Kysymys nro 1. Kumman peliversion otit
2: Aloituspokemonisi
3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan
4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit)
5. Lemppari BW pokemonisi (max 6)
6.Kaikki BW legendaariset pokemonisi
7.Lempi salijohtajasi
8.Onko sinulla aikaisempaa pokemon peliä
9.Kumpi on parempi, black vai white, Zekrom vai Reshiram
10.Muuta
Voit laittaa myös kysymyksiä peleistä
Kysely blackin tai Whiten omistajilta
22
256
Vastaukset
- PT
1. Ensin Whiten ja sitten Blackin
2. White: Snivy ja Black: Tepig
3. Kaikki merkit ja liiga voitettu
4. Serperior, Beartic, Excadrill, Stoutland, Braviary, Hydreigon, Krookodile, Emboar, Zebstrika, Carracosta, Chandelure, Haxorus
5. Excadrill, Beartic, Haxorus
6. Cobalion, Terrakion, Virizion, Tornadus, Thundurus, Reshiram, Zekrom, Landorus, Kyurem
7. Drayden
8. On (Pearl, Diamond, Platinum, HG, SS)
9. White, Zekrom - hölmömö
1. whiten
2.Oshawott
3. 8 merkkiä ja liiga läpi
4.vaihtelee.
5.Musharna :D ja monia muita
6.Cobalion, Terrakion, Virizion, Zekrom ja Kyurem
7.en tiiä
8.Diamond ja Soulsilver
9.no white ja varmaan kyllä Reshiram - LuXo
Kysymys nro 1. Kumman peliversion otit:
Whiten - Misty_
1.White
2: Oshawott, toisella kerralla Tepig
3. 8, olen voittanut yhden kerran, mutta en vielä Alderia.
4. Swanna♀ lv.57, Haxorus♀ lv.57, Zekrom lv.56, Volcarona♀ lv.72, Kyurem lv.76, Munchlax♂ lv.60
5. Oshawott, Tepig, Cubchoo, Vanilluxe, Ducklett/Swanna, Axew/Fraxure/Haworus
6.Cobalion, Terrakion, Virizion, Zekrom, Kyurem, Tornadus
7.Skyla
8. Diamond, Platinum, SoulSilver, HeartGold, MD: Explorers of sky, PR: Guardian Signs
9. White & Reshiram
10. Kuyrem oli hullun helppo pyydystää:) Pyydystin vahingoittamatta yhtään tavallisella poképallolla! Ja minusta White on parempi, koska siinä on White Forest, mutta Blackin Opeludic Citysta pidän enemmän ja myöskin Reshiramista. Nämä pelit ovat kuitenkin tosi hyviä:) - nm
1. Black
- nm
Ai niin! kyllä mulla se Victinikin on :P
Ja pidän kyllä peleistä mutta tuo liiga oli aika helppo. - Misty_
Korjaus, olen voittanut Alderin myös:) (Eilen voitin) Ja mokoma Munchlax oli niin huono, joten vaihoin sen 45 levuseen Virizioniin.
Eli nykynen tiimini: Virizion lv.45, Zekrom lv.57, Haxorus♀ lv.58, Swanna♀ lv.61, Volcarona♀ lv.73, Kyurem lv.78. - Spheal.
1 White
2 Oshawott :D!
3 Oon voittanut liigan.
4 lvl 94 Hydreigon, 100 lvl Heracross, lvl 88 Armaldo, lvl 67 Archeops, lvl 66 Samurott, lvl 60 Reuniclus/ lvl 58 Bisharp, vaihtelee.
5 Hmmm.. Bisharp, oshawott, Hydreigon ja jottai
6 Thundorus, Zekrom, kyurem, cobalion,terrakion ja virizion.
7 Nyt kun muistais yhtään niist..
8 On, emerald, platinum ja red rescue team.
9 White on parempi... tietysti, kun otinki sen :> ja reshiram musta, mut en välitä leguist. - mändypi
1. Black
2. Tepig
3 Läpässy koko pelin ja alottanu alusta uudella tiimillä.
4. Emboar, Crustle, Beartic, Haxorus, Reuniclus ja Bisharp joo oli huono tiimi mut noi oli mun lempparei 5 genest :).
5 Toi koko tiimi
6Reshiram, Kyurem
7. Arti
8. Heartgold. Platinum ja Blackki :D
9. Varmaa black, legendaariset on syvältä. Kysymys nro
1. Kumman peliversion otit Blackin
2: Aloituspokemonisi Oshawott
3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan 6 merkkiä
4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit) vaihtelee
5. Lemppari BW pokemonisi (max 6) Oshawott, Snivy, Tepig, Emolga, Miccino
6.Kaikki BW legendaariset pokemonisi en muista sen yhen pokemonin nimeä ja Reshiram
7.Lempi salijohtajasi Skyla
8.Onko sinulla aikaisempaa pokemon peliä kyllä on ja melko monta. Mulla on red, blue, yellow, crystal, ruby, emerald, pearl, platium, soulsilver ja black
9.Kumpi on parempi, black vai white, Zekrom vai Reshiram
10.Muuta mä oon tyytyväinen tähän black peliin todella hieno musat ja grafiikatkin. Pokemoneihin ole, myös tyytyväinen ja juoni on huippu en voi muuta sanoa.- pokepoke
Päivittäkää toki tilannettanne uusien pokemoonien ja voittojen myötä.
- pokégirl 97
1. Kumman peliversion otit - whiten
2: Aloituspokemonisi - tepig
3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan - olen voittanut
4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit) Vaihtelee., nyt Seismitoad 54, Emboar 65, Braviary 58, Eeks 62, Seviper 56 ja Virizion 54.
5. Lemppari BW pokemonisi (max 6) - OSHAWOTT - BLAH!
Kysymys nro 1. Kumman peliversion otit
- Ensin Black, sitten White
2: Aloituspokemonisi
- Black: Snivy, White: Oshawott
3. Montako salimerkkiä ja oletko voittanut liigan
- Kummassakin liiga voitettu, päätelkää siis itse salimerkit ;)
4. Perustiimisi. Jos ei ole niin joitain pokemoneja joita yleensä käytät. (Mielellään myös levelit)
- White: Samurott lvl100, Gardevoir lvl100, Zoroark lvl100, Braviary lvl100, Eelektross lvl100 ja Crustle lvl100. Blackin tiimiä en muista enkä jaksa etsiä itse peliä...
5. Lemppari BW pokemonisi (max 6)
- Zoroark, Minccino, Mienshao, Archen, Deino, Serperior ja monta muuta...
6.Kaikki BW legendaariset pokemonisi
- Virizion, Cobalion, Terrakion, Reshiram, Victini, Kyurem, Tornadus ja Thundurus.
7.Lempi salijohtajasi
- Elesa on rakkaus - Blackyurom
1: White
2: Oshawott
3: 8 merkkiä ja liiga 1x
4: In game team: Samurott, Haxorus, Eelektross, Durant, Scrafty ja Golurk
5: Top 6 on Kyuremit, Zekrom, Haxorus, Samurott, Golurk, Zoroark ja voisin jatkaa listaa poljonkin, mutta siinä oli 6 Suosikkia
6: Victini, Cobalion, Terrakion, Virizion, Keldeo (Siirretty Black2een), Zekrom, Reshiram (Event), Kyurem, Thundurus, tornadus, Landurus, Genesect (Siirretty Black2sta)
7: Drayden
8: Yellow, Stadium1-2, Snap, Diamond, Platinum, Heart gold
9: White1, Black2 ja Zekrom on kovin
10: V Generation on suosikkini :) - Blackyurom
korjaus kohtaan 3 ja 8
3: 8 Merkkiä mut liiga oli 2x ja 1x Black2ssa
8: Emeraldkin on - White forest
Moi kaikki.Mutta yksi asia en ymmärä?Miksi White-forestista ei löydy pokemonia,ja miten siihen saa väkeä?
- nm~
White forest on tyhjä koska sinulla meni "liian" kauan päästä sinne. erikoinen ratkaisu pelin tekijäiltä mutta ei White forestista mitään liian hyviä pokemoneja olisi saanutkaan :(
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/White_Forest- White-forest
:( :( surullista mul ei oo yhtään ruohoa!!!:(
- ikide
miten saa sinne asukaita
- nm~
ikide, sama juttu kuin white forest :(( ei voi mtn...
- White Forest
Epäreilua
- Sviny
1.White,Black,White2
2.Snivy,?????,Snivy mutta nyt White ja White2 kaikki alotus pokemon
3.White ja White2 kaikki Black nolla
4.Serperior w100level w2 60level,Samurott,Conkeldurr,Zoroark,Flygon.
5.Serperior Zoroark
6.Zekrom,Cobalion2,Virizion2,Terrakion2,Thundurus,Kyurem.
7.Roxie
8.Pearl
9Reshiram
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti31337037Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895955Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294964Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584142Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213498Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1053403Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta662828Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512352En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122084Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4731845