Love Riga

ielatar

Kävin ekaa kertaa kesällä Riiassa ja rakastuin oitis...olisin valmis lähtemään vaikka heti takas..mutta mutta tää maallinen vaellus vaatii jokapäiväisen työpanoksen...mut onneks on kesäiset kuvat tallella ja lomaa joskus taas tiedossa..

5

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Love balzams too

      Kiva että tykkäsit. Tosin olen kuullut samanlaisia mielipiteitä monilta muiltakin
      ekaa kertaa käyneiltä. En tiedä miten olit liikkeellä ,mutta olen pannut merkille ,että monet omalla autollaan liikkeellä olleet eivät ole välttämättä niin innostuneet kaupungista. Minä kyllä tykkään kovastikin Riiasta ja sen ihmisistä,
      mutta en kauheasti välittäisi siellä autolla ajamisesta. Ja eihän siellä omalla autolla mitään teekään ,kun julkisilla pääsee sujuvasti ja edullisesti.
      Kaupunki on mukava niille ,jotka osaavat ottaa rennosti.

    • omalla autolla

      Tulipa viime vuonna pistäydyttyä siellä omalla autolla reilun viikon Viron & Latvian kierroksella. Kaupungissa ei liikuttu omalla autolla, vaan julkisilla ja auto oli hotellin parkkipaikalla.

      Nyt ollaan menossa uudelleen omalla autolla ja sitä tultaneen käyttämään siellä sellaiseen liikkumiseen, joka ei ole mielekästä julkisilla. Helpompi tutustua lähiympäristöön.

      Eihän yleensäkään isoissa kaupungeissa kannata paljoa yksityisautolla liikkua, kun se julkinen palvelee paremmin.

    • latvia= HYI YÄÄÄÄK

      mä kävin latviassa, en mene uudestaan...karsea mesta.
      sopii alaluokan lähiöihmisille, ei yläluokan älymystölle.

      • juntinbongaaja

        "mä kävin latviassa, en mene uudestaan...karsea mesta.
        sopii alaluokan lähiöihmisille, ei yläluokan älymystölle. "

        Et sinä missään ole käynyt. Sinun kaltaisesi peräkammarin pojat eivät uskalla - eikä teillä ole varakaan - lähteä minnekään!

        Etkä sinä juntti mistään mitään ymmärtäisikään! Käy vaan edelleenkin siellä Esson baarissa!


      • Lātvijā

        Gēt a job, joku muu kun siivooja tai puhelinmyyjä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe