Facebookissa profiilikuvan vaihtaminen

facebook-ongelma

Miten ihmeessä saan vaihdettua FB:ssä profiilikuvakseni kuvan, joka on jo valmiiksi ennestään profiilikuvat-kansiossa? Painaessani "vaihda profiilikuvaksi" -linkkiä minua pyydetään rajaamaan haluamani osa kuvasta ja FB luo täysin uuden kuvan, jolloin menetän esimerkiksi kaikki vanhat kommentit ja kaiken lisäksi laatu kärsii. Olen aivan varma että olen aikaisemmin pystynyt jotenkin vaihtamaan profiilikuvaa kansion sisällä toiseen. Pää hajoaa!

Kiitos vastauksista.

11

12204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • facebook-ongelma

sain ongelman vihdoin itse ratkaistua, piti ensin tehdä jostain muusta kuvasta profiilikuva ja siirtää se albumissa ensimmäiseksi, sen profiilikuvaksi haluamani kuvan edelle, ja sitten poistaa tämä sen hetkinen profiilikuva jolloin profiilikuvaksi asettuu albumissa seuraavana oleva kuva.... monimutkaista

• raivorunkku

joo, vittu on kyl sellast säätämistä näitten kans. toinen juttu on se, että sovelluspyyntöjäkin pitää estää yks kerralaan tai lähettäjä kerrallaan, ei kaikkia yhdellä iskulla.

• xJalmari

Vanha profiilikuva uudestaan profiilikuvaksi:

1. Mene profiilisivulle sivullesi
      2. Vie hiiri profiilikuvaasi
      3. valitse Muokkaa profiilikuvaa > Valitse kuvista > Näytä albumit > Profiilikuvar
      4. Valitse haluamasi vanha profiilikuvasi

Näin ainakin, jos aikajana-näkymä on profiilina.

• Kova Kolli

Kiiitos! Kyllä se nyt tuntuu helpolta kun joku sen ensin kertoo!

• Dragon eye

Aukaise haluamasi kuva, alareunassa asetukset > vaihda profiilikuvaksi

• valtteri

Näinhän se aina ennen on mennyt! Olen pari kolme vuotta vaihtanut profiilikuvaani niin helposti, etten ole edes tajunnut sitä ongelmaksi. Nyt en vittu tajua kyllä mitään. En todellakaan löydä mitään asetuksia enkä mitään muutakaan mitä kautta homma hoituisi. Ei voi olla näin vaikeeta!

• l678

Ei löydy asetuksia multakaan. Eikä mistään omista tiedoista kohtaa, jossa voisi vaihtaa profiilikuvan. Olen yrittänyt jo yli tunnin keksiä keinoa, mitenkä profiili kuvan vaihto onnistuisi.
      Kaikki keinot olen kokeillut. Mutta ei, en saa vaihdettua. Aikajana on ja se toimii, mutta profiili kuva on ja pysyy, sitä ei saa muutettua, vaikka mitenkäpäin kokeilee.

• amatööri

Siirrä kuviin klikkaa kuvaa valitse kynä jne. siitä se lähtee...

• eräskin

...Sama täällä. Miten tää on melkein mahdotonta? grrrrrrrr!

• salavaihtaja

Hei, miten FB profiilikuvan voi vaihtaa ilman että siitä menee tieto kaikille kavareille
      tilapäivityksenä, tyyliin "sejase vaihtoi profiilikuvansa"?

• Färssi

^no tuon minäkin haluaisin tietää. En kaipaile kavereiden kommentteja uudesta naamakuvastani. Meneekö niin et laittaa asetuksista tilapäivitykset vain itselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5913
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2037
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1284
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1145
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1138
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1117
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe