Miten ihmeessä saan vaihdettua FB:ssä profiilikuvakseni kuvan, joka on jo valmiiksi ennestään profiilikuvat-kansiossa? Painaessani "vaihda profiilikuvaksi" -linkkiä minua pyydetään rajaamaan haluamani osa kuvasta ja FB luo täysin uuden kuvan, jolloin menetän esimerkiksi kaikki vanhat kommentit ja kaiken lisäksi laatu kärsii. Olen aivan varma että olen aikaisemmin pystynyt jotenkin vaihtamaan profiilikuvaa kansion sisällä toiseen. Pää hajoaa!
Kiitos vastauksista.
Facebookissa profiilikuvan vaihtaminen
11
12204
Vastaukset
- facebook-ongelma
sain ongelman vihdoin itse ratkaistua, piti ensin tehdä jostain muusta kuvasta profiilikuva ja siirtää se albumissa ensimmäiseksi, sen profiilikuvaksi haluamani kuvan edelle, ja sitten poistaa tämä sen hetkinen profiilikuva jolloin profiilikuvaksi asettuu albumissa seuraavana oleva kuva.... monimutkaista
- raivorunkku
joo, vittu on kyl sellast säätämistä näitten kans. toinen juttu on se, että sovelluspyyntöjäkin pitää estää yks kerralaan tai lähettäjä kerrallaan, ei kaikkia yhdellä iskulla.
- xJalmari
Vanha profiilikuva uudestaan profiilikuvaksi:
1. Mene profiilisivulle sivullesi
2. Vie hiiri profiilikuvaasi
3. valitse Muokkaa profiilikuvaa > Valitse kuvista > Näytä albumit > Profiilikuvar
4. Valitse haluamasi vanha profiilikuvasi
Näin ainakin, jos aikajana-näkymä on profiilina.- Kova Kolli
Kiiitos! Kyllä se nyt tuntuu helpolta kun joku sen ensin kertoo!
- Dragon eye
Aukaise haluamasi kuva, alareunassa asetukset > vaihda profiilikuvaksi
- valtteri
Näinhän se aina ennen on mennyt! Olen pari kolme vuotta vaihtanut profiilikuvaani niin helposti, etten ole edes tajunnut sitä ongelmaksi. Nyt en vittu tajua kyllä mitään. En todellakaan löydä mitään asetuksia enkä mitään muutakaan mitä kautta homma hoituisi. Ei voi olla näin vaikeeta!
- l678
Ei löydy asetuksia multakaan. Eikä mistään omista tiedoista kohtaa, jossa voisi vaihtaa profiilikuvan. Olen yrittänyt jo yli tunnin keksiä keinoa, mitenkä profiili kuvan vaihto onnistuisi.
Kaikki keinot olen kokeillut. Mutta ei, en saa vaihdettua. Aikajana on ja se toimii, mutta profiili kuva on ja pysyy, sitä ei saa muutettua, vaikka mitenkäpäin kokeilee.- amatööri
Siirrä kuviin klikkaa kuvaa valitse kynä jne. siitä se lähtee...
- eräskin
...Sama täällä. Miten tää on melkein mahdotonta? grrrrrrrr!
- salavaihtaja
Hei, miten FB profiilikuvan voi vaihtaa ilman että siitä menee tieto kaikille kavareille
tilapäivityksenä, tyyliin "sejase vaihtoi profiilikuvansa"?- Färssi
^no tuon minäkin haluaisin tietää. En kaipaile kavereiden kommentteja uudesta naamakuvastani. Meneekö niin et laittaa asetuksista tilapäivitykset vain itselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995