Kysely blackin tai Whiten omistajilta

pokepoke

Kysymys nro 1. Kumman peliversion otit
2: Aloituspokemonisi
3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan
4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit)
5. Lemppari BW pokemonisi (max 6)
6.Kaikki BW legendaariset pokemonisi
7.Lempi salijohtajasi
8.Onko sinulla aikaisempaa pokemon peliä
9.Kumpi on parempi, black vai white, Zekrom vai Reshiram
10.Muuta
Voit laittaa myös kysymyksiä peleistä

22

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PT

      1. Ensin Whiten ja sitten Blackin
      2. White: Snivy ja Black: Tepig
      3. Kaikki merkit ja liiga voitettu
      4. Serperior, Beartic, Excadrill, Stoutland, Braviary, Hydreigon, Krookodile, Emboar, Zebstrika, Carracosta, Chandelure, Haxorus
      5. Excadrill, Beartic, Haxorus
      6. Cobalion, Terrakion, Virizion, Tornadus, Thundurus, Reshiram, Zekrom, Landorus, Kyurem
      7. Drayden
      8. On (Pearl, Diamond, Platinum, HG, SS)
      9. White, Zekrom

    • hölmömö

      1. whiten
      2.Oshawott
      3. 8 merkkiä ja liiga läpi
      4.vaihtelee.
      5.Musharna :D ja monia muita
      6.Cobalion, Terrakion, Virizion, Zekrom ja Kyurem
      7.en tiiä
      8.Diamond ja Soulsilver
      9.no white ja varmaan kyllä Reshiram

    • LuXo

      Kysymys nro 1. Kumman peliversion otit:
      Whiten

    • Misty_

      1.White
      2: Oshawott, toisella kerralla Tepig
      3. 8, olen voittanut yhden kerran, mutta en vielä Alderia.
      4. Swanna♀ lv.57, Haxorus♀ lv.57, Zekrom lv.56, Volcarona♀ lv.72, Kyurem lv.76, Munchlax♂ lv.60
      5. Oshawott, Tepig, Cubchoo, Vanilluxe, Ducklett/Swanna, Axew/Fraxure/Haworus
      6.Cobalion, Terrakion, Virizion, Zekrom, Kyurem, Tornadus
      7.Skyla
      8. Diamond, Platinum, SoulSilver, HeartGold, MD: Explorers of sky, PR: Guardian Signs
      9. White & Reshiram
      10. Kuyrem oli hullun helppo pyydystää:) Pyydystin vahingoittamatta yhtään tavallisella poképallolla! Ja minusta White on parempi, koska siinä on White Forest, mutta Blackin Opeludic Citysta pidän enemmän ja myöskin Reshiramista. Nämä pelit ovat kuitenkin tosi hyviä:)

    • nm

      1. Black

    • nm

      Ai niin! kyllä mulla se Victinikin on :P
      Ja pidän kyllä peleistä mutta tuo liiga oli aika helppo.

    • Misty_

      Korjaus, olen voittanut Alderin myös:) (Eilen voitin) Ja mokoma Munchlax oli niin huono, joten vaihoin sen 45 levuseen Virizioniin.
      Eli nykynen tiimini: Virizion lv.45, Zekrom lv.57, Haxorus♀ lv.58, Swanna♀ lv.61, Volcarona♀ lv.73, Kyurem lv.78.

    • Spheal.

      1 White
      2 Oshawott :D!
      3 Oon voittanut liigan.
      4 lvl 94 Hydreigon, 100 lvl Heracross, lvl 88 Armaldo, lvl 67 Archeops, lvl 66 Samurott, lvl 60 Reuniclus/ lvl 58 Bisharp, vaihtelee.
      5 Hmmm.. Bisharp, oshawott, Hydreigon ja jottai
      6 Thundorus, Zekrom, kyurem, cobalion,terrakion ja virizion.
      7 Nyt kun muistais yhtään niist..
      8 On, emerald, platinum ja red rescue team.
      9 White on parempi... tietysti, kun otinki sen :> ja reshiram musta, mut en välitä leguist.

    • mändypi

      1. Black
      2. Tepig
      3 Läpässy koko pelin ja alottanu alusta uudella tiimillä.
      4. Emboar, Crustle, Beartic, Haxorus, Reuniclus ja Bisharp joo oli huono tiimi mut noi oli mun lempparei 5 genest :).
      5 Toi koko tiimi
      6Reshiram, Kyurem
      7. Arti
      8. Heartgold. Platinum ja Blackki :D
      9. Varmaa black, legendaariset on syvältä.

    • Kysymys nro
      1. Kumman peliversion otit Blackin
      2: Aloituspokemonisi Oshawott
      3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan 6 merkkiä
      4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit) vaihtelee
      5. Lemppari BW pokemonisi (max 6) Oshawott, Snivy, Tepig, Emolga, Miccino
      6.Kaikki BW legendaariset pokemonisi en muista sen yhen pokemonin nimeä ja Reshiram
      7.Lempi salijohtajasi Skyla
      8.Onko sinulla aikaisempaa pokemon peliä kyllä on ja melko monta. Mulla on red, blue, yellow, crystal, ruby, emerald, pearl, platium, soulsilver ja black
      9.Kumpi on parempi, black vai white, Zekrom vai Reshiram
      10.Muuta mä oon tyytyväinen tähän black peliin todella hieno musat ja grafiikatkin. Pokemoneihin ole, myös tyytyväinen ja juoni on huippu en voi muuta sanoa.

      • pokepoke

        Päivittäkää toki tilannettanne uusien pokemoonien ja voittojen myötä.


    • pokégirl 97

      1. Kumman peliversion otit - whiten
      2: Aloituspokemonisi - tepig
      3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan - olen voittanut
      4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit) Vaihtelee., nyt Seismitoad 54, Emboar 65, Braviary 58, Eeks 62, Seviper 56 ja Virizion 54.
      5. Lemppari BW pokemonisi (max 6) - OSHAWOTT

    • BLAH!

      Kysymys nro 1. Kumman peliversion otit
      - Ensin Black, sitten White
      2: Aloituspokemonisi
      - Black: Snivy, White: Oshawott
      3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan
      - Kummassakin liiga voitettu, päätelkää siis itse salimerkit ;)
      4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit)
      - White: Samurott lvl100, Gardevoir lvl100, Zoroark lvl100, Braviary lvl100, Eelektross lvl100 ja Crustle lvl100. Blackin tiimiä en muista enkä jaksa etsiä itse peliä...
      5. Lemppari BW pokemonisi (max 6)
      - Zoroark, Minccino, Mienshao, Archen, Deino, Serperior ja monta muuta...
      6.Kaikki BW legendaariset pokemonisi
      - Virizion, Cobalion, Terrakion, Reshiram, Victini, Kyurem, Tornadus ja Thundurus.
      7.Lempi salijohtajasi
      - Elesa on rakkaus

    • Blackyurom

      1: White
      2: Oshawott
      3: 8 merkkiä ja liiga 1x
      4: In game team: Samurott, Haxorus, Eelektross, Durant, Scrafty ja Golurk
      5: Top 6 on Kyuremit, Zekrom, Haxorus, Samurott, Golurk, Zoroark ja voisin jatkaa listaa poljonkin, mutta siinä oli 6 Suosikkia
      6: Victini, Cobalion, Terrakion, Virizion, Keldeo (Siirretty Black2een), Zekrom, Reshiram (Event), Kyurem, Thundurus, tornadus, Landurus, Genesect (Siirretty Black2sta)
      7: Drayden
      8: Yellow, Stadium1-2, Snap, Diamond, Platinum, Heart gold
      9: White1, Black2 ja Zekrom on kovin
      10: V Generation on suosikkini :)

    • Blackyurom

      korjaus kohtaan 3 ja 8

      3: 8 Merkkiä mut liiga oli 2x ja 1x Black2ssa

      8: Emeraldkin on

    • White forest

      Moi kaikki.Mutta yksi asia en ymmärä?Miksi White-forestista ei löydy pokemonia,ja miten siihen saa väkeä?

    • nm~
      • White-forest

        :( :( surullista mul ei oo yhtään ruohoa!!!:(


    • ikide

      miten saa sinne asukaita

    • nm~

      ikide, sama juttu kuin white forest :(( ei voi mtn...

    • White Forest

      Epäreilua

    • Sviny

      1.White,Black,White2
      2.Snivy,?????,Snivy mutta nyt White ja White2 kaikki alotus pokemon
      3.White ja White2 kaikki Black nolla
      4.Serperior w100level w2 60level,Samurott,Conkeldurr,Zoroark,Flygon.
      5.Serperior Zoroark
      6.Zekrom,Cobalion2,Virizion2,Terrakion2,Thundurus,Kyurem.
      7.Roxie
      8.Pearl
      9Reshiram

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe