Moi! Mä ajattelin lähteä muutaman kaverin kanssa kolmeksi viikoksi kielimatkalle Gozolle ja haluaisin tietää, millainen paikka se on? Onko siellä mitään yöelämää? Pystyykö shoppaamaan? Jos jollakulla on kokemuksia, niin voisko kertoo?
Kielimatka Maltalle Gozoon
4
156
Vastaukset
- maltailija
Gozolle ei kannata lähteä, siellä ei ole yhtään mitään. Jos yöelämää haluatte, St. Julians/Paceville on paikka minne mennä. :) voitte toki käydä Gozon saarella käymässä matkanne aikana
- Pia-Roosa
Oisko kellään tietoo Gozosta??
- Khalervos
Paljon rauhallisempi ja luonnonläheisempi kuin pääsaari Malta. Vähän sellainen Maltan Ahvenanmaa. Itse viihdyin, teini-ikäinen jatkuvia virikkeitä kaipaava kielikurssilainen ehkä ei. Gozon pääkaupunki Victoriassa on pari pientä ostoskeskusta, mutta kyllä shoppailut kannattaa keskittää tuonne Sliema/St.Julians- ja Valletta-akselille.
- Anz
Moooooi! Mulla on itellä kokemuksia kielimatkasta Maltalla St.Paul's Bayssä! En tiedä Gozosta niin paljon mut oltiin siellä päiväretkellä ja vaikutti aivan sairaan hienolta paikalta! Siellä on mun mielestä jopa paremmat rannat kuin itse maltalla ja ihan hyvät shoppailumahdollisuudetkin! :) Tulee varmasti aivan mahtava reissu, koska mullakin tuli ja sain paaljon uusii ihanii ystäviii ja kielitaito kehittyi myös paljon! Et suosittelen oikeesti kielimatkalle lähtöö:) Toivottavasti sulle tulee mahtava reissu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1365531HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164815Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu864000Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty863437Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido683151Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert351892- 471815
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t801547- 141438
- 191374