Haussa joku ilmainen kuvankäsittelyohjelma. Pitää pystyä piirtämään/maalaamaan vaikka joku teksti yli,en siis vaadi paljoa. iPhotoa en osaa käyttää tai ainakaan en löytänyt mitään millä voi muokata kun nopeasti katsoin.
Ilmainen kuvankäsittely
12
13847
Vastaukset
- jerkko
Tässä joitain ilmaisia ja maksullisia.
http://www.mbnet.fi/jutut/perusohjelmat/kuvankasittely.html- Mikko
nuo pyörivät Macissä :( Itse en ilmaisia tiedä kun käytän Photoshopia enkä ole muualle katsellut...
- VanessaDelRio
Tämä klassikko GraphicConverter on shareware ($35 CD / $30).
http://www.lemkesoft.de/en/graphcon.htm
Muuta et tarvitse.
* Imports about 175 graphic file formats
* Exports about 75 graphic file formats
etc...
Kokeile ja kummastele.
ja tämähän tulee kaikkien uusien (ja vähän vanhempienkin) Maccien mukana... ks. softa CD/DVD- Nimismies
Tuo SW tulee koneen mukana vai täysversio? Itse en ainakaan muista että olen tuota nähnyt asennusdvd:llä. Ja konehan on 2 viikkoa vanha
- VanessaDelRio
Nimismies kirjoitti:
Tuo SW tulee koneen mukana vai täysversio? Itse en ainakaan muista että olen tuota nähnyt asennusdvd:llä. Ja konehan on 2 viikkoa vanha
katsoppas uudestaan hieman tarkemmin...
- Mikko
VanessaDelRio kirjoitti:
katsoppas uudestaan hieman tarkemmin...
on voimakirjojen ja g5:n mukana. "Consumer" -malleissa sitä eitaida olla mukana.
- Nimismies
Mikko kirjoitti:
on voimakirjojen ja g5:n mukana. "Consumer" -malleissa sitä eitaida olla mukana.
Mulla kun sattuu olemaan iBook.
Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi? Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW. - Dino
Nimismies kirjoitti:
Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi? Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW.> Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi?
Katsoppa tuolta:
http://www.versiontracker.com/macosx/cat/graphics
> Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW.
Useimmat ovat sharewarea, kuten tuo GraphicConverterkin. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan sitä, sillä se on paras. Ja kyllä siihenkin salasanat löytyy jos sinulla ei ole paria taalaa laadusta maksaa... Google. - MacFinn
Nimismies kirjoitti:
Siis nyt muita ehdotuksia ohjelmaksi? Voihan tuota kokeilla mutta kun se on kuitenkin SW.ArcSoftin PhotoStudio on yksi, tulee monen digikameran mukana.
Photoshop Elementsinkin saa n 80 eurolla.
Ja iBookin mukana on AppleWorks, jossa on myös maalaustila, sitäkin voisit kokeilla.
Ja tosiaan, versiontracker.com löytää vaikka mitä.
- GIMPaaja
joo gimpin lataat, monen vuoden ajan jo se ainoa hyvä vaihtoehto (ja ilmainen)
- juhuuuz
GIMPaaja kirjoitti:
joo gimpin lataat, monen vuoden ajan jo se ainoa hyvä vaihtoehto (ja ilmainen)
Miten gimpillä pienennetään kuvakokoa?
Pitäs saada alle 500Kt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231