Minulla on neljävuotias pystykorvan ja karhukoiran seropi. Ulkonäöltään karhukoira ja kooltaan ja muilta ominaisuuksiltaan välimuoto. Pennusta asti ollut riistaverinen ja lintujen perään. Hakee myös hirven ja jäniksen. Olen ampunut useita lintuja haukkuun ja etsii hyvin linnut. Nyt hakee linnut, mutta ei hauku kuin muutaman kerran ja jättää kesken. Etsii taas uuden ja sama juttu. Joku asia on mennyt pieleen tai koira vain oli sillä päällä, ettei kiinostanut? Metsästysaikaa on veilä jäljellä, mitä tehdä.
Pysty/Karhu ongelma
haukku???
4
157
Vastaukset
- Sirupiru
Minkäs sille voi. Ota toinen puhdasrotuinen koira, joka sopii sellaiseen tarkoitukseen kuin haluat.
- näin on
Kaiketi olet ampunut linnut aina haukkuun eikä lentoon? Pitäisi aina antaa haukkua pidempään ennen pudotusta, niin koira ei heti lähtisi etsimään uutta lintua. Jos taas koiralle ammuttu isompaa riistaa niin saattaa olla suurempi mielenkiinto niihin.
- Suomi-rodun edustaja
Terveyspuolellakin voi olla jotain sanomista kun ei hauku kunnolla.
- laatokkalainen
karhukoirasta tulee sihhen ne huonot veret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725