Onko kellään tietoa pysähtymisen syistä? Pysähtyvät hetkeksi aina samaan kohtaan, n.15 astetta alareunasta ylös lähtiessä. Tihkuasennossa sekä kertapyyhkäsyssä. Jatkuvalla toiminnolla pelaavat OK.
N16 Lasinpyyhkimet pysähtyy ajoittain.
2
451
Vastaukset
- njlihblk
sama vika omassa, en tiedä miks. itellä paukuttaa molemmista päistä pyyhkijät yli. hyviä vehkeitä...
Oliskohan molemmilla pyyhkijän akseleiden "laakeri" holkit väljät. Kun nostaa pyyhkijät ylös ja liikuttaa sivuttain alapäästä niin paljonko siinä on väljää?
Toi on ainakin varma kun pyrkii pyyhkimään konepeltiä ja yläasennossa kuljettajan puoli yli tuulilasin :o) On ainakin näkökenttä riittävän laaja. Mulla oli sunnyssa ihan sama. Ärsyttävä vika. Osia ei saa erillään kun koko vivuston. Ja sehän maksaa hunajaa.
Akseliin sopiva kupariputken pätkät. Poraa akselin reiän putkelle sopivaksi. HUOM mahdollisemman suoraan! Muuten ne pyyhkii taas mihin sattuu. Tulee parempi kun alkuperäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298