Pitäälö paikaansa et P10 Primerassa on vakiona 157 hv.. Vaikka tehdas ilmoittaa 150 hv..
jos näin on niin mistä moinen johtunee??
Onko tietoo eGT:en suomeen tuonnista?? paljonko niitä liikkuu kaiken kaikkiaan teillämme??
Primera eGT
10
1657
Vastaukset
- BMW-Kuski
Aja mopokortti ensin.
- merkitystä!
ei tuo taida olla niin kaakin päälle -heppa sinne toinen tänne...
sillä nyt ei tosiaankaan olla kummoistakaan merkitystä onko autossa 150 vai 160 pollea -sehän ei ole prosentuaalisesti isokaan tehonlisäys!
itselläni oli aiemmassa autossani 100 hv ja nykyisessä on 140 hv -sillä alkaa jo olemaan merkitystä ihan näin perstuntumallakin ;) - Datsun
Datsunissa 150 hv, heh, heh. Täytyy olla todella hyvä vitsi. Se automerkki ei ole tollasia hevosia nähnytkään. Antakaa minun kaikki kestää.
- jäbä
Oletko kuullut esim. sellaisista Datsuneista kuin Skyline GT-R, R391, Nismo 400R, Silvia Spec R, Fairlady Z?
- sontaa
jäbä kirjoitti:
Oletko kuullut esim. sellaisista Datsuneista kuin Skyline GT-R, R391, Nismo 400R, Silvia Spec R, Fairlady Z?
Täysiä paskoja kaikki
- eGT
bmw kuskille ja muille arvostelijoille: Teknisiä tietoja vertaillessa Primera eGT päihittää monet 150-170hv vakioautot(esim. bmw 320). Ja myös kaytännössä. Lisäksi eGT malli on todella hyvä ajettavuudeltaan. Olen ajanut myös muita ns. "hienompia" autoja ja täytyy sanoa että niiden jälkeen primera on ollut parempi ajaa. Esim eGT:n vakio alusta on monessa tapauksessa jämäkämpi kuin jotkut madalletut "jäykät" alustat. Valitettavasti ne jotka haukkuvat, eivät tiedä mistä puhuvat, koska eivät ole päässeet luultavasti ajamaan harvinaisella primera eGT:llä !!
10hv lisäys ei tosiaan tunnu missään ja siksipä primeraankaan ei kannattaisi laittaa esim. tehoputkea/tehofiltteriä, joiden luvataan tuottavan muutaman hv:n lisää.Mielestäni teho-hinta suhde on aivan älytön. Olen kuullut, että joistakin primeran/almeran koneista on otettu n.190hv,mutta päästömittauksissa voi tulla ongelmia..
Yhden saksalaisen eGT:n (musta, hintaa en muista)olen nähnyt myytävänä netissä, noin kk sitten. Aika vähän niitä on aikoinaan tuotu maahan, kyllähän noita näkyy tulevan vastaan silloin tällöin.- P11-GT
Sanoisin, että Primera eGT/GT:een kannattaa laittaa kartiosuodatin, uusia pakoputkisto sekä asentaa teholastu. Itseltäni tuo lastu vielä puuttuu, mutta K&N57i Marteliuksen putkisto toivat mukavasti potkua lisää. Päästöongelmat alkavat tuolla vasta 200 Hv:n jälkeen. Ja mitä tulee BMW-kuskeihin: Ajelen päivittäin työkseni BMW 525dA Touringilla (-02): Ompahan mukava hypätä GT:n puikkoihin kotimatkaksi. Waimon mielestä BMW olis "reteä", mutta kun Primera on enemmän AUTO. Aina ei voi naistenkaan toiveita toteuttaa...
- eGT
P11-GT kirjoitti:
Sanoisin, että Primera eGT/GT:een kannattaa laittaa kartiosuodatin, uusia pakoputkisto sekä asentaa teholastu. Itseltäni tuo lastu vielä puuttuu, mutta K&N57i Marteliuksen putkisto toivat mukavasti potkua lisää. Päästöongelmat alkavat tuolla vasta 200 Hv:n jälkeen. Ja mitä tulee BMW-kuskeihin: Ajelen päivittäin työkseni BMW 525dA Touringilla (-02): Ompahan mukava hypätä GT:n puikkoihin kotimatkaksi. Waimon mielestä BMW olis "reteä", mutta kun Primera on enemmän AUTO. Aina ei voi naistenkaan toiveita toteuttaa...
ta esim USA:ssa gt-mallia vastaavaa primeraa on testailtu paljon eri osilla vuosien saatossa. Siellä on todettu että uusi tehopakoputki(minkämerkkinen tahansa) ei anna montaakaan hv:aa lisää,kuten ei tehofiltterikään. Ainoastaan tietyt pakosarjat voivat antaa n. 10hv lisää. Ja tietenkin lastu sen n. 10 hv lisää. Onhan siinä aluksi n. 20 hv lisää 150hv pääälle, mutta esim. jollakin saksan nettisivulla oli 180 hv egt, ja sen testatut arvot olivat 230km/h ja 0-100 n. 9sek!! eli kiihtyvyysarvo oli laskenut. Vääntöä oli tullut hieman lisää. Hintaan nähden melkoista haaskausta. Mutta itselläkin oli välillä omassa egt:ssä tehopönttö ja kyllähän se toi tehon "tuntua". Vahinko vaan, ettei p10 malliin saa lain mukaan asentaa turboa. Sillä saisi helposti ne hyväksytyt 30 hv lisää...
- Nainen
P11-GT kirjoitti:
Sanoisin, että Primera eGT/GT:een kannattaa laittaa kartiosuodatin, uusia pakoputkisto sekä asentaa teholastu. Itseltäni tuo lastu vielä puuttuu, mutta K&N57i Marteliuksen putkisto toivat mukavasti potkua lisää. Päästöongelmat alkavat tuolla vasta 200 Hv:n jälkeen. Ja mitä tulee BMW-kuskeihin: Ajelen päivittäin työkseni BMW 525dA Touringilla (-02): Ompahan mukava hypätä GT:n puikkoihin kotimatkaksi. Waimon mielestä BMW olis "reteä", mutta kun Primera on enemmän AUTO. Aina ei voi naistenkaan toiveita toteuttaa...
Mielummin ajan eGt:llä kun millään bemarilla..
- hmm jännä
Nuita nipponin konneita, mallia SR20DE on valmistettu muutemilla eri viritysasteilla, mutta egt mallin primerassa on 150 heppaa tehtaa mukaan, en oo ikinä kuullut että joku olisi sellaisen dynottanut ja saanut vakiovehkeestä yli 150 heppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818