Saatko vielä jalat

jalkamies.

niskan taakse? Lapsena se oli aika helppoa. Vaikka olen kuuskymppine, jalat saan kyllä niskan taakse.
Niin, no en tietenkään omia jalkoja.

29

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ******?????

hunkisilla tylsää puskanikillä seksialote lopeta jo vanha mies sinusta ei ole enää mihinkään edes jalkoja nostamaan tuoliltakaan tarvitset jalanpitelijän

• varvasnainen

Pikkuvarpaat saan suuhun. Riittää minulle.

• jocus?

Miksi ihmeessä haluat pitää pikkuvarpaita suussa?

• varvasnainen
        jocus? kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluat pitää pikkuvarpaita suussa?

En minä niitä siellä pidä, kunhan kokeilen ruppini sutjakkuutta.
        Miksi pitäisin jalkojani niskassakaan? :))
        Kokeilepa itsekin!

• bessie*
        varvasnainen kirjoitti:

En minä niitä siellä pidä, kunhan kokeilen ruppini sutjakkuutta.
        Miksi pitäisin jalkojani niskassakaan? :))
        Kokeilepa itsekin!

Olet todella notkea!
        Ihan uteliaisuuttani ja kokeilunhalusta tässä taannoin kokeilin, saanko isonvarpaan suuhun. Juuri ja juuri sain varpaalla huulia hipaistua, kun väkisin väänsin. Ei varmasti onnistuisi pikkuvarpaan kanssa.

Niin Jocus, uteliaisuudesta ja kokeilunhalusta, yllytyksestäkin, noita tulee tehtyä.

• varvasnainen
        bessie* kirjoitti:

Olet todella notkea!
        Ihan uteliaisuuttani ja kokeilunhalusta tässä taannoin kokeilin, saanko isonvarpaan suuhun. Juuri ja juuri sain varpaalla huulia hipaistua, kun väkisin väänsin. Ei varmasti onnistuisi pikkuvarpaan kanssa.

Niin Jocus, uteliaisuudesta ja kokeilunhalusta, yllytyksestäkin, noita tulee tehtyä.

Yliliikkuvat nivelet, lääkärin toteamat. :))

• Entäs kuperkeikka? Varpaiden nuoleskeleminen ei nimittäin kiinnosta, enkä usko että onnistuisikaan. Niskan taakse en ole saanut jalkaa ikänä.

Lähdenkin kokeilemaan mutta epäilen että kupperiskeikkakin kaatuu sivulle ennenkuin onnistuu. Jos nyt yleensä enää onnistuukaan. Selkä on iät ajat ollut vähän liian suora ja jäykkä. Harjoitusta, harjoitusta!

• nivelrikko

Kun ne nivelrikkoiset ja rustottuneet nivelet norjistuu kuperkeikoista ja ja muista vääntelyistä, niin entä sitten? Saako ortopedi ne korjattua?

• s-taka*
        nivelrikko kirjoitti:

Kun ne nivelrikkoiset ja rustottuneet nivelet norjistuu kuperkeikoista ja ja muista vääntelyistä, niin entä sitten? Saako ortopedi ne korjattua?

Jos nivelet norjistuu, niin eikö se ole hyvä vaan?
        En muuten ole vielä "ehtinyt" kokeilla...

• IsoVaari vaan

en ole saanut koskaan, en oikein uskaltanut yrittääkään.
      saan kyllä hyvän ottee käsilläni selän takana, molemmin päin.

• notkea ninnuli

Ootkos tavannut naisia, joilta seksi ei onnistu, koska lonkat eivät leviä tarpeeksi? Sellaisiakin kuulemma on.

• bessie*

Kuulemma?

Yrittäneeltäkö kuulit? Voiko noin avuttomia olla olemassakaan!

• notkea ninnuli
        bessie* kirjoitti:

Kuulemma?

Yrittäneeltäkö kuulit? Voiko noin avuttomia olla olemassakaan!

Pitää paikkansa. Mies on kertonut.

• bessie*
        notkea ninnuli kirjoitti:

Ei noin tumpeloa miestä voi olla olemassakaan.

• jocus*
        notkea ninnuli kirjoitti:

Eihän lonkkia välttämättä tarvitse edes levitellä. Mielikuvituksen puutetta molemmilta, jos eivät toimivaa asentoa löydä.

• lejanna*

Jeps, ihan saan omat jalatkin vaikka mihin.
      Olen käärmemäisen notkea.
      .

• Mitä minä niillä siellä tekisin?

• virva-tuulia*

Oletkos kokeillut tälläistä?

Makaa lattialla patjan päällä selälläsi polvet koukussa. Nosta kädet ylös pääsi yläpuolelle suoraksi. Sitten nostat jalat hitaasti pääsi yli niin että varpaasi koskettavat lattiaa. Käsillä ei saa avustaa. Onnistui 18 kertaa.

• bessie*

Holkkasin just melkein litran mustikka/kauralesepiimää ja vielä sekoituskannun huuhdevedet jälkkäriksi. En jaksa edes ruveta patjaa lattialle virittämään. Jospa huomenna, ennen aamiaista.

• lejanna

Maalaismummuni mun sanoi, jos oli pieru eksynyt, että piti mennä penkille makaamaan polvet koukussa.
      Noita muita kommervenkkejä ei onneksi ehdotellut.

Siiskö jalat pään yli, varpaat lattialle?
      Entäs, jos jää siihen asentoon.
      En ainakaan yksin ollessani kokeile.
      Vai enkö ymmärtänyt?
      .

• virva-tuulia*

Aivan oikein ymmärsit. Ei se niin kovin vaikeaa loppujen lopuksi ole. Minulle jumppaohjaaja kokeilutti. Kysyi välillä että tuntuuko missään vai vaikeutetaanko liikettä? Vaikeampi olisi ollut ettei käytä välillä jalkapohjia takaisin patjan päällä vaan jatkaa liikettä uudelleen silloin kuin polvet on koukussa ja jalkaterät ja sääret ovat suoraan polvien jatkona vaakatasossa. (vaikea selittää) En kokeillut.

En ainakaan kenekään nähnyt jäävän siihen asentoon. Eikä kannata yksin ehkä kokeillakaan jos on selän kanssa ongelmia.

• lejanna
        virva-tuulia* kirjoitti:

Aivan oikein ymmärsit. Ei se niin kovin vaikeaa loppujen lopuksi ole. Minulle jumppaohjaaja kokeilutti. Kysyi välillä että tuntuuko missään vai vaikeutetaanko liikettä? Vaikeampi olisi ollut ettei käytä välillä jalkapohjia takaisin patjan päällä vaan jatkaa liikettä uudelleen silloin kuin polvet on koukussa ja jalkaterät ja sääret ovat suoraan polvien jatkona vaakatasossa. (vaikea selittää) En kokeillut.

En ainakaan kenekään nähnyt jäävän siihen asentoon. Eikä kannata yksin ehkä kokeillakaan jos on selän kanssa ongelmia.

Selkäni on kuin käärmeellä, liukuva ja luistava, joka asentoon sovelias.
        Taidanpa pian yrittää, sanonpa vain, että sitä suositeltiin, kertomaasi asentoa. Jos ukkelini ihmettelee.

Minulle fys.hoitaja sanoi aikoinaan, että minusta olisi tullut oiva napatanssija.
        Voisinhan toki vieläkin alkaa, kun napa on tullut tarpeeksi selkärankaa lähelle.
        Tosin, napatanssijoillehan suodaan sopivasti tukevuus.
        Sitä moni mies ihannoi, omanikin, tiiraavin katsein.
        .

• demeter
        lejanna kirjoitti:

Selkäni on kuin käärmeellä, liukuva ja luistava, joka asentoon sovelias.
        Taidanpa pian yrittää, sanonpa vain, että sitä suositeltiin, kertomaasi asentoa. Jos ukkelini ihmettelee.

Minulle fys.hoitaja sanoi aikoinaan, että minusta olisi tullut oiva napatanssija.
        Voisinhan toki vieläkin alkaa, kun napa on tullut tarpeeksi selkärankaa lähelle.
        Tosin, napatanssijoillehan suodaan sopivasti tukevuus.
        Sitä moni mies ihannoi, omanikin, tiiraavin katsein.
        .

Ei oikein auennut minulle tuo virva-tuulian ohje, mutta selän liikkuvuuden nimiin olisin valmis vannomaan. Joogakirjallisuudesta muistan jopa sellaisen väittämän, että ihminen on yhtä nuori kuin hänen selkärankansa on notkea. Minulla se on vielä notkea, vaikka varvas ei suuhun mennytkään...
        Niska taas on ikävän jäykkä. Johtuiskohan tästä uppiniskaisuudesta ?

• virva-tuulia
        demeter kirjoitti:

Ei oikein auennut minulle tuo virva-tuulian ohje, mutta selän liikkuvuuden nimiin olisin valmis vannomaan. Joogakirjallisuudesta muistan jopa sellaisen väittämän, että ihminen on yhtä nuori kuin hänen selkärankansa on notkea. Minulla se on vielä notkea, vaikka varvas ei suuhun mennytkään...
        Niska taas on ikävän jäykkä. Johtuiskohan tästä uppiniskaisuudesta ?

*Selinmakuulla patjan/jumppamaton päällä, polvet koukussa.

*Nosta kädet käsivarret suoriksi pään jatkoksi. Voit pitää vaikkaka lattialla olevasta painosta kevyesti kiinni.

*Nosta jalat rinnakkakin ylöspäin ja jatka liikettä käsien suuntaan pään yli niin kauan että varpaiden kärjet ulottuvat patjan/jumppamaton reunaan tai lattialle jos patja ei riitä. Älä avusta käsilläsi.

*Pidä hetki ja rullaa takaisin alkuasentoon jossa olit polvet koukussa patjan/jumppamaton päällä.

* Toista liike.

*Kannattaa kokeilla varoen ettei selkä kipeydy.

• demeter
        virva-tuulia kirjoitti:

*Selinmakuulla patjan/jumppamaton päällä, polvet koukussa.

*Nosta kädet käsivarret suoriksi pään jatkoksi. Voit pitää vaikkaka lattialla olevasta painosta kevyesti kiinni.

*Nosta jalat rinnakkakin ylöspäin ja jatka liikettä käsien suuntaan pään yli niin kauan että varpaiden kärjet ulottuvat patjan/jumppamaton reunaan tai lattialle jos patja ei riitä. Älä avusta käsilläsi.

*Pidä hetki ja rullaa takaisin alkuasentoon jossa olit polvet koukussa patjan/jumppamaton päällä.

* Toista liike.

*Kannattaa kokeilla varoen ettei selkä kipeydy.

Kiitos virva-tuulia*. Tuo sujuu kyllä. Se on joogasta tuttu liike, mielestäni. Minä jotenkin hahmotin, että ne pitäis saada istuen etukautta niskan taakse..)) Se ei olisi kyllä onnistunut...

• Täytyy alkaa enemmän jumpata, kun tämä vanha ruho jo on päässyt pahasti hyytymään. Juuri ja juuri saan sormenpäät maahan jalat suorana.
      Minut on laajalti tutkittu nivelvaivojen ja epäillyn autoimmuunitaudin vuoksi. Puolisen vuotta sitten kontrollikäynnissä nuori naislääkäri kysyi pääsenkö kyykkyyn ja ylös. Yhdellä jalallako kysyin. No sitähän ei tee kukaan sanoi tyttö, ja minun piti näyttää kuinka se tehdään. Vasemmalla jalalla onnistui, mutta oikealla ei.
      Kun tämän ketjun innoittamana nyt yritin, putosin ahterilleni. Päivittäinen aamujumppa voisi olla ihan mielekäs, nyt kun ei enää joka aamu tarvitse töihin lähteä.

• väli luu

Kokeilin , kun joskus olen saanut molemmatkin jalat yhtäaikaa niskan taakse , mutta nyt sain toisen jalan otsan korkeudelle. En uskaltanut väkipakolla laittaa koska alaselässäni on välilevy kulunut melkein kokonaan pois ja nivelet ovat kasvamaassa yhteen, ei uskalla riskeerata . Tulis varmaan lääkäri reissu.
      Lääkäri kysyy et miten selkä meni, joutuisin kertoon että laitoin väkisin molemmat jalat niskan taakse.

• pikkusiittiöuiskente

Kerron vanhan vitsin.
        Nainen meni synnyttämään. Lääkäri kehoitti menemään samaan asentoon, kun silloin, kun lapsi sai alkunsa.
        Pian lääkäri taas tuli paikalle, ja ihmetteli, miksi nainen oli tuhannen kippuralla.
        Lapsi sai alkunsa pikku-fiatissa, sanoi nainen.

• Ymmärsin yskän. Onnenpoika, kun saat vielä jonkun jalat niskasi taakse. ;-))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 597
      9527
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2405
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      194
      1613
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1361
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      970
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      907
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      814
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      812
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      772
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      672
    Aihe