Vahinkopentue/myynti

Mikä neuvoksi?

4-vuotiaalle rotukoiralleni tuli suunnittelematon pentue, jotka haluaisin nyt saada myydyksi/annetuksi hyviin koteihin. Onko Teillä kokemuksia hyvistä myyntipaikoista, jotta saisin ne varmasti myydyiksi, eikä hienoa elämää tarvitsisi lopettaa (varsinkaan, koska minusta ei ole siihen).

12

2817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentue.

      Olet ollut anteeksiantamattoman huolimaton. Nyt sitten jakelet ilmaiseksi koiranpentuja ihmisille, jotka eivät ole koiranhoitoon perehtyneet. Pentuja hakattaisiin koulutuksen nimissä ja kun koirat olisi pilattu ne aloittaisivat kotien kiertelyn, joka päättyisi puuhun sidottuun kaulapantaan ja laukaukseen metsän keskellä.
      Vastuuseesi koiraihmisenä kuuluu huolehtia koirastasi. Myös huolimattamasti kasvatetun koiran juoksujen sivutuotteista vastaat Sinä. Lopeta pennut eläinlääkärillä, ehkäpä myrkkyneulojen hinta hinta on ainut asia, joka estää uusien "vahinko", lue piittaamattomuuspentueiden, syntymisen.
      Sinusta ei ole koiraihmiseksi.

      • Pinja

        ...provoilija.

        Älä ole naurettava.


      • Raija

        Hei.oletkohan perehtynyt olosuhteisiin..miten uros on päässyt astumaan nartun..koira voi olla omalla aidatulla pihalla kytkettynä nauttimassa kesä päivän auringosta..kun omistajan esim.vessassa istuessa pihalle juoksee piittaamattoman omistajan uros koira ja astuu nartun..eikö nartuilla ole oikeutta nauttia kesä päivistä juoksu aikana ilman että täytyy koko ajan pelätä irto koiria..anna ihmisten etsiä rauhassa kotia pennuille..sinähän se rasistinen tappaja olet..vain puhdas suunniteltu saa elää ajatuksinesi..


      • Anonyymi

        Sikalaps mun koirat puree sen vaipan tieltä
        Lisäks häkin aukoo vaik olis mikä vessan ovi makkarin seinä vitun viritys eesssä
        häkkiikö sillo laitan ja tappaakko pitäs Ootko vähä saastane!?
        oo ennenku pilkunnussija tulee nii joo tiiän et tää on vanha palsta Mut iha oikeesti vahinkoja käy muillakin
        Tekis mieli viiä tää kusipää piikille perseenreikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikalaps mun koirat puree sen vaipan tieltä
        Lisäks häkin aukoo vaik olis mikä vessan ovi makkarin seinä vitun viritys eesssä
        häkkiikö sillo laitan ja tappaakko pitäs Ootko vähä saastane!?
        oo ennenku pilkunnussija tulee nii joo tiiän et tää on vanha palsta Mut iha oikeesti vahinkoja käy muillakin
        Tekis mieli viiä tää kusipää piikille perseenreikä

        @pentue


    • eläinrakas

      Uskon että vielä löytyy niitäkin, jotka osaavat hoitaa ja rakastaa ei-rekisteröityjä luontokappaleita. tsemppiä!

    • Henna

      Kannattaa edes yrittää myydä niitä jollekin, mutta aina ei voi tietenkään olla varma millaiseen paikkaan pentu joutuu. Mutta myös noilla pennuilla on oikeus elää.
      älä anna ilmaiseksi, koska silloin kuka tahansa voi ottaa pennun vain "hetken päähänpistosta."
      Itse olisin kiinnostunut yhdestä narttupennusta, meillä on kotona ollut koira jo 5 vuotta, ja hyvin ollaan hoidettu. nyt muutan pois, ja aion hankkia jonkun karvaturrin kaverikseni (ei ole mikään hetken päähänpisto, olen suunnitellut tätä jo kauan.)
      Mitä rotuja noissa pennuissasi on? Kerro lisää....

    • Kokeilla

      paikallislehtiä ja kauppojen ilmoitustauluja!
      Kyllä sinä pentusi myytyä saat aivan varmasti. On edelleenkin vielä olemassa niitä hyviäkin ihmisiä ja koteja, vaikka näiltä sivuilta sitä ei aina välttämättä huomaisikaan. Olen myös sitä mieltä, että ilmaiseksi ei kannata antaa! Äläkä välitä noista älykääpiöiden loukkauksista yhtään mitään!

    • Venla

      Mitä rotua pennuissa on ja koska ne ovat luovutusikäisiä?

      • Xtina

        Joo, tosiaan, mitäs rotua nämä pennut sitten ovat? olen etsinyt itelleni pentua ja nyt voisin olla kiinnostunut!
        Milloin syntyivät ja onko mitään rokotuksia tai mitään kunnossa?
        ja missäpäin nämä pennut ovat?
        toivottavasti otat mahdollisimman pian yhteyttä!
        laita vaikka suoraan mailia [email protected]


    • Mikä neuvoksi?

      Pennut ovat löytäneet kodit, kiitos Apula.net ja muista vinkeistä. Tällä palstallahan ei myydä/osteta, vaan keskustellaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe