Onko normaalia että sakunartun peppu heilahtelee kävellessä. Huomasin viime viikolla että takajalat kääntyvät vähän sisäänpäin rauhallisessa kävelyssä, mutta eivät mene ristiin. rivakassa juoksussa ei näy mitään erikoista. joku sanoi että jotkut vain kävelevät 'neitimäisesti'. En aio astuttaa tai käyttää koiraani näyttelyssä, lonkat kuvaan jos kipuja ilmaantuu vasta 2-vuotiaana.
Koirani jaksaa riehua koirapuistossa vaikka 2 tuntia, mutta sen jälkeen se ei jaksa enää kävellä kotiin, vaan painautuu maahan vähän väliä. saan raahata sitä 1.5 km matkan takaisin puolessa tunnissa. Peruseläinlääkäritarkastuksessa koira on todettu normaaliksi. Jos selässä olisi vikaa se ei varmaan hyppäisi koirapuiston aidan yli huvikseen?
peppu heiluu kävellessä
5
1925
Vastaukset
- Doggies
-Koirani jaksaa riehua koirapuistossa vaikka 2 tuntia, mutta sen jälkeen se ei jaksa enää kävellä kotiin, vaan painautuu maahan vähän väliä. saan raahata sitä 1.5 km matkan takaisin puolessa tunnissa.-
Tipautas koiran koirapuistossa riekkumista puolella.....ei ole tarkoituksenmukaista uuvuttaa nuorta koiraa niin , ettei kotiin jaksa kävellä. Silloin on liikaa urheilua kerralla.
Ja jos haluat sen terveenä jatkossakin pitää niin ottakaas rauhallisemmin. - näyttelytäti
peitsaako sun koira? nimenomaan hyvällä liikunnalla on vaikutusta takajaloille ja epätasaista maastoa, vaikka metsässä, mutta ei näin rivakkaa, että menee "pupulle". kuitenkin laukkaaminen taas vahvistaa selkää.
olisiko se koirapuiston leikki niin kivaa, että se ei ole väsynyt, vaan ei halua mennä kotiin? jos on väsynyt, niin lyhennä leikkiä puistossa, mutta kunto kasvaa vain silloin, kun kuitenkin pikkuhiljaa pidennät "kuntoilua" AD koe on 2 tuntia pyöräilyä eivätkä yleensä koirat ole edes väsynyt kauheasti sen jälkeen. - dubbellove
Ei peitsaa, tarkistin senkin. Koirapuistossa ei näytä väsyneeltä vaan jaksaa innostua aina leikkimään uusien koirien kanssa. Pyöräilyä jaksaa menomatkan verran kevyttä ravia 10 minuuttia mutta takaisin rahjustetaan 20-30 minuuttia. Välilllä heittäytyy maahan jo 5 metriä koirapuiston portilta eikä suostu kävelemään.
Kuulin viime viikolla että 1-vuotias nuori sakukoira oli saanut sydänkohtauksen ja kuollut kesken lenkin. - :))
Ei muutakuin ottamaan kuvat lonkista&selästä.. Toki vika voi olla muussakin, esim että koira ei vain halua lähteä koirapuistosta pois :) Mutta parempihan se on varmistaa?
- Anonyymi
Onko muilla vastaavaa?
Omalla samantyyppistä. Tutkimuksiin menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3654066Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun272634Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152130Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031764Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161754Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511684Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011606- 171384
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.641192- 231188