Love Riga

ielatar

Kävin ekaa kertaa kesällä Riiassa ja rakastuin oitis...olisin valmis lähtemään vaikka heti takas..mutta mutta tää maallinen vaellus vaatii jokapäiväisen työpanoksen...mut onneks on kesäiset kuvat tallella ja lomaa joskus taas tiedossa..

5

417

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Love balzams too

Kiva että tykkäsit. Tosin olen kuullut samanlaisia mielipiteitä monilta muiltakin
      ekaa kertaa käyneiltä. En tiedä miten olit liikkeellä ,mutta olen pannut merkille ,että monet omalla autollaan liikkeellä olleet eivät ole välttämättä niin innostuneet kaupungista. Minä kyllä tykkään kovastikin Riiasta ja sen ihmisistä,
      mutta en kauheasti välittäisi siellä autolla ajamisesta. Ja eihän siellä omalla autolla mitään teekään ,kun julkisilla pääsee sujuvasti ja edullisesti.
      Kaupunki on mukava niille ,jotka osaavat ottaa rennosti.

• omalla autolla

Tulipa viime vuonna pistäydyttyä siellä omalla autolla reilun viikon Viron & Latvian kierroksella. Kaupungissa ei liikuttu omalla autolla, vaan julkisilla ja auto oli hotellin parkkipaikalla.

Nyt ollaan menossa uudelleen omalla autolla ja sitä tultaneen käyttämään siellä sellaiseen liikkumiseen, joka ei ole mielekästä julkisilla. Helpompi tutustua lähiympäristöön.

Eihän yleensäkään isoissa kaupungeissa kannata paljoa yksityisautolla liikkua, kun se julkinen palvelee paremmin.

• latvia= HYI YÄÄÄÄK

mä kävin latviassa, en mene uudestaan...karsea mesta.
      sopii alaluokan lähiöihmisille, ei yläluokan älymystölle.

• juntinbongaaja

"mä kävin latviassa, en mene uudestaan...karsea mesta.
        sopii alaluokan lähiöihmisille, ei yläluokan älymystölle. "

Et sinä missään ole käynyt. Sinun kaltaisesi peräkammarin pojat eivät uskalla - eikä teillä ole varakaan - lähteä minnekään!

Etkä sinä juntti mistään mitään ymmärtäisikään! Käy vaan edelleenkin siellä Esson baarissa!

• Lātvijā

Gēt a job, joku muu kun siivooja tai puhelinmyyjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2099
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      234
      926
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      150
      913
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      873
    5. 64
      861
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      37
      847
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      105
      798
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      757
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      68
      695
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      571
    Aihe