Moi!, etsin Kainuun alueelta sekarotuista villakoiraa (: , olisi hyvä löytää mahdollisimman pian, hinnalla ei niinkään väliä.
Sekarotuinen koira haussa, mielellään joku villakoiran sekoitus
2
388
Vastaukset
- jansku011
Moikka!
Itsekkin olen alkanut harkita sekarotuistakoiraa jossa olisi villakoiraa. Etsin netistä ja löysin osoite on "koiratori.com" löysin ainakin itse suloisia pikku pentuja :) ! - diippistä
Ottakaakin sitten selvää, mitä kasvattaja on tehnyt pentujen kanssa ja onko vanhemmat tarkastettuja ja tautivapaita, jos ette halua katsella sairasta yksilöä jolla esiintyy arkuutta. Ja sitten tietty, sekarotuinen on sekarotuinen, niillä kai ei vielä ole papereita niin niiden kustannukset on ollut pienempiä niin elkää menkö maksamaan rotukoirien hintoja, oli se kuin nätti napero, kaikki koiranpennut on söpöjä.
Ja ensimmäiseen, miksi mahdollisimman pian? Ei koskaan pitäisi ostaa hätiköidysti koiraa vaan ottaa selvää asioista, ettei tule taas niitä surkutarinoita, jossa on pantutehtailtu tai tuotu ulkomailta rescuena. koiratorissa näitä ilmoituksia tulee vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503924
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342861Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 371815
- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258