Saatko vielä jalat

jalkamies.

niskan taakse? Lapsena se oli aika helppoa. Vaikka olen kuuskymppine, jalat saan kyllä niskan taakse.
Niin, no en tietenkään omia jalkoja.

29

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ******?????

      hunkisilla tylsää puskanikillä seksialote lopeta jo vanha mies sinusta ei ole enää mihinkään edes jalkoja nostamaan tuoliltakaan tarvitset jalanpitelijän

    • varvasnainen

      Pikkuvarpaat saan suuhun. Riittää minulle.

      • jocus?

        Miksi ihmeessä haluat pitää pikkuvarpaita suussa?


      • varvasnainen
        jocus? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä haluat pitää pikkuvarpaita suussa?

        En minä niitä siellä pidä, kunhan kokeilen ruppini sutjakkuutta.
        Miksi pitäisin jalkojani niskassakaan? :))
        Kokeilepa itsekin!


      • bessie*
        varvasnainen kirjoitti:

        En minä niitä siellä pidä, kunhan kokeilen ruppini sutjakkuutta.
        Miksi pitäisin jalkojani niskassakaan? :))
        Kokeilepa itsekin!

        Olet todella notkea!
        Ihan uteliaisuuttani ja kokeilunhalusta tässä taannoin kokeilin, saanko isonvarpaan suuhun. Juuri ja juuri sain varpaalla huulia hipaistua, kun väkisin väänsin. Ei varmasti onnistuisi pikkuvarpaan kanssa.

        Niin Jocus, uteliaisuudesta ja kokeilunhalusta, yllytyksestäkin, noita tulee tehtyä.


      • varvasnainen
        bessie* kirjoitti:

        Olet todella notkea!
        Ihan uteliaisuuttani ja kokeilunhalusta tässä taannoin kokeilin, saanko isonvarpaan suuhun. Juuri ja juuri sain varpaalla huulia hipaistua, kun väkisin väänsin. Ei varmasti onnistuisi pikkuvarpaan kanssa.

        Niin Jocus, uteliaisuudesta ja kokeilunhalusta, yllytyksestäkin, noita tulee tehtyä.

        Yliliikkuvat nivelet, lääkärin toteamat. :))


    • Entäs kuperkeikka? Varpaiden nuoleskeleminen ei nimittäin kiinnosta, enkä usko että onnistuisikaan. Niskan taakse en ole saanut jalkaa ikänä.

      Lähdenkin kokeilemaan mutta epäilen että kupperiskeikkakin kaatuu sivulle ennenkuin onnistuu. Jos nyt yleensä enää onnistuukaan. Selkä on iät ajat ollut vähän liian suora ja jäykkä. Harjoitusta, harjoitusta!

      • nivelrikko

        Kun ne nivelrikkoiset ja rustottuneet nivelet norjistuu kuperkeikoista ja ja muista vääntelyistä, niin entä sitten? Saako ortopedi ne korjattua?


      • s-taka*
        nivelrikko kirjoitti:

        Kun ne nivelrikkoiset ja rustottuneet nivelet norjistuu kuperkeikoista ja ja muista vääntelyistä, niin entä sitten? Saako ortopedi ne korjattua?

        Jos nivelet norjistuu, niin eikö se ole hyvä vaan?
        En muuten ole vielä "ehtinyt" kokeilla...


    • IsoVaari vaan

      en ole saanut koskaan, en oikein uskaltanut yrittääkään.
      saan kyllä hyvän ottee käsilläni selän takana, molemmin päin.

    • notkea ninnuli

      Ootkos tavannut naisia, joilta seksi ei onnistu, koska lonkat eivät leviä tarpeeksi? Sellaisiakin kuulemma on.

      • bessie*

        Kuulemma?

        Yrittäneeltäkö kuulit? Voiko noin avuttomia olla olemassakaan!


      • notkea ninnuli
        bessie* kirjoitti:

        Kuulemma?

        Yrittäneeltäkö kuulit? Voiko noin avuttomia olla olemassakaan!

        Pitää paikkansa. Mies on kertonut.


      • bessie*
        notkea ninnuli kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Mies on kertonut.

        Ei noin tumpeloa miestä voi olla olemassakaan.


      • jocus*
        notkea ninnuli kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Mies on kertonut.

        Eihän lonkkia välttämättä tarvitse edes levitellä. Mielikuvituksen puutetta molemmilta, jos eivät toimivaa asentoa löydä.


    • lejanna*

      Jeps, ihan saan omat jalatkin vaikka mihin.
      Olen käärmemäisen notkea.
      .

    • Mitä minä niillä siellä tekisin?

    • virva-tuulia*

      Oletkos kokeillut tälläistä?

      Makaa lattialla patjan päällä selälläsi polvet koukussa. Nosta kädet ylös pääsi yläpuolelle suoraksi. Sitten nostat jalat hitaasti pääsi yli niin että varpaasi koskettavat lattiaa. Käsillä ei saa avustaa. Onnistui 18 kertaa.

      • bessie*

        Holkkasin just melkein litran mustikka/kauralesepiimää ja vielä sekoituskannun huuhdevedet jälkkäriksi. En jaksa edes ruveta patjaa lattialle virittämään. Jospa huomenna, ennen aamiaista.


    • lejanna

      Maalaismummuni mun sanoi, jos oli pieru eksynyt, että piti mennä penkille makaamaan polvet koukussa.
      Noita muita kommervenkkejä ei onneksi ehdotellut.

      Siiskö jalat pään yli, varpaat lattialle?
      Entäs, jos jää siihen asentoon.
      En ainakaan yksin ollessani kokeile.
      Vai enkö ymmärtänyt?
      .

      • virva-tuulia*

        Aivan oikein ymmärsit. Ei se niin kovin vaikeaa loppujen lopuksi ole. Minulle jumppaohjaaja kokeilutti. Kysyi välillä että tuntuuko missään vai vaikeutetaanko liikettä? Vaikeampi olisi ollut ettei käytä välillä jalkapohjia takaisin patjan päällä vaan jatkaa liikettä uudelleen silloin kuin polvet on koukussa ja jalkaterät ja sääret ovat suoraan polvien jatkona vaakatasossa. (vaikea selittää) En kokeillut.

        En ainakaan kenekään nähnyt jäävän siihen asentoon. Eikä kannata yksin ehkä kokeillakaan jos on selän kanssa ongelmia.


      • lejanna
        virva-tuulia* kirjoitti:

        Aivan oikein ymmärsit. Ei se niin kovin vaikeaa loppujen lopuksi ole. Minulle jumppaohjaaja kokeilutti. Kysyi välillä että tuntuuko missään vai vaikeutetaanko liikettä? Vaikeampi olisi ollut ettei käytä välillä jalkapohjia takaisin patjan päällä vaan jatkaa liikettä uudelleen silloin kuin polvet on koukussa ja jalkaterät ja sääret ovat suoraan polvien jatkona vaakatasossa. (vaikea selittää) En kokeillut.

        En ainakaan kenekään nähnyt jäävän siihen asentoon. Eikä kannata yksin ehkä kokeillakaan jos on selän kanssa ongelmia.

        Selkäni on kuin käärmeellä, liukuva ja luistava, joka asentoon sovelias.
        Taidanpa pian yrittää, sanonpa vain, että sitä suositeltiin, kertomaasi asentoa. Jos ukkelini ihmettelee.

        Minulle fys.hoitaja sanoi aikoinaan, että minusta olisi tullut oiva napatanssija.
        Voisinhan toki vieläkin alkaa, kun napa on tullut tarpeeksi selkärankaa lähelle.
        Tosin, napatanssijoillehan suodaan sopivasti tukevuus.
        Sitä moni mies ihannoi, omanikin, tiiraavin katsein.
        .


      • demeter
        lejanna kirjoitti:

        Selkäni on kuin käärmeellä, liukuva ja luistava, joka asentoon sovelias.
        Taidanpa pian yrittää, sanonpa vain, että sitä suositeltiin, kertomaasi asentoa. Jos ukkelini ihmettelee.

        Minulle fys.hoitaja sanoi aikoinaan, että minusta olisi tullut oiva napatanssija.
        Voisinhan toki vieläkin alkaa, kun napa on tullut tarpeeksi selkärankaa lähelle.
        Tosin, napatanssijoillehan suodaan sopivasti tukevuus.
        Sitä moni mies ihannoi, omanikin, tiiraavin katsein.
        .

        Ei oikein auennut minulle tuo virva-tuulian ohje, mutta selän liikkuvuuden nimiin olisin valmis vannomaan. Joogakirjallisuudesta muistan jopa sellaisen väittämän, että ihminen on yhtä nuori kuin hänen selkärankansa on notkea. Minulla se on vielä notkea, vaikka varvas ei suuhun mennytkään...
        Niska taas on ikävän jäykkä. Johtuiskohan tästä uppiniskaisuudesta ?


      • virva-tuulia
        demeter kirjoitti:

        Ei oikein auennut minulle tuo virva-tuulian ohje, mutta selän liikkuvuuden nimiin olisin valmis vannomaan. Joogakirjallisuudesta muistan jopa sellaisen väittämän, että ihminen on yhtä nuori kuin hänen selkärankansa on notkea. Minulla se on vielä notkea, vaikka varvas ei suuhun mennytkään...
        Niska taas on ikävän jäykkä. Johtuiskohan tästä uppiniskaisuudesta ?

        *Selinmakuulla patjan/jumppamaton päällä, polvet koukussa.

        *Nosta kädet käsivarret suoriksi pään jatkoksi. Voit pitää vaikkaka lattialla olevasta painosta kevyesti kiinni.

        *Nosta jalat rinnakkakin ylöspäin ja jatka liikettä käsien suuntaan pään yli niin kauan että varpaiden kärjet ulottuvat patjan/jumppamaton reunaan tai lattialle jos patja ei riitä. Älä avusta käsilläsi.

        *Pidä hetki ja rullaa takaisin alkuasentoon jossa olit polvet koukussa patjan/jumppamaton päällä.

        * Toista liike.

        *Kannattaa kokeilla varoen ettei selkä kipeydy.


      • demeter
        virva-tuulia kirjoitti:

        *Selinmakuulla patjan/jumppamaton päällä, polvet koukussa.

        *Nosta kädet käsivarret suoriksi pään jatkoksi. Voit pitää vaikkaka lattialla olevasta painosta kevyesti kiinni.

        *Nosta jalat rinnakkakin ylöspäin ja jatka liikettä käsien suuntaan pään yli niin kauan että varpaiden kärjet ulottuvat patjan/jumppamaton reunaan tai lattialle jos patja ei riitä. Älä avusta käsilläsi.

        *Pidä hetki ja rullaa takaisin alkuasentoon jossa olit polvet koukussa patjan/jumppamaton päällä.

        * Toista liike.

        *Kannattaa kokeilla varoen ettei selkä kipeydy.

        Kiitos virva-tuulia*. Tuo sujuu kyllä. Se on joogasta tuttu liike, mielestäni. Minä jotenkin hahmotin, että ne pitäis saada istuen etukautta niskan taakse..)) Se ei olisi kyllä onnistunut...


    • Täytyy alkaa enemmän jumpata, kun tämä vanha ruho jo on päässyt pahasti hyytymään. Juuri ja juuri saan sormenpäät maahan jalat suorana.
      Minut on laajalti tutkittu nivelvaivojen ja epäillyn autoimmuunitaudin vuoksi. Puolisen vuotta sitten kontrollikäynnissä nuori naislääkäri kysyi pääsenkö kyykkyyn ja ylös. Yhdellä jalallako kysyin. No sitähän ei tee kukaan sanoi tyttö, ja minun piti näyttää kuinka se tehdään. Vasemmalla jalalla onnistui, mutta oikealla ei.
      Kun tämän ketjun innoittamana nyt yritin, putosin ahterilleni. Päivittäinen aamujumppa voisi olla ihan mielekäs, nyt kun ei enää joka aamu tarvitse töihin lähteä.

    • väli luu

      Kokeilin , kun joskus olen saanut molemmatkin jalat yhtäaikaa niskan taakse , mutta nyt sain toisen jalan otsan korkeudelle. En uskaltanut väkipakolla laittaa koska alaselässäni on välilevy kulunut melkein kokonaan pois ja nivelet ovat kasvamaassa yhteen, ei uskalla riskeerata . Tulis varmaan lääkäri reissu.
      Lääkäri kysyy et miten selkä meni, joutuisin kertoon että laitoin väkisin molemmat jalat niskan taakse.

      • pikkusiittiöuiskente

        Kerron vanhan vitsin.
        Nainen meni synnyttämään. Lääkäri kehoitti menemään samaan asentoon, kun silloin, kun lapsi sai alkunsa.
        Pian lääkäri taas tuli paikalle, ja ihmetteli, miksi nainen oli tuhannen kippuralla.
        Lapsi sai alkunsa pikku-fiatissa, sanoi nainen.


    • Ymmärsin yskän. Onnenpoika, kun saat vielä jonkun jalat niskasi taakse. ;-))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe