressä?

        Taisi tosiaan tietää mistä puhui! :)

        Sinulla on vahvassa roosilla aurassasi "kolmas silmä" ja kruunu-chakra (näistä tulee henkisyys ja intuitio. Lisäksi tunnut jotenkin tosi kypsältä..

        Hmm... Tähän tulee vain pieni epäillys, että saatat olla joskus liian herkkä negatiivisille tunteilla ympärilläsi.. Noh, jos joskus yrität auttaa toista enemmän tai vähemmän vaikeissa tilanteissa (taas?), niin muista laittaa itsesi ja oma elämäsi etusijalle.

        Ainoat asiat mitä saatat kaivata itsestäsi enemmän ovat spontaanisuus ja ehkä jonkinlainen pieni seikkailunhalu? En saa tähän, että olisit 100% mukana elämässäsi, vaan sellainen, joka vain elää melko leppoisasti omaa elämäänsä, ja kun tekee mieli tehdä jotain jännittivämpää, niin se sitten tehdään, jos "jaksetaan".

        hmm.. Pitääkö sinun luottamuksesi jotenkin ensin ansaita, ennen kuin uskallat kunnolla tutustua toiseen ja antaa itsestäsi enemmän irti? Tähän tuli, niin herttainen tunne, kun mietin millainen ihminen olet ihan kunnon kavereittesi kanssa, et ole tosiaankaan ole tylsää seuraa ja taidat osata puhua asioasta kuin asiasta heidän kanssaan?

        Sori, kun aloin tulkitsemaan sun energioitas enemmän, mutta tartten tällästä harjotusta pitkästä aikaa :)


      • Lämmin aura?
        Project-Me kirjoitti:

        Taisi tosiaan tietää mistä puhui! :)

        Sinulla on vahvassa roosilla aurassasi "kolmas silmä" ja kruunu-chakra (näistä tulee henkisyys ja intuitio. Lisäksi tunnut jotenkin tosi kypsältä..

        Hmm... Tähän tulee vain pieni epäillys, että saatat olla joskus liian herkkä negatiivisille tunteilla ympärilläsi.. Noh, jos joskus yrität auttaa toista enemmän tai vähemmän vaikeissa tilanteissa (taas?), niin muista laittaa itsesi ja oma elämäsi etusijalle.

        Ainoat asiat mitä saatat kaivata itsestäsi enemmän ovat spontaanisuus ja ehkä jonkinlainen pieni seikkailunhalu? En saa tähän, että olisit 100% mukana elämässäsi, vaan sellainen, joka vain elää melko leppoisasti omaa elämäänsä, ja kun tekee mieli tehdä jotain jännittivämpää, niin se sitten tehdään, jos "jaksetaan".

        hmm.. Pitääkö sinun luottamuksesi jotenkin ensin ansaita, ennen kuin uskallat kunnolla tutustua toiseen ja antaa itsestäsi enemmän irti? Tähän tuli, niin herttainen tunne, kun mietin millainen ihminen olet ihan kunnon kavereittesi kanssa, et ole tosiaankaan ole tylsää seuraa ja taidat osata puhua asioasta kuin asiasta heidän kanssaan?

        Sori, kun aloin tulkitsemaan sun energioitas enemmän, mutta tartten tällästä harjotusta pitkästä aikaa :)

        Olipas hämmentävää luettavaa! Osui niin nappiin.... tässähän menee yöunet kun ajattelee että joku ventovieras voi tuntea luonnettani noin hyvin:)


      • e.s...........
        Lämmin aura? kirjoitti:

        Olipas hämmentävää luettavaa! Osui niin nappiin.... tässähän menee yöunet kun ajattelee että joku ventovieras voi tuntea luonnettani noin hyvin:)

        mielenkiintoista lukea näin sivusta...!
        olisi mukava tietää millainen aura itsellä on :)
        ehkä selvänäkijällä käyminen olisi paikallaan.


      • arastietsivä

        Nämä aurajutut kuulostaa niin mielenkiintoisilta. Olen kuitenkin vähän hämilläni henkisen etsimiseni kanssa - joka suunnassa opetetaan eritavalla, enkä tiedä, mihinpäin pitäisi mennä.


      • Auranpuhdistaja

        Tänään eräällä maanviljelijällä oli suurikokoinen punainen aura jota hän puhdisti.


    • Hilta100

      En tiedä noista auroista muuta kuin sen että luonteenpiirteet näkyy eri väreinä ja iso aura olisi ihmisellä jolla on suuri ja empaattinen sydän,suvaitsevainen,ymmärtäväinen ,positiivinen.Jokaisella on varmaan kokemusta sellaisesta että jos ollaan huoneessa jossa on paljon ihmisiä ja sinne tulee tietynlainen ihminen joka tuntuu valaisevan olemuksellaan huoneen,olen ajatellut että sellaisilla on iso aura..se on minun olettamus.Kävin kerran aurasta katsojalla,osasi tosi tarkkaan kertoa luonteesta sen perusteella.Katsoi kuvaa jossa olimme ex miehen kanssa ,auratukija kysyi että miksi ihmeessä olette naimisissa kun teidän aurat ei edes koske toisiinsa,ovat kallistuneet poispäin,hän sanoi että rakastuneilla on yhteinen iso aura.. no,sittemmin olen eronnut,tiedä sitten oliko sillä vaikutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe