Eli, olen nyt noin viikon pari ollut paljon herkempi kaikelle yliluonnolliselle.
(Henget, aurat, pitkät deja vu:t ja parantaminen jne tulevat esiin paljon, paljon voimakkaampana kuin normaalisti).
Ja on myös mahdollista että voisin olla raskaana.
Voiko näillä olla yhteys. En muista oliko minulla tälläisiä kokemuksia kun olin ensimmäistä kertaa raskaana, koska en silloin vielä nähnyt auraakaan kunnolla.
En oikein osaa muotoilla kysymystä yhdeksi lauseeksi, siitä tämä pidemmänpuoleinen selitys...
Mutta onko muilla, hengellisiä kykyjä omaavilla ollut raskauden aikana tälläistä?
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista!
Herkistyykö aistit raskauden aikana?
6
228
Vastaukset
- munama
Tunteet pinnassa?
Hormoonitasojen vaihtelu vaikuttaa mieleen ja havaintokykyyn.
Se aiheuttaa tuntemuksia, samoin kuin väsymys, innokas odotus jne, siis jopa masennusta ennen synnytystä ja varsinkin synnytyksen jälkeen.
Eli ota ihan iisisti vaan ja nauti raskausajasta ja käytä ahkerasti Neuvolan palveluja ja heidän tukea matkallasi mammaksi. - Vaikea.
Sanoa miehenä,aiheuttaako raskaus herkitysmistä.
- minähän se vaan..
anteeks mun sivistymättömyys, mitä tarkottaa aura ? :O
- päästä revittyä.
se on semmonen valo kehä ihmisten/muiden elollisten ympärillä, joita jotkut näkee???emt.
- Teoria.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta voisiko sikiön tietoisuus olla yhteydessä äidin tietoisuuteen ja siis voimistaa sitä.
- gdfhfgj
Raskauden aikana herkistyy ainakin haju- ja makuaisti nii miksi ei myös muutkin aistit. Itse uskon että se voi saada aikaan muidenkin aistien paranemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778