13V TYTTÖ JA 16V POIKA

äiti37..

eli sain juuri vahingon kautta tietää tyttäreni seksielämästä. Tytön laukku oli auki ja huomasin kondomipaketin, tytöltä kysyttäessä ei aluksi myöntänyt lopulta sitten kertoi harrastaneensa seksiä 16vuotiaan pojan kanssa. Mielestäni tämä ei ole ok, mutta tyttö väittää ettei poika pakottanut mihinkään kyseli useaan otteeseen onko tyttäreni varma että haluaa sitä ja että ei kai tunnu pahalta jne.. Poika on minulle entuudestaan melko tuntematon, vaikka olenkin hänet nähnyt useasti meillä käydessä. Olen kuitenkin aina luullut että ovat vain kavereita, kuten kuulemma ovatkin. En hyväksy sitä, että tyttäreni on aloittanut seksielämänsä jo noin nuorena, onhan hän vasta lapsi.. mutta miten on, mitä muut vanhemmat tässä tilanteessa menettelisivät?

27

5320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thisisirony

      I'd fuck that girl too...

    • äiti 285

      Minun mielestäni seksiä voi harrastaa kuka vain minkä ikäisenä tahansa kunhan molemmat osapuolet kokevat olevansa valmiita siihen, Kunhan tietenkin ehkäisyasiat ovat kunnossa.

      • Anonyymi

        Mun mielestä on sairasta et 16v haluaa 12vuotiasta


    • DuketheNukem

      Minä olen sitä mieltä, että seksiä saa alkaa "harrastaa" 16-vuotias ja siitä etenpäin ikäisensä seurassa. Mielestäni seksi alle 16-vuotiaana on hyvin epäluonnollista, nuoren pitää antaa kehittyä aikuisten maailman pikkuhiljaa, ei nopeasti.
      Voi olla, että se äiti37:n mainitsema 16-vuotias pojankloppi saattaa olla hyväksikäyttäjä. Mistäs sitä ikinä tietää, maailma on julma ja epäreilu.

      • Anonyymi

        Enny silleen tiiä mun mielestä 12vee vois olla ihan ookoo mut jos toinen olis vaikka 2vuotta vanhempi ni ei jaittais mut onha toi sairasta jos se on ollu 16vuotiaan kanssa


    • äityli 97

      Ei 13-vuotias ole enää lapsi eikä 12-vuotiaskaan, minun tyttöni on 12wee ja seurustelee 15-vuotiaan poijan kanssa ja ovat varmaankin harrastaneet seksiä.
      He molemmat ovat hyvin viisaista ja käyttätyvät asiallisesti....

      • Olet ollut hyvä äiti

        Onhan se hyvä että tyttösi on malttanut 13 v asti olla ilman seksiä olen kuullut jo 10 v on täysi seksielämä lapsiseksistä ei jää koskaan hyvät muistot.


      • jiojf

        voi herran jumala, toi on pakko olla trolli


      • mie vaa :D
        jiojf kirjoitti:

        voi herran jumala, toi on pakko olla trolli

        Mun mielestä on väärin että 13 vuotias saisi harrastaa seksiä. Se ei ole luonnollista. Mun mielestä seksiä saa harrastaa. Mutta ei iha noin nuorena. Se poika on kuitenki 16 ja sillä on ihan erilaiset halut kuin 13 vuotiaana. Puhu tuttärellesi ja kerro hänelle kuinka asiat ovat.


    • qwerty

      13v. tyttö voi ja saa harrastaa seksiä jo ton ikäsenä, mutta ei jumalauta tommosen 16v. kollin kanssa!

    • henkinen puoli

      Ei hyvänen aika....Kolmetoistavuotias ja harrastaa seksiä?!! Pistä tuolle touhulle heti piste, sillä ei kyl tee hyvää tuon ikäselle viel harrastaa tollasta. On tää maailma menny sekasin.

    • mamma74

      Mielestäni 13.v tyttö saa harrastaa seksiä, mutta enemmän ikäisensä kanssa.

      • lapset-jätettävä-rauhaan

        Niinhän islamistit ajattelee.
        Me ollaan suomessa kuitenkin nyt.


    • Pilluavaanfg

      Saakkai se nussia jos siltä tuntuu perkele. Pilaatte niitten nuoruuden ku ootte tommosia votun kukkahattutätejä

    • jfgufgy

      Joukkoitsemurha on ainoa ratkaisu. Kamala asia.

    • itsekunnioitusta

      Ei 13-vuotias ole vielä henkisesti kypsä noin vakavaan seksisuhteeseen. Aina kannattaisi pitää mielessä, mitä seurauksia voi olla. Raskaus ja sukupuolitaudit sekä vaikutukset henkiseen puoleen. Kondomien kanssa tuhraaminen on aikuisillakin hankalaa saati sitten lapsilla. Eli kannattaa ihan oikeasti miettiä, että mitäs jos tyttösi tulekin raskaaksi. Moni teini ottaakin tämän takia pillerit, mutta itse en suosittelisi keskenkasvuista lasta sekoittamaan hormonitoimintaansa pillereillä.

    • Ite.teini

      Ei nyt kyl liity aiheeseen ja oon aik myöhässä mut MIKÄ OIKEUS SULLA ON MENNÄ KAIVELEEN SUN TYTTÄREN TAVAROITA???!!! Nuorillakin on yksityisyyttä vaikka kuinka olisit hänen äitinsä

      • puurokattilantietäjä

        Nuoria vanhemmat tukevat aikuisuuteen ja muutenkin elämässä. Vanhemmilla on oikeus ja velvollisuus olla selvillä, että mitä lapsi -nuori tekee.
        Jos on täysi-ikäinen (18v) ja muuttaa pois kotoaan, hankkii itse ruokansa ja maksaa vuokransa, alkaa olemaan itsenäinen.
        Siihen asti .. asiat on näin.


    • semmosiavirkailijoita

      Itse löysin roskiksesta käytetyn raskaustestin ja kysymyksessä 13v tyttäreni ja 17v poika. Ei kiinnostanut asia sosiaaliviranomaisia eikä poliisia. Hainpa sitten lähestymiskieltoa pojalle jonka tuomari sitten kirjoitti. No seksisuhde jatkui vaikka kysymyksessä oli hyväksikäyttö eikä asia taaskaan kiinnostanut poliisia eikä sosiaaliviranomaisia. Oikeuden päätöksillä on lähinnä pyyhitty pyllyä.

      • jotakinpitäätehdä

        Jos et pysty suojelemaan tytärtäsi, kysy lasten turvakodeista.
        Itse tekisin mitä vaan, jotta lapseni saisi kunnolliset lähtökohdat elämälleen, eikä pilaa itseään heti lapsena.


      • mitätehdään
        jotakinpitäätehdä kirjoitti:

        Jos et pysty suojelemaan tytärtäsi, kysy lasten turvakodeista.
        Itse tekisin mitä vaan, jotta lapseni saisi kunnolliset lähtökohdat elämälleen, eikä pilaa itseään heti lapsena.

        kun Raision kaupungin luonnehäiriö "viranomaiset- ja äiti"
        pilaa tarkoitushakuisesti lasten elämän vieraannuttaessaan, vainotessaan lasta lapsen omasta isästä, isovanhemmista
        ym. isän puoleisesta suvusta perättömin lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista-


    • XDLSD69

      Vittu oon 14v tyttö harrastin jo 16 pojan kanssa ettei kukaan ees tiennyt siint prkl

    • 19Vtypy

      Ite oon 19 .v. ja harrastin ekaa kertaa seksiä n.14 vuotiaana mielestäni olin valmis ja niin olinkin ollan tän saman jätkän kaa yhessä ja muutin tossa 2-3kk sitten pois porukoilta ja veljeni on nyt 14 ja sanoo harrastaneensa seksiä tyttöystävänsä kanss ja ei olla kyl porukoille huudeltu kauheesti kumpikaan mutta kyllä ne mun jutuista tietää mut broidin asioist ei niinkään enkä aijo mennä vasikoimaan ku itekki ton ikäsenä harrastin seksiä ekan kerran

      MIELESTÄNI SIINÄ EI OLE MITÄÄN PAHAA JOS 13 vuotiaana harrastaa seksiä.
      Kunhan molemma osapuolet ovat suostuneet seksiin ja ehkäisy kunnossa ni antaa mennä vaan!!
      (Ps. Pieni vinkki nuoret, puhukaa kumppanien kaa asia halki et se on molemmille ok ettei tuu väärin käsityksiä👍🏻

    • Tosi hienoa että teillä on keskustelu yhteys. Toiset aloittaa nuorempana...

    • MäOonCool

      Mun mielestä normii, sillä he kuitenkin käyttävät ehkäsyy. Et älä pelkää.

    • Anonyymi

      Hyi

    • Anonyymi

      Ite oon 12v tyttö ja en oo harrastanu seksii koskaa enkä ollu kenenkään kaa yhes koskaa enkä pussannu ketään ja se on must noloo (tai no ei se et en oo panenu ketään vaa se muu) millon kannattaa tehä noi kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe