Kolmen kolarin kokenut

3 kertaa

Olen ikäni jota on vasta 30 joutunut jo kolmesti kolariin,joten ystävät pitävätkin minua onnettomuus alttiina vaikka joka kerta olen ollut syytön tapahtuneeseen.Kaksi ekaa kolaria sattui asuessamme Ruotsissa.Oli vuosi 77 kun perheemme auto suistui vastaantulleen perheen autoon,vanhempani loukkaantuivat kuten me lapsetkin minä ja veljeni 6v.Vastaantulleessa autossa ollut perhe menehtyi meidän onni oli että olimme turvaistuimissa,veljeni oli kasvamassa ulos istuimesta ja oli puhetta sen hylkäämisestä,mutta onnekseen ei vielä sitä tehty.

Toinen kolari sattui sitten kun olin 7v perheemme joutui risteyskolariin josta pariskunta lapsineen vietiin ambulanssilla pahoin luokkaantuneena meidän vammat olivat pienet kiitos turvavöiden.

Kolmas tapaus oli pahin olin silloin 17v olimme liikkeellä kaveriporukalla kun automme suistui pellolle kaksi kaveriani lensi ulos vierestäni ,he olivat ilman vöitä ja saivat surmansa.

5

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamu

      vaikuttas siltä, että Jumala on puhunut sinulle.Olet selvinnyt vakavista kolareista hengissä.Aikasi ei ole ollut vielä lähteä!

    • paikkakunnan

      asut, että tiedän kiertää sen

    • XXXXXXX

      ollut vielä lasten istuimia/ takapenkin turvavöitä. Jätä opettajas kone rauhaan, eläkä satuile paskaa.

      • 3 kertaa

        Kylläpähän vaan oli mutta olivat vasta tulleet markkinoille että vain harvoilla lapsilla oli niin valistuneet vanhemmat kun meillä että olivat ko. istuimen hankkineet.
        Olihan noita hänkkyröitä ollut jo 60 luvulta lähtien ,mutta ekat kunnon istuimet tulivat myyntiin 1974.


      • 3 kertaa
        3 kertaa kirjoitti:

        Kylläpähän vaan oli mutta olivat vasta tulleet markkinoille että vain harvoilla lapsilla oli niin valistuneet vanhemmat kun meillä että olivat ko. istuimen hankkineet.
        Olihan noita hänkkyröitä ollut jo 60 luvulta lähtien ,mutta ekat kunnon istuimet tulivat myyntiin 1974.

        Olin 1977 siis 3 vuotias ja veli oli 6v ja meillä oli klippanin turvaistuimet,tarkistin asian valokuvakansiosta.Toisen kolarin aikoina olin 7 ja veljeni oli 10 silloin meillä oli saab 96 jossa oli takavyöt.Silloin oli vuosi 1981 muistan että kukaan kavereistani ei käyttänyt takavöitä vuosiin tämän jälkeenkään,vaikka olisivat sellaisessa autossa matkustaneet jossa olisi vyöt olleet.

        Meidän perheelle oli selvää että vöitä käytetään aina,eikä me lapset siitä valittaneet,olihan turvalaitteet pelastaneet meidät jo kahdesti ja me ymmärsimme sen jo silloin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe