Ongelmana on vesi,mikä tulee vänkärin etuovea avatessa kynnykotelon ja tiivisteen päälle vesisateen jälkeen? Auto on opel astra h 1.8 farkku vm.2005.
Eli,kun avaan oven,nii kynnyskotelon tiiviste on märkä ja joskus ihan vähän kumimattokin.
Vettä tulee vänkärin oven kynnyskotelon päälle.
4
2805
Vastaukset
- 7-15
Sama vika mulla ja saman vuosimallin auto. En ole päässyt jyvälle, että onko kynnyskotelon tai oven alapuolinen tiiviste kuoleentunut vai valuuko se vesi ylhäältä. Tiivisteen päällä on pikku lammikko vettä, joka voi valua sisäpuolelle.
- opel astra 2005
onko sulla nkyny ruostetta kynnykotelon tiivisteen alla takaoven kohdalla? Mulla on selvää ruostetta siinä kohdin.
- Astra4evöö
Vedenerotuskalvo oven sisältä irti/väärässä asennossa tai kaiuttimen kehyksen alapuolen tiiveys vajavainen.
Ja kyllä uskokaa pois, se vesi tulee oven sisältä siihen kynnyslistalle.- helppo vesivika
Tosi helppo korjata(ovipahvi irti).Vesi tulee kaiuttimen tiivisteen välistä,elikkä irti ja liima tai massaväliin.Kannattasi kaikki ovet laittaa samalla. 4-ovessa mene noin 1-2 tuntia.Vesi tulee ovensisältä niin kuin ylempi kirjoitus osoittaa.Pystyy itse tekemään.Länsiauto yhdenoven laitosta velottaisi tunnin työn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899