Jätin pois ruokavaliosta ns. huonot hiilihydraatit, olo parani mutta tuli ummetus tilalle. Luontaistuote myyjä suositteli ummetukseen Oxytarmia (kuidut, yms. on jo kokeiltu). Lukiessani tuoteselostetta huomasin sen kehittävän kehossa otsonia!! Siis otsonihan on myrkyllinen kaasu. Tuntuu oudolta että se voisi mitenkään olla terveellistä. Osaisko joku kertoa k.o tuotteesta lisäinfoa?
Oxytarm?
10
14552
Vastaukset
- Rankaisija
Kukaan ei tiedä mitä se on.
- Ihmettelijä
En ollut itsekään kuullut ko. tuotteesta aikaisemmin. Uusi, ilmeisesti norjalainen tuote suoliston toiminnan parantamiseen. Ostin kiireessä, nyt en oikein tiedä uskallanko käyttää...
- Pirkko
Luonnollisia ummetuksenhoitoaineita ovat:
kokojyvävilja ja leseet,
raa'at vihannekset (varsinkin parsakaali)
marjat (mustikka ja karviaismarja erityisesti)
hedelmät (erityisesti luumu ja aprikoosi, myös kuivatut liotettuina).
Jos näiden lisääminen ruokavalioon ei vielä kohdallasi auta, hyviä ovat apteekeista saatavat Guarem -rakeet, joita käytetään mm. diabeteksen hoidossa (saa ilman reseptiä).
Guaremrakeet auttavat myös painonhallinnassa, koska tasaavat verensokeria.
- luonto paras lääkitsijä- Anonyymi
Kaikille ei sovi palkokasvit.
- kerro
Ostin Oxytarmia kun luin, että auttaa mahan saamaa litteäksi. Ohjeessa käsketään ottamaan kaksi pilleriä, mutta ajattelin kokeilla yhtä. Kerro miten sinuun on vaikutanut. Aloitin kuurin eilen kun kesäloma alkoi. Lomalla uskaltaa kokeilla tälläistäkin.
- elli
Hei!
Luin jostain että Oxytarmista olisi jotain apua reuman hoidossa??? Onko kellään tosta jotain tietoa???
- sanna
Olen käyttänyt kyseistä tuotetta, mutten havainnut mitään vaikutusta. Muutenkin tuntuu, että luontaistuotteet ovat suurta huijausta ja rahastusta. Lopetin kaikkien luontaistuotteiden käytön (maitohappobakteerit, vitamiinit jne) ja kas kummaa, allergiani hävisivät. Vatsaongelmat ovat olleet riesani aina, mutta kun syö kasviksia ja muita kuituja, vatsa toimii.
Ternikapselit olivat kaikkein hirveimpiä, raavin itteni verille kun niitä söin. En suosittele. - Anonyymi
Olen käyttänyt Oxytarm Entzymes -kapselleita mm. antibiootti-kuurien jälkeen sekä matkoilla. Minusta se on hyvä tuote, jossa on maitohappobakteereja sekä niille "ruokaa".
Toimivassa suoliston mikrobiomissa on laaja kirjo hyviä bakteereja, jotka tarvitsevat eri kuituja.
Jos ei syö monipuolisesti tai varsinkin stressaavina aikoina prebiootit ja probiotit kannattaa varmistaa. - Anonyymi
Ummetukseen ja muihin vatsaoireisiin paras apu on psylliumkuitu. Sitä saa ostettua esim Vi-Siblin nimellä. Se ei myöskään aiheuta ripulia. Ota lääkkeet tuntia ennen tai tunti sen jälkeen kun otat Vi-Sibliniä.
- Anonyymi
Onko kellään tietoa juuri tuosta avauksessa olevasta aineesta?
Tai onko joku vielä ” parempi”?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419