Monikin asia ärsyttää tässä raskaudessa, mutta tällä hetkellä voiton vie miehen "päätös" että lapsi on poika.
Vasta mennään rv 13 ja eka ultra takana eikä siellä mitään sanottu. Mutta kun toinen niistä huonoista kuvista näyttää siltä kuin siinä penis olisi niin siitä lähtien on puhunut poikana. (tasan on napanuora jos joku)
Olen tästä maininnutkin herralle mutta huomaamattaan (vai tahallaan?) aina tule lipsahduksia...
Mites muilla?
Mies ärsyttää!!!
5
232
Vastaukset
- rauhoitu :)
Taitaa miehesi toivoa poikaa, niin toivoi minunkin, ja joskus puhui vahingossa pojasta, kunnes selvisi että todennäköisesti ei tällä kertaa. Mutta tyytyväinen on tyttöönkin kun selvisi, että semmoinen on tulossa. :)
Kaipa miehesti oikeasti käsittää, ettei sitä varmaan noilla viikoilla voi vielä nähdäkään kumpi on tulossa...? Meille sanottiin rakenneultrassa rv 20, että tytöltä vaikuttaa, kun yleensä jo tässä vaiheessa on pojan värkit havaittavissa. Siis yleensä, ja siinä vaiheessa. Että itseään miehesi mahtaa lähinnä huijata, jos ihan tosissaan jo poikaan 100% uskoo. Mitään lääketieteellistä faktaa tämä ei siis ole, ihan mutu-tuntumaa vaan, mutta... Rauhoitu ihmeessä, sinä tiedät miten asia on. :) Meillä ei mies, mutta muut suvun ukot olivat heti valmiita kertomaan tulokkaan olevan poika. Ja tämän sain tietää jo ennen yhtään ultraa! Kyllä se silloin kiukutti, varsinkin kun puhuttiin raskaudesta aina sanottiin ;lue jankattiin, että poika se on. Kysyin sitten kerran, että eikö ukki sitten rakastakkaan lapsenlastaan jos se onkin tyttö? Hetken hiljaisuus. Onneksi myönsi, että tottakai rakastaa, mutta poikaa niin kovasti toivoo. Ok, asia tällä selvä. Helpotti oma hermopaine. No ukkojen "onneksi" rakenneultrassa poikaa kätilö lupaili :) Sen kun kerroimme, niin tulihan sieltä sitten riemukkaat mitä minä sanoin- kommentit, mutta suotakoon se heille.
Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu, ärsyttävää pomoilua, kun meistä kukaan ei kumminkaan sitä röntgensilmää omista. Tsemppiä sulle!- Mitä sitten?
Eikö saisi sanoa ääneen jos jompaa kumpaa lapsesta toivoo? Itsekin puhun meidän tulokkaasta tyttönä jatkuvasti, puhuin jo ennen kuin olin raskaana :) mies kyllä on ihan varma vauvan olevan poika. Reilu viikko aikaa rakenne-ultraan ja siellähän se sitten toivottavasti nähdään kumpi on tulossa, sitä odotellessa.
- Raivotar30
Tiedän kyllä että toivoo poikaa, se on tullut hyvin selväksi. Itse vaan kun en ole vielä edes sinut koko raskauden kanssa, ärsyttää tuhottomasti puheet: minä sitten pojan kanssa (entäs jos tyttö?).
Kyllä se tästä tasoittuu kunhan saan omaan päähäni tolkutettua että: Kyllä, olet raskaana, sinusta tulee äiti ja se EI ole huono asia. =D
Innoissaan tuo on kun on jo pitkin pitäjiä asiaa toitottanut, itse pidän hyyyvin matalaa profiilia.
Ja kun ennen tätä hormooni määrääkin olin äkkipikainen niin nyt vasta rauhottavia tarvitsisikin. - että näin
ennen rakenneultraa mies oli puhunut pojasta ja r.ultrassa näkyi poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1823635
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5132843Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!381644Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1021417- 501300
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221271Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3421167Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti511158Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1251088Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.411019