Herkistyykö aistit raskauden aikana?

Vöndering

Eli, olen nyt noin viikon pari ollut paljon herkempi kaikelle yliluonnolliselle.
(Henget, aurat, pitkät deja vu:t ja parantaminen jne tulevat esiin paljon, paljon voimakkaampana kuin normaalisti).
Ja on myös mahdollista että voisin olla raskaana.
Voiko näillä olla yhteys. En muista oliko minulla tälläisiä kokemuksia kun olin ensimmäistä kertaa raskaana, koska en silloin vielä nähnyt auraakaan kunnolla.

En oikein osaa muotoilla kysymystä yhdeksi lauseeksi, siitä tämä pidemmänpuoleinen selitys...

Mutta onko muilla, hengellisiä kykyjä omaavilla ollut raskauden aikana tälläistä?

Kiitos kaikista asiallisista vastauksista!

6

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munama

Tunteet pinnassa?
      Hormoonitasojen vaihtelu vaikuttaa mieleen ja havaintokykyyn.
      Se aiheuttaa tuntemuksia, samoin kuin väsymys, innokas odotus jne, siis jopa masennusta ennen synnytystä ja varsinkin synnytyksen jälkeen.
      Eli ota ihan iisisti vaan ja nauti raskausajasta ja käytä ahkerasti Neuvolan palveluja ja heidän tukea matkallasi mammaksi.

• Vaikea.

Sanoa miehenä,aiheuttaako raskaus herkitysmistä.

• minähän se vaan..

anteeks mun sivistymättömyys, mitä tarkottaa aura ? :O

• päästä revittyä.

se on semmonen valo kehä ihmisten/muiden elollisten ympärillä, joita jotkut näkee???emt.

• Teoria.

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta voisiko sikiön tietoisuus olla yhteydessä äidin tietoisuuteen ja siis voimistaa sitä.

• gdfhfgj

Raskauden aikana herkistyy ainakin haju- ja makuaisti nii miksi ei myös muutkin aistit. Itse uskon että se voi saada aikaan muidenkin aistien paranemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11626
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5499
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2797
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2415
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1881
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1865
    7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      14
      1839
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1764
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1516
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1498
    Aihe