Heisan, on nyt oltu vuosia tän koneen kanssa tekemisissä ja kaiken oman tekeminen on aina kiinnostanut, varsinkin pelien suhteen...
Nyt siis tuli idea kaverin kanssa tehdä oma pikku mmorpg..
Tiedän että se on haastavaa ja voi jopa maksaa, mutta no problem.
En ole ''noobi'' näiden asioiden kanssa, joten jos olisi:
- Ohjelma
tai
- Guide henkinen kirjoitus, niin olisi paljon helppiä.
Ideamme olisi aika selvä;
- Quest tyyppinen (katotaan nyt saadaanko ensin edes pystyyn perus kävely:)
- Levelit tietenkin, pari riittänee alkuun nyt tietenkin (-''-)
Mutta jos nyt ensin jotain helpompaa:
- Perus, kävele, hakkaa tyyppinen...
Pysymme Mmorpg hengessä, eli 3D maailma
Mmo on ihan okei, mutta koitetaan mörppiä.
Kyllä, osaan katsoa googlea ja silleen, mutta kai sitä nyt saa ksyä,
jos haluaa jonkun osaavan apua, eikä tarvitse ''random'' ohjelmia ladata.
En halua sitten mitään:
- Et sä nyt tajuu, sun pitää osata...
- Kato víttu googlesta...
- Liian vaikee...
Ihan selvästi:
- Tämä on hyvä! PISTE!
Oma mmorpg (?)
BastiomG
2
280
Vastaukset
- onnea vaan
Siitä lähtee: http://www.mmorpgmaker.com/wiki/index.php?title=MMORPG_Engine
- onnea vaan
Ja tässä vielä vähän mutustettavaa: http://www.devmaster.net/forums/showthread.php?t=11656
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457