Loukkasin itteni tapaturmasesti kesätöissä (määräaikainen), ja saikkua tuli kuukausi. No, hain nyt sitten sairauspäivärahaa, ja myönteinen päätös tulikin, kun toimitin vakuutusyhtiön viivästymistodistuksen. Lappua lukiessa leuka kuitenkin loksahti, suuruus= 3,36e/päivä omavastuu ajalta 9pv ei saa, eli yhteensä ~60e koko kuukaudelta minkä jouduin olemaan poissa töistä! Tuo ei ole kuin puolen päivän palkka! Vakuutusyhtiöltä tuskin tulee ansionmenetyskorvauksia, kun olin ns. töihin kutsuttava, eli sovittiin työpäivät, ja tuolloin ei ollut sovittu etukäteen kuin sen päivän töistä. Olen siis opiskelija, eli talvet koulussa.
Sairauspäiväraha 3,5e/päivä?
asasdasdd
1
205
Vastaukset
- larako
Aika paha..kannattaa tarkistaa voiko tuo olla totta ja sitten vaan reippahasti sossun luukulle, ei suomen maassa tarvitse nälkää nähdä.
itselläni sairauspäiväraha 40,78e/päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460