hyviin koteihin, jossa seuraa tai kaksi pentua samaan kotiin. Vain kotiin jossa tarjolla kunnolista ruokaa, ei kuivamuonaa eikä purkkiruokaa. Seurallisia ja leikkisiä. Punainen poika, mustat ja punavalkoinen tytöt. Pennut yli 12 viikkoisia
Hinta: 20
O: Kissanpentuja
Leena Hytönen
3
290
Vastaukset
- marja-minttu
MISSÄ PÄIN SUOMEA OVAT JA ONKO MAHDOLLISTA SAADA KUVAA, PUNAISET KIINNOSTAVAT
TERVEISIN MARJA PIETILÄINEN
-040 83 23 952-
[email protected] - Helis
Hei, kissanpentu ( punavalkea tyttö) kiinnostaa. Meillä ennestään leikattu 1,5v. kolli ja koira sekä lapsiperhe. Hyvä koti.
[email protected]- aavakristiina
Tää ilmoitus on vuodelta 2011 surku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318