Heisan, on nyt oltu vuosia tän koneen kanssa tekemisissä ja kaiken oman tekeminen on aina kiinnostanut, varsinkin pelien suhteen...
Nyt siis tuli idea kaverin kanssa tehdä oma pikku mmorpg..
Tiedän että se on haastavaa ja voi jopa maksaa, mutta no problem.
En ole ''noobi'' näiden asioiden kanssa, joten jos olisi:
- Ohjelma
tai
- Guide henkinen kirjoitus, niin olisi paljon helppiä.
Ideamme olisi aika selvä;
- Quest tyyppinen (katotaan nyt saadaanko ensin edes pystyyn perus kävely:)
- Levelit tietenkin, pari riittänee alkuun nyt tietenkin (-''-)
Mutta jos nyt ensin jotain helpompaa:
- Perus, kävele, hakkaa tyyppinen...
Pysymme Mmorpg hengessä, eli 3D maailma
Mmo on ihan okei, mutta koitetaan mörppiä.
Kyllä, osaan katsoa googlea ja silleen, mutta kai sitä nyt saa ksyä,
jos haluaa jonkun osaavan apua, eikä tarvitse ''random'' ohjelmia ladata.
En halua sitten mitään:
- Et sä nyt tajuu, sun pitää osata...
- Kato víttu googlesta...
- Liian vaikee...
Ihan selvästi:
- Tämä on hyvä! PISTE!
Oma mmorpg (?)
BastiomG
2
280
Vastaukset
- onnea vaan
Siitä lähtee: http://www.mmorpgmaker.com/wiki/index.php?title=MMORPG_Engine
- onnea vaan
Ja tässä vielä vähän mutustettavaa: http://www.devmaster.net/forums/showthread.php?t=11656
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498