Ilmainen kuvankäsittely

Nimismies

Haussa joku ilmainen kuvankäsittelyohjelma. Pitää pystyä piirtämään/maalaamaan vaikka joku teksti yli,en siis vaadi paljoa. iPhotoa en osaa käyttää tai ainakaan en löytänyt mitään millä voi muokata kun nopeasti katsoin.

12

13824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerkko
      • Mikko

        nuo pyörivät Macissä :( Itse en ilmaisia tiedä kun käytän Photoshopia enkä ole muualle katsellut...


    • VanessaDelRio

      Tämä klassikko GraphicConverter on shareware ($35 CD / $30).
      http://www.lemkesoft.de/en/graphcon.htm
      Muuta et tarvitse.
      * Imports about 175 graphic file formats
      *   Exports about 75 graphic file formats
      etc...
      Kokeile ja kummastele.
      ja tämähän tulee kaikkien uusien (ja vähän vanhempienkin) Maccien mukana... ks. softa CD/DVD

      • Nimismies

        Tuo SW tulee koneen mukana vai täysversio? Itse en ainakaan muista että olen tuota nähnyt asennusdvd:llä. Ja konehan on 2 viikkoa vanha


      • VanessaDelRio
        Nimismies kirjoitti:

        Tuo SW tulee koneen mukana vai täysversio? Itse en ainakaan muista että olen tuota nähnyt asennusdvd:llä. Ja konehan on 2 viikkoa vanha

        katsoppas uudestaan hieman tarkemmin...


      • Mikko
        VanessaDelRio kirjoitti:

        katsoppas uudestaan hieman tarkemmin...

        on voimakirjojen ja g5:n mukana. "Consumer" -malleissa sitä eitaida olla mukana.


      • Nimismies
        Mikko kirjoitti:

        on voimakirjojen ja g5:n mukana. "Consumer" -malleissa sitä eitaida olla mukana.

        Mulla kun sattuu olemaan iBook.

        Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi? Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW.


      • Dino
        Nimismies kirjoitti:

        Mulla kun sattuu olemaan iBook.

        Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi? Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW.

        > Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi?
        Katsoppa tuolta:
        http://www.versiontracker.com/macosx/cat/graphics

        > Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW.

        Useimmat ovat sharewarea, kuten tuo GraphicConverterkin. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan sitä, sillä se on paras. Ja kyllä siihenkin salasanat löytyy jos sinulla ei ole paria taalaa laadusta maksaa... Google.


      • MacFinn
        Nimismies kirjoitti:

        Mulla kun sattuu olemaan iBook.

        Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi? Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW.

        ArcSoftin PhotoStudio on yksi, tulee monen digikameran mukana.
        Photoshop Elementsinkin saa n 80 eurolla.

        Ja iBookin mukana on AppleWorks, jossa on myös maalaustila, sitäkin voisit kokeilla.

        Ja tosiaan, versiontracker.com löytää vaikka mitä.


    • Pete
      • GIMPaaja

        joo gimpin lataat, monen vuoden ajan jo se ainoa hyvä vaihtoehto (ja ilmainen)


      • juhuuuz
        GIMPaaja kirjoitti:

        joo gimpin lataat, monen vuoden ajan jo se ainoa hyvä vaihtoehto (ja ilmainen)

        Miten gimpillä pienennetään kuvakokoa?
        Pitäs saada alle 500Kt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe