Sissinheimo

moooseesssss

Aloittanut kasvatuksen jo vuonna papu. Onko hyviä koiria?

16

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pytz v natoplatz

      No käyttiksiähän pellikka kasvattaa,aiemmin oli ,joskus "sata" vuotta sitten myös ns.seka linjaa,ei enää mun mielestä.
      korjatkaa asia,jos joku tietää muuta.

    • mammuuutttiiii

      käyttölinjaisia ainakin. täällä on yks Sissiheimon Sternin jälkeläinen ja voin sanoa että energiaa riittää loputtomiin.. kasvattajalle soitin myöhemmin tosta kauheesta energiamäärästä ja tavaroiden tuhoomisesta niin kertoi sellaisia uutisia että Stern söi pienenä koko pesuhuoneen kaikki mitä irti lähti suihkuletkuista vessapaperi pidikkeisiin.. minulle suositeltiin häkkiä, en halunnut ja nyt koirani on syönyt ainakin 4000euron edestä tavaraa sohvista kokolattiamattoon :)

      • hddddddddddddddhhd

        stern EI ole käyttis vaan sekis. hyvä koira silti.


      • hienoja oo vat

        samasta pentueesta sabel on upea tapaus kans.


      • Anonyymi

        Minulla oli hyvin energinen uros pentu ei ole purrut mitään kotona ja oli heti melkein sisä siisti kun tuli. Muuten oli sellainen että puri minun kädet ja vaimon jalat:)))....Nyt ihan hyvä koira 3.5 vuotias.


    • 100lasis24/7/12/24..

      No huh,eipä käy kateeksi...
      On tuo kyllä älytöntä tuhoa,onko tuollaiset niitä parhaita käyttökoiria..??
      Mietin mitä tuollaisella koiralla tekee ( ehkä jonkun mielestä julma ajatus )
      Jos joutuu häkittään kaikki vapaahetket...

      • mätämänäsänöin

      • 100lasis24/7/12/24
        mätämänäsänöin kirjoitti:

        Kys: Mietin mitä tuollaisella koiralla tekee

        Vast. http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FIN24254/02&R=166

        Tarkoitin tuota Sternin jälkeläistä.. en Sterniä, joka on hieno koira !!
        Kyllähän pentuaikana saattaa tulla tuhoja ,mutta jos ei pysty lopettaan paikkojen hajoittamista myöhemminkään, niin sitä tässä vaan ajattelin,tai jos jää koiran kapasiteetti kokonaan käyttämättä...


      • hdddddddddddssksk
        100lasis24/7/12/24 kirjoitti:

        Tarkoitin tuota Sternin jälkeläistä.. en Sterniä, joka on hieno koira !!
        Kyllähän pentuaikana saattaa tulla tuhoja ,mutta jos ei pysty lopettaan paikkojen hajoittamista myöhemminkään, niin sitä tässä vaan ajattelin,tai jos jää koiran kapasiteetti kokonaan käyttämättä...

        ilman muuta liian vähä tekemistä jos noin tuhoo.


    • Ymer fani

      Jo kauan sitten elänyt Sissinheimon Ymer upea harmaa uros, ehkä hienoin luonne, ja tyyppi jonka koskaan olen sakuissa tavannut :D Ikuinen fani

      • SH

        ja sissinheimon yamaha:=))


      • SH
        SH kirjoitti:

        ja sissinheimon yamaha:=))

        sorry,yamaha oliki sounds kennelin kasvatti:=))


    • Ikävä vieläkin

      Sissinheimolla on pääsääntöisesti hyviä koiria. Itsellä on ollut yksi, hieno koira, kerrassaan upea luonne. Ei hosunut, ei häilänyt, isokokoinen, ei olisi pärjännyt näyttelyssä, käyttöpuolella vaikk kuin. Mutta meillä se oli kotikoirana, ei päivääkään kiinni, vehnäallergia puhkesi vanhempana... Mutta ihana koira, kunpa joskus saisi vielä samanlaisen =)

    • 1+20

      Kerrankin kennelketju jossa ei mustamaalata!

      • zip ap up zup

        ehkä ei oo aihetta tän kasvattajan kohalla... sitä saa mitä tilaa!


    • tätä enemmän

      Sanos muuta, Hyvä huomio !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe