Kävin ekaa kertaa kesällä Riiassa ja rakastuin oitis...olisin valmis lähtemään vaikka heti takas..mutta mutta tää maallinen vaellus vaatii jokapäiväisen työpanoksen...mut onneks on kesäiset kuvat tallella ja lomaa joskus taas tiedossa..
Love Riga
5
350
Vastaukset
- Love balzams too
Kiva että tykkäsit. Tosin olen kuullut samanlaisia mielipiteitä monilta muiltakin
ekaa kertaa käyneiltä. En tiedä miten olit liikkeellä ,mutta olen pannut merkille ,että monet omalla autollaan liikkeellä olleet eivät ole välttämättä niin innostuneet kaupungista. Minä kyllä tykkään kovastikin Riiasta ja sen ihmisistä,
mutta en kauheasti välittäisi siellä autolla ajamisesta. Ja eihän siellä omalla autolla mitään teekään ,kun julkisilla pääsee sujuvasti ja edullisesti.
Kaupunki on mukava niille ,jotka osaavat ottaa rennosti. - omalla autolla
Tulipa viime vuonna pistäydyttyä siellä omalla autolla reilun viikon Viron & Latvian kierroksella. Kaupungissa ei liikuttu omalla autolla, vaan julkisilla ja auto oli hotellin parkkipaikalla.
Nyt ollaan menossa uudelleen omalla autolla ja sitä tultaneen käyttämään siellä sellaiseen liikkumiseen, joka ei ole mielekästä julkisilla. Helpompi tutustua lähiympäristöön.
Eihän yleensäkään isoissa kaupungeissa kannata paljoa yksityisautolla liikkua, kun se julkinen palvelee paremmin. - latvia= HYI YÄÄÄÄK
mä kävin latviassa, en mene uudestaan...karsea mesta.
sopii alaluokan lähiöihmisille, ei yläluokan älymystölle.- juntinbongaaja
"mä kävin latviassa, en mene uudestaan...karsea mesta.
sopii alaluokan lähiöihmisille, ei yläluokan älymystölle. "
Et sinä missään ole käynyt. Sinun kaltaisesi peräkammarin pojat eivät uskalla - eikä teillä ole varakaan - lähteä minnekään!
Etkä sinä juntti mistään mitään ymmärtäisikään! Käy vaan edelleenkin siellä Esson baarissa! - Lātvijā
Gēt a job, joku muu kun siivooja tai puhelinmyyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849