Uusimaassa tänään kirjoitus jengistä joka on majoittunut Mäntysaareen. Lopettivat puiden viennin heille ja aikomuksena kai vessojenkin siivoomisen lopettaminen. Missä nämä velikullat oikein saa luvalla olla kun ei edes saaressa jossa muut eivät käy?
Parempihan se on että örveltävät siellä kuin Kamppulan raitilla. Timo otappa asiaksesi valtuustossa hakea heille oikeutta.
Timon enkelit
9
280
Vastaukset
- taaskoniitä
Siis onko se jengi kamppulalaisia ?
- Tai sit
Kevarin alkkiskodin asukaita,jos asuvat teltoissa,teltat voivat olla meidän vasastosta vietyjä2 kpl onkivehkeet makuupussit makuuakustat ynnä muuta.
- BNK
Usein on ainakin semmoinen sininen kuidutetu kalastajavene siellä ja saman veneen olin näkeväni Kamppulan rannassa.
- timo ja hau voitto
Mielestäni tämä ei ole valtuustoasia. Olen useina kesinä käynyt ja oleilut yötä Mäntysaaressa. Nukkunut olen sinisessä veneessä hau hau Voiton kanssa.
Tänä kesänä olen käynyt muutaman kerran päivisin saaressa.
Telttailijat ja fiskariveneen kapteeni ei asustele kankkulassa.
Minun mielestäni satunnaiset örveltäjät siellä sekoilevat ja häiriköivät enemmän.
Voisihan nämä saaressa viihtyvät henkilöt siirtyä toiselle puolen saarta. Nyt heidän leirinsä ovat parhaalla paikalla. Parhaat laituripaikat, grillikatos ja uimaranta on heidän leirin vieressä.
- Iltaretkelle ?
En tiedä eikä ole väliä ovatko Kevarista vai Kamppulasta vai mistä.
Ottaa todella päähän, että tämä porukka on ominut saaren - siellä todella on muitakin kävijöitä. Vähenee tietty, jos ei vessoja siivota eikä ole puita........
Saari on tosi mukava retkipaikka, lähellä ja hyvä laituri ! Todella toivon, ettei sitä anneta örveltäjille.......... - terveiset ulapoilta
Nämä örveltäjät ovat siksi fiksuja etteivät veneillään sen kauemmaksi uskaltaudu kuin jaksaa uida rantaan. Menkää muut ulommaksi, siellä on tilaa ja käytöstapoja omaavia veneilijöitä.
- ihmisarvo kaikille
Aloitaja kyseli missä tällaiset hiukan syrjäytyneet voivat luvalla olla. Näitä syrjäytyneitä on aina ollut ja tulee olemaan. Kaupungilla kun nyt sattuu olemaan sopiva saari heidän majapaikaksi niin antaa heidän viettää siellä aikaansa, sitä suuremmalla syyllä kun Muhonen käy heitä siellä paimentamassa ja huoltamassa. Mitä pysyvää haittaa tästä voisi seurata?
- huijattu
Mitä se ammattivalittaja on saanut aikaan? Turhaan meni sekin ääni.
- turha hyyssätä
Olis yksi ehdotus mulla. Nämä hiukan syrjäytyneethän voisivat omalla, innoittavalla esimerkillään opastaa täysin syrjäytyneitä esim. siivoamaan jälkensä, osallistumalla ympäristön puhtaanapitoon, kuntouttamalla itseään.
Lisää ehdotuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560