Onko työnantajan palkattava harjoittelija sopimuksen (6kk) päätyttyä?
Työharjoittelu
2
68
Vastaukset
- TonttuloitaValtiot
Aikoinaanhan oli niin, että kun oli töissä pari päivää ja näytti osaamisensa, todisti taitonsa ja sai töitä. Nykyäänhän se on niin, että harjoittelut voivat kestää mitä kestävät vaikka tuon mainitsemanne 6kk ja sitten työantaja kiristää/hyväksikäyttää ja antaa kenkää/fudut. Jotta perinteisesti voi ottaa firmalle uuden orjan 6kk ja toistaa saman. Nythän lakiin on kai tullut jotain muutoksia, jolloin työnantaja ei voisi toistaa samaa ainakaan valtion piikkiin. Kuitenkin työantaja voi aina esim. 'tuotantoteknisistä' syistä antaa kenkää tai sitten lakkauttaa firman ja perustaa uuden, sitten toistaa edellä mainittua niin kauan kun alkaa kyllästyttämään koko valtion läpi puhkinusauttelu.
- FromHelsinki
hmmm.. Olen jostain kuullut, etta tyoharjoittelun jalkeen olisi palkattava, mutta minka tuntimaaran saa nii siita ei ole mitaan varmuutta. Tiedan yrityksen, joka on "ottanut" useammankin tyoharjoittelijan ( jopa 3 samanaikaisesti) ja he, jotka ovat olleet yrityksessa sen 6kk he ovat saaneet tyopaikan, mutta en tieda tyotunteja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972