Itse olen aikeissa paluumuutaa Suomeen 20v jälkeen
aasiassa.Olenkin saanut viettää 3kkta suomessa ja kokemukseni oli vain hyvä.Totta paljon vakavan näköistä
porukkaa,mut kyllä sieltä alta löytyi paljon lämpimiä ihmisiä.
Ja siksi ihmettelenkin minkä takia paluumuuttajat valittaa
että suomalaiset ovat tylyjä ja ilkeitä ihmisiä.Totta muutama
paha omena on aina ja kateus kuuluu suomalaiseen luonteeseen.Mutta näin yleinen mielikuva mulla tuli suomalaisista että
metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.Elikkä haluan kuulla
teiltä joilla paluu muutto onnistui,mitä teit itse sopeutuaksesi
takaisin suomalaiseen yhteiskuntaan?
Onnellinen paluumuuttaja
Kotimaakuntaaksejäi
1
221
Vastaukset
- Ei muuttaja
Jos muuttaa Aasiasta takaisin Suomeen, niin on varmaan oikein mukavaa!
Useimmat tällä palstalla olijoista ovat muuttaneet EUROOPASTA Suomeen ja silloin on tietysti vertailukohteet aivan toiset.
(Muuten kun muutat sinne Suomeen, niin laita aina pisteen ja pilkun jälkeen tyhjälyönti ja samoin esim 20 v jälkeen ja 3 kuukautta Suomessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466